عمومی

4 راه برای تبدیل همسویی به یک رهبری ضروری استراتژی

۴ راه برای تبدیل همسویی به یک رهبری ضروری
استراتژی

منافع کارکنان و مشتریان.

جیم، از سوی دیگر، کارمند خود را در اولویت قرار داد. او معتقد بود که اگر به خوبی از مردمش مراقبت کند، آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا مشتریان را خوشحال کنند، که بعداً پول را به همراه خواهد داشت. عقاید و اعمال او همسو بود و کارساز بود.

در Amare Way، همسویی زمینه مشترکی را برای ارتباط بین شرکت شما و همه سهامداران شما از طریق اهداف و ارزش های مشترک فراهم می کند. بدون همسویی، شما دچار تخلیه انرژی، سردرگمی و ناامیدی می شوید که به روحیه، بهره وری و عملکرد آسیب می رساند. هم ترازی جایی است که اکثر سازمان ها سقوط می کنند.

  • آیا به وضوح می‌دانید که به عنوان یک رهبر چه کسی هستید و چه چیزی برای شما مهم است؟

  • آیا اهداف و ارزش های شما با گفتار و اعمال شما مطابقت دارد؟

  • آیا سازمان شما با آنچه می گوید و انجام می دهد هماهنگ است؟

چهار روش Amare برای اینکه یک رهبر همسو باشید:

  1. احساس را بشناسید. یاد بگیرید که تشخیص دهید چه زمانی احساس همسویی و عدم همسویی می کنید. بدن شما سیگنال های واضحی به شما می دهد. برای کارهایی که در یک راستا نیستید برنامه ریزی کنید، از جمله توقف هر اتفاقی که در حال رخ دادن است.

  2. ارزش های اصلی خود را بررسی کنید. ارزش های اصلی خود را با ارزش های اصلی شرکت خود مقایسه کنید. مسابقه را ارزیابی کنید. به هر قیمتی تصمیم بگیرید که کدام یک از ارزش های اصلی شما قابل مذاکره هستند و کدام ارزش ها قابل مذاکره نیستند.

  3. نظر مشتری را دریافت کنید. با تیم رهبری خود وقت بگذارید و با مشتریان صحبت کنید و تعیین کنید که آیا خواسته ها و اهداف شما با اهداف و خواسته های آنها مطابقت دارد یا خیر. واقعا صادق باشید.

  4. تراز کردن را به یک استراتژی تبدیل کنید. بر ثبات چشم انداز، استراتژی و اجرای خود پافشاری کنید. هدف، ارزش ها و هویت برند شما؛ و گزاره ارزش شما و ارزشی که ارائه می کنید.

هنگامی که در یک راستا هستید، آنچه را که باور دارید، می گویید و انجام می دهید مطابقت دارد. مردم به شما اعتماد دارند و مطمئنا حس خوبی داره همین امر در مورد شرکت هایی که همراستا کار می کنند و به هدف بزرگتری متعهد هستند صدق می کند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی