عمومی

بعد از بریدن پرسنل، سلفی گریان را به اشتراک نگذارید

بعد از بریدن پرسنل، سلفی گریان را به اشتراک نگذارید

مدارس به من آموزش دادند که شناسایی و حل مشکلات. برای انجام این کار، معلمان مرا تشویق کردند طوفان فکری راه‌حل‌های احتمالی برای یک مشکل، هزینه‌ها و مزایای هر یک را محاسبه کنید، و گزینه‌ای را انتخاب کنید که مزایای آن بیشتر از هزینه‌های آن است.

وقتی شروع به کار کردم، متوجه شدم که سطح دیگری – قدرتمندتر – از واقعیت وجود دارد که تقریباً هیچ درکی از آن نداشتم: قلمرو احساسات انسانی. برای من، کشف مفاهیم هوش هیجانی و ضریب عاطفی (EQ) افشاگری قدرتمندی بود.

اما، از آنجایی که EQ نسبتاً پایینی دارم، آگاهی از این مفاهیم به طور ناگهانی به من امکان نمی دهد توانایی کلینتونی را کسب کنم. برای احساس درد دیگران با این وجود، من چیز مفیدی یاد گرفتم: مردم به آنچه شما می‌دانید اهمیت نمی‌دهند تا زمانی که بدانند برای شما مهم است.

این به ذهن می‌رسد. در نظر گرفتن یک پست لینکدین حاوی سلفی گریان مدیر عامل که چند هفته پیش در فید من ظاهر شد. این پست برادن والاک را نشان می‌دهد که اخیراً دو نفر از ۱۷ کارمند خود را در HyperSocial، شرکت فروش و بازاریابی خود، اخراج کرده بود. طبق نیویورک تایمز.

پست او بیش از ۱۰۰۰۰ نظر ایجاد کرد — بسیاری از آنها در راستای واکنش من بود، که این بود که پست او مورد توجه گستاخانه قرار گرفت. گرفتن. به گزارش تایمز، برای منصفانه بودن، نوآ اسمیت، یکی از کارمندان HyperSocial که والاک او را رها کرد، گفت که او فقط می‌خواهد به شرکت جدیدی بپیوندد که مدیر عامل آن «دیدگاه مثبت والاک در مورد زندگی» را به اشتراک گذاشته است. /p>

در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که رهبران کسب و کار باید دریابید که چقدر احساسات را به اشتراک بگذارند.

۱٫ در مورد ارزش های خود شفاف باشید.

احتمالاً رهبران تجاری ارزش های خود را تغییر نمی دهند. با این حال، قبل از اینکه تصمیم بگیرند احساسات خود را با افراد خود به اشتراک بگذارند، باید برای خود و دیگران روشن کنند که برای چه چیزی ارزش قائل هستند.

انواع مختلفی از رهبران وجود دارند که ارزش های متفاوتی را پذیرفته اند. همانطور که در آگوست نوشتم، در اینجا دو مثال آورده شده است:

  • کسانی که برای برنده شدن ارزش قائل هستند و برایشان مهم نیست که چه کسی در پی پیروزی صدمه می بیند. مثلاً مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، است که پیشنهاد کرد کارمندانی که مایل به کار سخت نیستند باید کار را ترک کنند.
  • کسانی که برای خوشحال کردن کارمندان و مشتریان ارزش قائل هستند. اریک یوان، مدیر اجرایی Zoom Video به این نتیجه رسید — به نظر من درست است — که یک شرکت ویدئو کنفرانس جدید می تواند از این ارزش ها برای گرفتن سهم بازار از شرکت هایی مانند Webex استفاده کند.

بسته به ارزش های خود، ممکن است احساسات بسیار متفاوتی در مورد یک موضوع داشته باشید. به عنوان مثال، مدیر عاملی مانند زاکربرگ ممکن است ابراز غرور کند که متا به جای کارمندان فقیرتر با کارمندان ماهر و با انگیزه تر. در مقابل، مدیران اجرایی مانند یوان ممکن است در صورت اعلام اخراج کارکنان، عمیقاً غمگین شوند.

۲٫ احساساتی را با دیگران به اشتراک بگذارید که به مردم بفهمانند که برای شما اهمیت قائل هستید.

بدون اینکه مردم بدانند به شما اهمیت می دهید، رهبران کسب و کار نمی توانند الهام بخش کارمندان خود باشند. همانطور که کارول رابین، که قبلاً دوره محبوب دینامیک بین‌فردی مدرسه بازرگانی استنفورد را تدریس می‌کرد، به Times گفت: «رهبران آینده‌دار آینده… کشف کرده‌اند که در واقع الهام بخشیدن به مردم تقریباً غیرممکن است. در غیاب احساسات.”

اگر بسیاری از کارمندان شما مدت کوتاهی دارند و عمدتاً با هم به صورت آنلاین کار کرده اند، رهبران کسب و کار باید احساسات را به اشتراک بگذارید و دیگران را به انجام همین کار تشویق کنید. به نظر من، رهبران کسب‌وکار باید افراد خود را تشویق کنند تا درباره فعالیت‌های غیر کاری مورد علاقه‌شان صحبت کنند، تجربیات خود را در مورد بزرگ کردن خانواده‌هایشان به اشتراک بگذارند، یا در مورد علاقه مشترک به بازی‌ها، فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی خاص صحبت کنند.

<. div class="standardText" readability="36">

در مقابل، اگر اکثر افراد شما قبل از شروع همه‌گیری برای مدت طولانی در شرکت شما کار می‌کرده‌اند، ممکن است پیوندهای عاطفی قوی و روال‌هایی برای قوی نگه داشتن آنها ایجاد کرده باشید. . چنین رهبرانی فقط باید به پیروی از روال های مؤثر ادامه دهند و روال های جدیدی ایجاد کنند تا با تغییرات سازگار شوند.

۳٫ احساساتی را که باعث ناراحتی افراد می شود به اشتراک نگذارید.

متأسفانه، مشخص نیست که مرز بین اشتراک گذاری عاطفی کافی را کجا باید ترسیم کرد. الهام بخشیدن به مردم و به اشتراک گذاری بیش از حد احساسی که باعث ناراحتی افراد شما می شود. واضح است که والاک از این خط عبور کرده است.

از نظر من، رایان کالدبک، مدیر عامل سابق CircleUp، یک شرکت فناوری مالی، همین کار را کرد. . همانطور که او به Times گفت، کالدبک به همراه تیم رهبری خود در دفتر بود و در اتاق می گشتند و می پرسیدند آخر هفته شما چطور بود، و به تیم خود گفت: «اوه، من با همسرم درگیر سختی شدم. ,'”

چنین به اشتراک گذاری بسیار فراتر از خط است و دیگران را ناراحت می کند — به جای اینکه احساس الهام کنند. والاک، کالدبک، و سایر رهبرانی که از خط خارج شده‌اند، ممکن است واکنش‌های منفی به اشتراک‌گذاری بیش از حد آنها، آنها را از عبور از خط در آینده باز دارد.

این سه نکته را دنبال کنید تا بتوانید میزان مناسبی از احساسات را با افراد خود به اشتراک بگذارید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی