عمومی

مخاطبان خود را با یادگیری زبانی که استفاده می کنند تحت تاثیر قرار دهید در داخل شرکت های خود

مخاطبان خود را با یادگیری زبانی که استفاده می کنند تحت تاثیر قرار دهید
در داخل شرکت های خود

بخشی از آمادگی من برای ارائه سخنرانی کلیدی برای مخاطبان بین المللی این است که چند کلمه را به زبان آنها یاد بگیرند. اما حتی مهم‌تر از دانستن برخی عبارات در زبان غالب یک کشور، دانستن کلماتی است که مردم برای برقراری ارتباط در سازمان خود استفاده می‌کنند.

برای مثال، وقتی با مک کینزی در دبی، بسیار مهم بود که برخی از کلماتی را که آنها به زبان می‌آوردند درک کنم. یاد گرفتم که مک کینزی خود را یک “شرکت” حرفه ای می بیند نه یک “کسب و کار”. من متوجه شدم که مشاوران مک کینزی “عضو” شرکت هستند و نه “کارمند”. و اینکه این اعضا “پیشنهاد” می کنند، نه “پیشنهاد”.

اگر از کلمات “کسب و کار”، “کارمندان” استفاده کرده بودم. “” و “پیچ‌ها”، اعتبارم را نزد مخاطب از دست می‌دادم.

می‌توانید هنگام خطاب به مخاطبانتان از همین رویکرد استفاده کنید. ، به خصوص اگر در تلاش برای برنده شدن در تجارت آنها هستید. برای تحقیق و یادگیری زبان سازمانی آنها وقت بگذارید.

در اینجا پنج راه آسان برای مسلط شدن به زبان شرکت ارائه شده است.

۱٫ از لینکدین دیدن کنید.

LinkedIn منبع فوق‌العاده‌ای برای یادگیری سریع عبارات رایج مورد استفاده در یک شرکت است. از صفحه نمایه شخصی که قرار است ملاقات کنید یا فردی در گروه، بخش یا شرکتی که قرار است معرفی کنید، بازدید کنید.

۲٫ پست های رسانه های اجتماعی را دنبال کنید.

اکثر شرکت ها صفحات توییتر، فیس بوک یا اینستاگرام دارند که همه می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. از آنجایی که پست‌های رسانه‌های اجتماعی رسمی هستند (و اغلب با دقت بررسی می‌شوند)، می‌توانند کلماتی را که شرکت‌ها برای تقویت ارزش‌های خود و برقراری ارتباط با مردم به کار می‌برند به شما آموزش دهند.

برای مثال، فید توییتر Google داستان‌های کارمندان را به نمایش می‌گذارد. (“Googlers”) و همچنین داستان هایی که “ماموریت” شرکت را تقویت می کنند. دانستن اینکه یک سازمان یک شرکت ماموریت محور است – و دانستن ماموریت شرکت – نقطه شروعی برای یادگیری زبان داخلی آن است.

۳٫ مقاله‌ها را بخوانید.

مقالاتی را در مورد سازمان بخوانید که توسط افراد داخلی نوشته شده‌اند و نه فقط افراد خارجی که ممکن است با زبان داخلی شرکت آشنا نباشند. حتی می‌توانید جستجو را در حالی که در LinkedIn هستید شروع کنید، زیرا بسیاری از افرادی که برای این شرکت کار می‌کنند پست‌های خود را می‌نویسند یا مقاله‌های مرتبط را به اشتراک می‌گذارند.

جستجوهای ساده Google در بخش «اخبار» آن نیز جدیدترین مقالات را نشان می‌دهد، اغلب از منابعی که معمولاً آنها را نمی‌خوانید اما بیش از حد بر روی یک صنعت خاص متمرکز شده‌اند.

۴٫ خواندن کتاب ها.

در بسیاری از موارد، می‌توانید کتاب‌هایی درباره شرکت یا صنعت پیدا کنید. خواندن یک کتاب نشان‌دهنده تعهد عمیق‌تر برای یادگیری درباره شرکت است.

وقتی با مدیران شرکت‌های بزرگ صحبت می‌کنم، معمولاً این کار را می‌کنم. کتاب‌های نوشته شده توسط بنیانگذاران یا رهبران سابق شرکت را بخوانید. کلماتی که برای تشکیل شرکت استفاده می‌کردند، امروزه اغلب وجود دارند.

۵٫ از افراد خودی بپرسید.

با پرسیدن سوال می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. وقتی به سیاتل سفر کردم تا با رهبران ارشد خدمات وب آمازون، بخش محاسبات ابری غول پیکر این شرکت، کار کنم، به سادگی از کارکنان فعلی در مورد شرایطی که در داخل استفاده می کنند پرسیدم.

اولین سوال من این بود، “آیا شما واقعاً خود را آمازونیایی می نامید؟” بله، آنها این کار را انجام می دهند.

“آیا به بخش خدمات وب آمازون می گویید؟” نه. آنها از “AWS” برای کوتاه نویسی استفاده می کنند.

این نکات ساده به نظر می رسند زیرا هستند. اما از آنجایی که افراد کمی قبل از ارائه پیشنهاد یا ارائه برای مطالعه زبان شرکت وقت می گذارند، این مراحل شما را متمایز می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی