عمومی

SBA میزبان دومین نشست سالانه امنیت سایبری است

SBA میزبان دومین نشست سالانه امنیت سایبری است

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) اعلام کرده است که میزبان دومین اجلاس سالانه سایبری کسب و کارهای کوچک در اکتبر ۲۰۲۳ خواهد بود. هدف این اجلاس، یک سری امنیت سایبری رایگان، ارائه ۳۳ مورد آمریکا است. میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک با ابزار، منابع و بینش لازم برای تقویت زیرساخت‌های امنیت سایبری خود. این رویداد همچنین روندهای دیجیتالی جدید و چالش های امنیت سایبری را که به طور فزاینده ای توسط کارآفرینان با آن مواجه هستند، بررسی خواهد کرد.

«ابزارهای دیجیتالی برخی از هیجان انگیزترین فرصت های رشد درآمد را برای کسب و کارهای کوچک آمریکایی، از تجارت الکترونیکی جهانی ۵٫۲ تریلیون دلاری نشان می دهند. ایزابلا کاسیلاس گوزمن، مدیر SBA گفت: بازاری برای هوش مصنوعی پیشرفته و سایر ابزارهای دیجیتال. نظرات او بر اتکای روزافزون کسب‌وکارهای کوچک به فناوری تأکید می‌کند که نیاز به حفاظت سایبری قوی را به همراه دارد.

اجلاس امسال نشان‌دهنده تلاش SBA برای مدرن‌سازی و تقویت امنیت سایبری در بین مشاغل کوچک است. از آنجایی که بیشتر کارآفرینان به سمت پلتفرم‌های دیجیتال می‌روند، اجلاس سایبری SBA قصد دارد به آنها کمک کند تا این کار را به صورت ایمن انجام دهند. با استفاده از منابع SBA و راه حل های بخش خصوصی، هدف این اجلاس تجهیز صاحبان مشاغل برای دفاع از شرکت ها، مشتریان و معیشت خود در برابر تهدیدات سایبری پیچیده است.

ارتباط متقابل دنیای ما همچنان چالش های جدیدی را برای شرکت های کوچک ایجاد می کند. صاحبان تجارت. مارک مادرید، معاون SBA در دفتر توسعه کارآفرینی، اظهار داشت: “هدف ما توانمندسازی [صاحبان کسب و کارهای کوچک] با ابزارهای مناسب است.” مادرید بر هدف این اجلاس تاکید می کند: تقویت اعتماد و دانش صاحبان مشاغل کوچک در مواجهه با افزایش تهدیدات امنیت سایبری.

این اجلاس که برای همه آزاد و رایگان است، شامل سخنرانانی از SBA خواهد بود. ، اتحادیه دیجیتال مشاغل کوچک SBA، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA)، FBI، اتاق های تجاری، شرکای دولت ایالتی، و کارشناسان بخش های دولتی و خصوصی. پلت‌فرم‌های فناوری اصلی و مربیان کسب‌وکار برنده جوایز نیز حضور خواهند داشت.

از بخش‌های قابل هضم و فشرده، شرکت‌کنندگان می‌توانند شبکه‌سازی کنند، به نکات عملی، روندهای صنعت، و استراتژی‌های اجتناب از تهدید دسترسی داشته باشند و توصیه‌ها را بشنوند. از کسب و کارهای کوچکی که با موفقیت در برابر حملات سایبری دفاع کرده اند. هدف این رویداد رسیدگی به موضوع مبرم امنیت سایبری برای مشاغل کوچک است، که طبق گزارش جرایم اینترنتی FBI، برای جامعه کسب‌وکارهای کوچک هزینه خیره‌کننده ۳٫۳۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ دارد.

کسب‌وکارهای کوچک به ویژه در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیر هستند. با توجه به داده‌های ارزشمند و معمولاً زیرساخت‌های امن کمتر در مقایسه با کسب‌وکارهای بزرگ‌تر. اکثر صاحبان مشاغل کوچک معتقدند که در معرض حملات سایبری هستند. با این حال، بسیاری از این کسب‌وکارها قادر به پرداخت راه‌حل‌های حرفه‌ای فناوری اطلاعات نیستند، زمان کافی برای اختصاص دادن به امنیت سایبری ندارند، یا نمی‌دانند از کجا شروع کنند.

دومین نشست سالانه سایبری SBA پاسخی به این چالش‌های بزرگ ارائه می‌دهد. ، بستری را برای کارآفرینان فراهم می کند تا به راه حل های کلید در دست برای نیازهای امنیت سایبری خود دسترسی پیدا کنند. برای ثبت نام در رویداد، به https://bit.ly/SBACyberSummit2023 مراجعه کنید.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

<تصویر:


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی