عمومی

تازه به پایداری؟ در اینجا یک راه ساده برای شروع است.

تازه به پایداری؟ در اینجا یک راه ساده برای شروع است.

نرخ بازده آنلاین در سال گذشته ۲۰٫۸ درصد بود – طبق گفته فدراسیون ملی خرده فروشی (NRF) این تقریباً ۲۱۸ میلیارد دلار از خریدهای آنلاین است. به عنوان یک خرده فروش آنلاین،  بازده صرفاً هزینه انجام تجارت است. از لحاظ تاریخی، فروشندگان چند گزینه استاندارد از نظر اینکه با یک کالای برگشتی چه کاری انجام دهند داشته اند: آن را در انبار بازگردانند، آن را به ضایعات بفرستند، یا آن را برای انحلال رزرو کنند. اغلب اوقات دفع از طریق فروش مجدد — یعنی تا اخیر.در سال های اخیر، تاکید زیادی در خرده فروشی بر استفاده مجدد شده است. یکی از محصولات جانبی انفجار کالاهای دست دوم یا تجارت مجدد شرکت ها بوده است. در ماه مه، شرکت حمل و نقل ThredUp گزارش داد که ۵۲ درصد از مدیران خرده فروشی می گویند فروش مجدد در حال تبدیل شدن به سهام جدول است. در همان زمان، نظرسنجی از ۳۲۰ مدیر زنجیره تامین/مدیریت موجودی مستقر در ایالات متحده در مشاغل خرده‌فروشی کوچک/متوسط ​​نشان داد که ۵۲ درصد از شرکت‌ها بسته بندی مجدد برای فروش مجدد اقلام برگشتی، که باعث می شود خرده فروشان به بهترین اقدامی که برای مدیریت اقلام برگشتی انجام می دهند تبدیل شود.

فشارها برای اطمینان از اینکه کالاهای شما عمر طولانی تری دارند از همه طرف وارد می شوند و فقط رشد خواهند کرد. در اینجا سه ​​استراتژی برای تمرکز وجود دارد.

۱٫ در تجارت دایره ای سرمایه گذاری کنید.

از آنجایی که جهان در مجموع به محیط زیست آگاه تر می شود، تمایل مصرف کنندگان به مارک های هدف محور در حال رشد است و ترک می کند. مدل سنتی خرده فروشی “ساختش، بفروشش، پرتش کن” دورتر و دورتر در آینه عقب. یکی از راه‌هایی که خرده‌فروشان به خواسته‌های مصرف‌کننده پاسخ می‌دهند و کمبود مواد را برطرف می‌کنند – در حالی که اهداف زیست‌محیطی، اجتماعی، و حاکمیتی (ESG) را برآورده می‌کنند – ورود به اقتصاد دایره‌ای است. به عبارت دیگر، آنها در حال اجرای شیوه هایی هستند که هدف آن حذف ضایعات و آلودگی با نگه داشتن محصولات و مواد برای مدت طولانی در استفاده است.

به طور کلی، مشارکت خریداران آنلاین در اقتصاد دایره ای به طور پیوسته در حال رشد است. در شرکت من، مطالعه سالانه Dotcom Distribution در مورد مصرف‌کنندگان آنلاین، متوجه شدیم که ۴۲ درصد از ۱۱۵۰ پاسخ‌دهنده در سراسر ایالات متحده در سال گذشته محصولاتی را خریداری کرده‌اند یا مشترک خدماتی شده‌اند که از اقتصاد دایره‌ای حمایت می‌کنند. این رقم نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است و ما انتظار داریم که این تعداد همچنان به رشد خود ادامه دهد.

۲٫ فروش مجدد را فعال کنید.

در پایان روز، هدف اصلی شما به عنوان یک برند، خرده‌فروش یا فروشنده از هر نوع باشد. این است که محصولات خود را به دست مشتریان برسانید. به بازگشت نباید به عنوان یک بن بست نگاه کرد، بلکه باید به عنوان مقصد دیگری در سراسر زنجیره تامین نگاه کرد.

بررسی فرآیندهایی که به شما این امکان را می دهد که محصولات را نوسازی کرده و مجدداً بفروشید. این ممکن است به معنای فروش آن‌ها با قیمت تخفیف‌خورده باشد، اما همچنان برخی از هزینه‌ها را جبران می‌کنید و در عین حال عمر محصولات فروش مجدد را افزایش می‌دهید. اگر پهنای باند، فضا یا فناوری لازم برای مدیریت صحیح موجودی برگشتی را ندارید، این فرآیند را به یک فروشنده خارجی، مانند ۳PL، با قابلیت‌های ثابت شده مدیریت لجستیک معکوس، برون سپاری کنید.

۳٫ استفاده مجدد از منسوجات محصول را کاوش کنید.

هیچ کمبودی در استارت آپ ها، شرکت های تاسیس شده و خدمات اختصاص داده شده به استفاده مجدد و فروش مجدد وجود ندارد، بسیاری از آنها در فضای مد در واقع، ۱۱ شرکت از صنعت مد دایره ای – از جمله RealReal، ThredUp، Trove، و دیگران – به تازگی گروه سیاست American Circular Textiles (ACT) را راه اندازی کردند که بر پیشبرد سیاست های نساجی پایدار تمرکز دارد. هدف این گروه متحد کردن جامعه مد دایره‌ای است تا سیاست‌هایی را برای رسیدگی به رشد بازیابی منسوجات داخلی و راه‌حل‌های پایان عمر، با تمرکز بر استفاده مجدد از پارچه ایجاد کند.

این حرکت در حال انجام است، اما محدود به شرکت هایی نیست که صرفاً به استفاده مجدد و فروش مجدد اختصاص داده شده اند. مارک‌های خرده‌فروشی معروف آن را برای افزایش درآمد، ایجاد وفاداری مشتری، و رسیدن به اهداف پایداری شرکتی پذیرفته‌اند — و شما هم می‌توانید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی