عمومی

میلیون ها پتک DeWALT، Stanley و Craftsman به یاد آورد

میلیون ها پتک DeWALT، Stanley و Craftsman
به یاد آورد

استنلی بلک اند دکر تقریباً ۲٫۲ میلیون پتک فایبرگلاس DeWALT، Stanley و Craftsman را به دلیل خطر آسیب ناشی از ضربه فراخوان داده است. این فراخوان بر صاحبان مشاغل کوچکی که از این ابزارها در عملیات روزانه خود مانند شرکت های ساخت و ساز و نوسازی استفاده می کنند، تأثیر می گذارد. سر پتک ممکن است در حین استفاده به طور غیرمنتظره‌ای شل شده و جدا شود و خطر آسیب برای کاربر به همراه داشته باشد.

پتک‌های فراخوان‌شده در خرده‌فروشی‌های مختلف از جمله The Home Depot، ACE Hardware و دیگر فروشگاه‌های سخت‌افزار در سراسر کشور فروخته شدند. . علاوه بر این، این محصولات از نوامبر ۲۰۱۳ تا نوامبر ۲۰۲۲ به صورت آنلاین در Amazon.com، Homedepot.com، AceHardware.com و سایر فروشندگان آنلاین در دسترس بودند. قیمت بین ۱۸ تا ۲۶ دلار است.

استنلی بلک اند دکر ۱۹۲ گزارش از جدا شدن سرهای پتک دریافت کرده است که شامل دو مورد آسیب گزارش شده به صورت و سر مصرف کنندگان است. در پاسخ به ریسک احتمالی، شرکت بازپرداخت کامل وجه را به مشتریان ارائه می دهد. صاحبان مشاغل کوچک باید فوراً استفاده از پتک های آسیب دیده را متوقف کنند و برای دستورالعمل های نحوه دریافت بازپرداخت با استنلی بلک اند دکر تماس بگیرند.

برای اطلاع از اینکه پتک شما در فراخوان گنجانده شده است، می توانید مدل را جستجو کنید. اعدادی که روی سر چکش برای چکش‌های DeWALT و Craftsman مشخص شده‌اند، یا یک برچسب روی دسته برای چکش‌های Stanley. اطلاعات بیشتر را می‌توانید به صورت آنلاین در www.dewalt.com، www.craftsman.com، یا www.stanleytools.com با کلیک بر روی “اعلامیه‌های ایمنی و فراخوان‌ها.”

برای راهنمایی بیشتر، مصرف‌کنندگان می‌توانند به صورت رایگان با استنلی بلک اند دکر تماس بگیرند. ۸۵۵-۴۱۸-۳۰۳۲ از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر. ET، دوشنبه تا جمعه. ارائه اطلاعات تماس خود برای دریافت بازپرداخت ضروری است.

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک باید مراقب فراخوان‌های محصول باشند، زیرا می‌توانند پیامدهای مهمی برای فراخوان‌ها داشته باشند. عملیات آنها و ایمنی کارکنان آنها. بررسی منظم اعلامیه‌های فراخوان و انجام سریع اقدام در صورت لزوم می‌تواند به کاهش خطرات و محافظت از کسب‌وکار و کارمندان آن کمک کند.

آخرین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی