عمومی

من برای اولین بار پس از 15 سال با خطوط هوایی آمریکا پرواز کردم و خوب پیش نرفت پاسخ 2 کلمه ای خلبان بود درخشان

من برای اولین بار پس از ۱۵ سال با خطوط هوایی آمریکا پرواز کردم و
خوب پیش نرفت پاسخ ۲ کلمه ای خلبان بود
درخشان

چند هفته پیش، قرار بود از جایی که اساساً فرودگاه اصلی من در گرند رپیدز، میشیگان است، پروازی داشته باشم، به فرودگاه لاگاردیا شهر نیویورک. من این سفر را در Delta Air Lines تقریبا هر ماه. با این حال، در این سفر تقریباً همه چیز خراب شد.

از شب قبل زمانی شروع شد که ایمیلی دریافت کردم که ورودی پرواز به گرند رپیدز لغو شده بود. در آن نقطه، پرواز من هنوز خوب به نظر می رسید. با این حال، صبح پرواز من تغییر کرد. ایمیل دیگری دریافت کردم که یک ساعت تاخیر داشت.

نکته حرفه ای سریع: اگر پرواز شما دقیقاً یک ساعت تاخیر داشته باشد، به این معنی است که شرکت هواپیمایی احتمالاً فقط منتظر تصمیم گیری است در مورد پرواز خود انجام دهید. زمان تأخیر زمانی است که آنها تصمیم دارند تصمیم بگیرند، نه زمانی که پرواز شما واقعاً حرکت می کند. مطمئناً، درست زمانی که به فرودگاه می رسیدم، پرواز لغو شد.

خب، فقط به این دلیل که پرواز لغو شد، اینطور نیست. یعنی برنامه های من این بود به فرودگاه رفتم تا ببینم چه گزینه هایی در دسترس است. معلوم شد تنها انتخاب من این بود که با American Airlines که در شیکاگو متصل می شود.

- من برای اولین بار پس از 15 سال با خطوط هوایی آمریکا پرواز کردم و
خوب پیش نرفت پاسخ 2 کلمه ای خلبان بود
درخشان

بنابراین، برای اولین بار در ۱۵ سال گذشته، یک پرواز در امریکن رزرو کردم. نیازی به گفتن نیست که خوب پیش نرفت. با این حال، یک درس ارزشمند وجود دارد.

نسخه کوتاه این است که درست قبل از اینکه قرار بود سوار شویم، پرواز ما انجام شد. در آخرین لحظه از یک قسمت فرودگاه به قسمت دیگر منتقل شد. O’Hare دقیقاً یک فرودگاه کارآمد برای تلاش و پیمایش نیست، به خصوص اگر عجله دارید.

سپس، همانطور که ما سوار شدیم، پرواز ما به دلیل آب و هوا در شهر نیویورک به تاخیر افتاد. کمی بعد – بعد از اینکه همه در پرواز بودند – تاخیر بیشتری داشت و همین باعث شد خدمه پرواز ما ساعات کاری خود را پشت سر بگذارند. این بدان معنا بود که همه ما باید از هواپیما پیاده می شدیم و منتظر می شدیم تا یک خلبان جدید از پرواز دیگری برسد.

- من برای اولین بار پس از 15 سال با خطوط هوایی آمریکا پرواز کردم و
خوب پیش نرفت پاسخ 2 کلمه ای خلبان بود
درخشان

وقتی آنها این کار را کردند، ما باید منتظر می ماندیم تا آنها تکلیف را بپذیرند، راه خود را به دروازه برسانند، کل پرواز را دوباره سوار شوند و امیدوار باشیم که هوا به اندازه کافی روشن شود تا بتوانیم پرواز کنیم و به نیویورک برسیم. بدیهی است که آب و هوا در شهر نیویورک تقصیر کسی نیست. تقصیر امریکن ایرلاینز نبود. تقصیر خلبان نبود تقصیر زن بسیار شایسته ای که دروازه را کار می کرد نیز نبود.

این واقعیت را تغییر نمی دهد. مطمئناً برای یک شرکت هواپیمایی مشکل ساز است. اگر کل تجارت شما صدها یا هزاران مایل مردم را جابجا می کند، نشستن هواپیما برای تقریباً چهار ساعت روی زمین تجربه بسیار بدی است.

وقتی بالاخره از دروازه فاصله گرفتیم، ساعت ۱۰:۰۸ شب بود، سه ساعت و ۳۸ دقیقه بعد از رسیدن قرار است شیکاگو را ترک کرده باشد. تقریباً همه در این مرحله بدبخت بودند، از جمله – ظاهراً – خلبان جدید ما. قبل از رفتن ما، او اعلامیه ای داد:

خب بچه ها، این کاپیتان شماست. یک به‌روزرسانی سریع درباره وضعیت ما: اما ابتدا می‌خواهم بگویم، متاسفم. وقتی وارد هواپیما شدم، اعتراف می‌کنم که از این که این پرواز به من محول شده بود، کمی بداخلاق بودم. می‌دانم که همه شما فقط می‌خواهید به نیویورک بروید و من عذرخواهی می‌کنم اگر وقتی از آنجا رد شدم، کمتر دوستانه به نظر می‌رسیدم. ما یک پرواز عالی خواهیم داشت و همه شما را به جایی که می‌خواهید برسانیم.

این کار را نکنید. قدرت این دو کلمه را دست کم بگیرید: متاسفم. وقتی کار اشتباهی پیش می‌رود، یا وقتی کاری را اشتباه انجام می‌دهید، چیزهای کمی مهم‌تر یا قدرتمندتر از یک پوزش صادقانه.

در مورد خلبان ما، من تعامل او با هیچ مسافری را ندیدم، اما او به وضوح احساس می‌کرد که می‌توانست بهتر از پس آن بربیاید. راستش قابل درک بود او احتمالاً فقط می‌خواسته به خانه‌اش برود، یا به هتلش، یا هر جایی که قرار بود برود وقتی پرواز قبلی‌اش فرود آمد.

در عوض او به نیویورک رفت. این او را بداخلاق می کرد و در بهترین حالت خود نبود. این اتفاق برای همه ما می افتد. وقتی این کار را کرد، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آن را بشناسید و عذرخواهی کنید.

کاپیتان مطمئناً می‌توانست اعلامیه همیشگی قبل از عزیمت خود را اعلام کند و به کار خود ادامه دهد. او می توانست چیزی بیش از هر چیزی که در هر پرواز دیگری می گفت، نگوید.

در عوض، قبل از اینکه “کسب کار” خود را ارائه دهد. اعلام کرد، او عذرخواهی کرد. او وقت گذاشت و اذعان کرد که این وضعیت برای کسی ایده‌آل نیست و عذرخواهی او برای هواپیمای پر از مردمی که بدون تقصیر خودشان ساعت‌ها معطل شده بودند، معنی زیادی داشت. همه در آن پرواز فقط می‌خواستند به خانه بروند، خانواده‌شان را ببینند، یا از نیویورک دیدن کنند.

وقتی همه چیز اشتباه می‌شود، عذرخواهی راه درازی دارد وقتی کار اشتباهی انجام می دهید، از این هم فراتر می رود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.