عمومی

Twilio و Frame AI برای بهبود مرکز تماس به نیروها می پیوندند تجربه با هوش مصنوعی

Twilio و Frame AI برای بهبود مرکز تماس به نیروها می پیوندند
تجربه با هوش مصنوعی

Twilio Inc. و Frame AI شراکت خود را برای استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش تجارب مشتری از طریق Twilio Flex اعلام کردند، حرکتی که احتمالاً به نفع مشاغل کوچکی است که به دنبال اصلاح استراتژی تعامل با مشتری خود هستند.

Twilio Flex، یک راه حل تعامل دیجیتال مبتنی بر ابر، تعاملات شخصی را در مراکز تماس، فروش، و دربان درون برنامه ای فراهم می کند. پلتفرم Frame AI به Twilio Flex کمک می‌کند تا بینش‌ها و توصیه‌های کلیدی را ارائه کند، و تصمیم‌گیرندگان را قادر می‌سازد تا عملیات مرکز تماس را بهینه کنند و در نتیجه تجارب کلی مشتری را بهبود بخشند.

این اعلامیه به دنبال معرفی اخیر CustomerAI توسط Twilio است، محصولی که زبان بزرگ را ادغام می‌کند. مدل‌ها (LLM) و داده‌های غنی مشتری. با ترکیب Frame AI، کسب‌وکارها می‌توانند نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنند و ارزش عمیق‌تری را از طریق بینش‌ها، توصیه‌ها و زمینه به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم ارائه کنند.

همکاری بین Twilio و Frame AI بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را تقویت می‌کند. تغییر تجربه مرکز تماس Frame AI مشتریان Flex را با پردازش زبان طبیعی (NLP) و درک زبان طبیعی (NLU) توانمند می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا قصد مشتری و شدت پرونده را تجزیه و تحلیل کنند، گزارش‌ها را بسازند و نظارت کنند، و تصمیم‌های حیاتی بگیرند. این پلتفرم همچنین می‌تواند از هوش مصنوعی مولد برای جمع‌بندی موارد و به اشتراک‌گذاری توصیه‌ها استفاده کند و به شرکت‌ها در نظارت بر حوزه‌های مورد علاقه‌شان کمک کند.

در صورت استقرار مدل هوش مصنوعی کسب‌وکارها به گزارش‌هایی دسترسی خواهند داشت که اهداف اصلی، موضوعات، هزینه‌های کلی، و توصیه‌هایی در مورد بهبود عملیات، مانند تخصیص مجدد نمایندگان یا به‌روزرسانی برنامه‌های آموزشی را نظارت می‌کنند. این ویژگی مدیران مرکز تماس را در درک و عمل بر روی بازخوردهای حیاتی و هوش تجاری که در مراکز تماس ایجاد می‌شود، تسهیل می‌کند.

«مراکز تماس چشم و گوش یک شرکت هستند، اما داده‌هایی که تولید می‌کنند کمتر از ارزش‌گذاری شده است و جورج دیویس، مدیر عامل Frame AI، گفت: استفاده نشده است. «ادغام ما با CustomerAI Twilio به رهبران مرکز تماس اجازه می‌دهد تا به سرعت فرصت‌هایی را برای کاهش هزینه‌ها، ایجاد روابط ارزشمند با مشتری، و تبدیل داده‌های خود به نیرویی چندبرابرکننده برای بقیه سازمان‌شان شناسایی کنند.

با مشتری رو به رشد. انتظار می رود اتحادیه Twilio و Frame AI، انتظارات و مشاغلی را که نیاز به کاهش هزینه ها دارند، به مدیران مرکز تماس برای کاهش هزینه های عملیاتی و در عین حال افزایش تجارب مصرف کننده، کمک کند.

«در چند سال گذشته، هوش مصنوعی (AI) ) بازی را در مرکز تماس تغییر داد،» گزارش اخیری که توسط Max Ball، تحلیلگر اصلی Forrester نوشته شده است، بیان می‌کند. هوش مصنوعی از استفاده مسئولانه و ایمن از هوش مصنوعی حمایت می‌کند و تضمین می‌کند که شرکت‌ها شفافیت و کنترل کاملی بر داده‌هایی دارند که تعاملات مبتنی بر هوش مصنوعی با مشتریانشان را اطلاع‌رسانی می‌کند.

شرکت Twilio و Frame AI به سال ۲۰۲۲ باز می‌گردد، زمانی که Twilio Ventures در دور توسعه سری A Frame AI سرمایه گذاری کرد. هر دو شرکت به توسعه راه‌حل‌های پیشرفته برای برنامه‌نویسان و برنامه‌های تعامل با مشتری اختصاص داده‌اند، که می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا عملیات خدمات مشتری خود را تنظیم کنند.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Twilio


منبع :
حتما بخوانید : Buyer Persona Essentials
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی