عمومی

برای این بنیانگذار، همه گیری فرصتی برای دو برابر شدن بود پایین بر ماموریت اجتماعی شرکت او

برای این بنیانگذار، همه گیری فرصتی برای دو برابر شدن بود
پایین بر ماموریت اجتماعی شرکت او

زمانی که تال چیتایات در سال ۲۰۰۹ شرکت Full Circle مستقر در نیویورک را تأسیس کرد، هدف او ایجاد شرکتی بود که پایداری را ایجاد کند. کالاهای خانگی با قیمت مناسب او همچنین می‌خواست شرکتی بسازد که به معنای دیگری از کلمه پایدار باشد، و عملیات بوت استرپ به جای سرمایه گذاری خارجی. Full Circle به سرعت مورد توجه قرار گرفت: طی ۱۲ سال آینده، فهرست ۵۰۰۰ شرکت از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد در ایالات متحده چهار بار.

این شرکت به ده‌ها کالای خانگی، مانند جاروها و برس‌های تمیزکننده از مواد، گسترش یافت. مانند الیاف نارگیل، پوست گردو و بامبو، به جای پلاستیک بکر. همچنین دو نام تجاری دیگر ایجاد کرد: برند محصولات یکبار مصرف خانگی For Good، و فیلتر آب و سیستم نوشیدنی با نام تجاری Soma.

از در ابتدا، Full Circle ماموریتی فراتر از پایداری داشت. هر برند به عنوان بخشی از ساختار مسئولیت اجتماعی خود، بخشی از سود خود را به یک سازمان شریک می دهد. برای سوما، خیریه: آب، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در نیویورک است که آب آشامیدنی سالم را برای جوامع در کشورهای در حال توسعه می‌آورد. شریک Good Rethink Food است، یکی دیگر از غیرانتفاعی‌های مستقر در نیویورک، که هدف آن ایجاد یک سیستم غذایی عادلانه‌تر است. و Full Circle که از پلاستیک بازیافتی و پلاستیک‌های زیستی در برخی از محصولات خود استفاده می‌کند، با Plastic Bank، یک شرکت اجتماعی مستقر در ونکوور که اکوسیستم‌های بازیافتی را در جوامع توسعه نیافته ایجاد می‌کند، شریک شده است تا از نظر پلاستیک خنثی شود. چیتایات به Inc می گوید:

“برای تیم ما بسیار مهم است که بخشی از چیزی بزرگتر از فروش محصولات به مردم باشیم.” پادکست آنچه می دانم است. “همچنین می‌گوید، هرچه بیشتر انجام دهیم، بهتر می‌شویم، موفق‌تر هستیم، بیشتر می‌توانیم مشارکت داشته باشیم. بر روی هر یک از این مارک‌ها ساخته شده است – درصدی از فروش ما.”

چیتایات می‌گوید که در روزهای ابتدایی کسب‌وکار، بخش بازپرداخت را ایجاد کرده است – برای رضایت تیم موسس خود. (این شرکت از قبل از راه اندازی، بخشی از ۱ درصد تعهد سیاره بوده است، و امروز آن را می دهد و کار زیست‌محیطی فراتر می‌رود.) اگرچه این واقعاً یک ابزار استخدام نیست، اما امروزه مأموریت اجتماعی برای افرادی که به مسیرهای شغلی خود نگاه می‌کنند مهم‌تر شده است. “این چیزی است که با کووید بسیار تسریع شده است، این باور که مسئولیت اجتماعی بیشتری با حرفه شما مرتبط است که ممکن است.”

چیتایات می‌گوید در روزهای اولیه همه‌گیری، اعضای تیم او – و حتی مشتریان – شروع به ارائه ایده‌های دیگری برای چگونگی کمک کردند. به زودی، این برند به انبارهای غذای محلی، موسسات خیریه تحویل غذا در شهر نیویورک مانند City Harvest و God’s Love We Deliver، و شبکه معجزه کودکان اهدا کرد.

“این در مورد تلاش برای پس دادن بود، در حالی که همه چیز دیوانه‌وار بود.” “می دانید، من فکر می کنم این ما را به نوعی تغییر داد. برای اینکه ما را به جامعه خود نزدیکتر کند.”

برای اطلاعات کامل مصاحبه با چیتایات، روی اویا روی پخش کننده بالا کلیک کنید. همچنین می‌توانید به آنچه در پادکست‌های اپل می‌دانم گوش کنید، Spotify، Stitcher، هرجاGoogle صدای شما.

کاوش بیشتر در شرکت ۵۰۰۰ شرکت هاgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - برای این بنیانگذار، همه گیری فرصتی برای دو برابر شدن بود
پایین بر ماموریت اجتماعی شرکت اومستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی