عمومی

بله، رشد کسب و کار و شادی می توانند با هم وجود داشته باشند: 4 راه برای این اتفاق بیفتد

بله، رشد کسب و کار و شادی می توانند با هم وجود داشته باشند: ۴ راه برای
این اتفاق بیفتد

شان جوهال یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو، سخنران رهبری، پرفروش است نویسنده، و بنیانگذار Elevation Leaders، روشی برای رشد کسب و کار که به شرکت ها کمک می کند ارزش گذاری کسب و کار خود را ۱۰ برابر کنند. ما از شاون پرسیدیم که چگونه کارآفرینان می توانند هم یک کسب و کار موفق و هم شادی شخصی داشته باشند. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است:

کارآفرینان تمایل دارند رشد کسب و کار و سلامت روان به عنوان دو انتهای مخالف یک طیف. من با کارآفرینانی کار کرده‌ام که اعتراف می‌کنند «همیشه تصور می‌کردند» که ساختن یک شرکت بزرگ به طور طبیعی با فداکاری از زمان فرد همراه است، خوشبختی و تعادل.

به جرأت می گویم که روایت در القا شده است. ذهن ما توسط فیلم‌های هالیوودی که به نظر می‌رسد هر «کارآفرین موفق» یکی یا همه موارد زیر است:

  • ساعت ۴ صبح روی تردمیل بلند شوید. قبل از کار روزانه ۱۶ ساعته
  • یک والدین، همسر و دوست غیر حاضر
  • در بهترین حالت خودشیفته و تنها. در بدترین حالت یک معتاد یا جامعه شناسی

زمانی که کارآفرینان به من می گویند که واقعاً معتقدند که باید رشد گسترده کسب و کار را انتخاب کنند یا سلامت روان و تعادل، من درک می کنم. من بیشتر عمر کارآفرینی ام را به همین فکر گذراندم – تا اینکه متوجه شدم این دو می توانند در کنار هم در تعادل وجود داشته باشند.

آمار. ثابت کند که چالش های سلامت روان به طور مستقیم بر بهره وری، سودآوری و رشد تأثیر می گذارد. سلامت روان قوی و رشد کسب و کار سودآور نیروهای متضاد نیستند. آنها متحد هستند. این دو باید در یک تعادل وجود داشته باشند تا یکی وجود داشته باشد. بدون شک، موفق ترین کارآفرینانی که من می شناسم، همگی فعالانه روی دستیابی به شادی و سلامت روانی قوی کار می کنند. تصادفی نیست: رشد کسب و کار و شادی نیروهای وابسته به هم هستند.

برای اینکه بهترین نسخه از خود باشید، و در نتیجه سازنده ترین و سازنده ترین باشید. سودآور است، باید انرژی لازم برای جلوگیری از فرسودگی را داشته باشید. این انرژی از عملکرد در اوج شما ناشی می شود. در اینجا چهار راه وجود دارد که به من کمک کرد تا به بالاترین قله های رشد کسب و کار و خوشبختی در زندگی خود برسم.

۱٫ دستاوردها را جشن بگیرید

همه سازمان هایی که برای مقیاس بندی اهداف تعیین شده، شاخص های کلیدی عملکرد و معیارهای رشد برنامه ریزی می کنند. با این حال، بدون اذعان به زمانی که به این اهداف می رسید، در چرخه ای از تعقیب مداوم هدف “بعدی” محبوس شده اید. این یک چرخه بدون پایان است. قبل از اینکه متوجه شوید، کسب‌وکار بزرگی را توسعه داده‌اید، اما نسبت به بازده‌های ذهنی و عاطفی آن حساس شده‌اید. اگر نتوانید در روند رشد کسب و کار لذت ببرید، هرگز از نتیجه آن لذت نخواهید برد.

راه حل ? به جای تمرکز بر رشد مبهم و همیشه در حال تغییر، نقاط عطف و پیروزی‌ها – بزرگ یا کوچک – را جشن بگیرید. زمانی که بتوانید قدر پیشرفت خود را بدانید، مطمئناً از این هم فراتر خواهید رفت. پیروزی ها را جشن بگیرید!

۲٫ به یک گروه کارآفرین بپیوندید

یکی از بهترین حرکت های من به عنوان یک کارآفرین، پیوستن به گروه های کارآفرین از جمله سازمان کارآفرینان (EO) بود. بهترین این گروه‌ها هم به رشد کسب‌وکار کمک می‌کنند و هم به عنوان شبکه‌های حمایتی برای وضوح ذهنی و شادی عمل می‌کنند. آنها برای ایجاد و حفظ آن تعادل حیاتی هستند.

به غیر از فرصت‌هایی برای یادگیری از استراتژی‌های تجاری، برنامه‌ها و عادات کارآفرینان موفق ، گروه ها به عنوان تابلوی صدا برای چالش هایی که فراتر از تجارت با آن روبرو هستید عمل می کنند: شخصی، خانوادگی و اجتماعی.

برخی از قوی ترین دوستی های من نشات می گیرند. از گروه های کارآفرین این دوستی ها بیشترین تاثیر را در شادی من داشته است. بدون آنها هرگز به سطوحی از رشد تجاری که همیشه آرزویش را داشتم دست نمی یافتم. کارآفرینان ممکن است تمایلات “گرگ تنها” داشته باشند– اما جوامع به عنوان لایه ای از محافظت در برابر فرسودگی شغلی که با کارآفرینی به تنهایی همراه است عمل می کنند.

۳٫ یک مربی یا مربی کسب و کار را درگیر کنید

یک مربی یا مربی کسب و کار (هر دو کمک می کند؛ هر دو حتی بهتر هستند) لایه دیگری از پشتیبانی را برای اهداف کارآفرینی و سلامت روان بار تصمیم گیری انفرادی زمانی کاهش می یابد که شخصی که عمیقاً به او اعتماد دارید در لحظات پیچیده به شما کمک کند. یک دیدگاه بیرونی شما را مسئول نگه می دارد و به رشد کسب و کار در کنار رفاه شخصی می پردازد.

دریافت راهنمایی از نظر آماری با عملکرد حرفه ای بالاتر مرتبط است. و شادی را افزایش می دهد – و زمانی که از نظر عاطفی “کم” احساس می کنید می تواند الهام بخش شما باشد. هیچ مکالمه‌ای با مربی‌ام، وارن روستند، هرگز به بررسی چگونگی دستیابی به رشد سودآور بدون پیشروی در وضعیت ذهنی و چالش‌های زندگی شخصی‌ام نمی‌پردازد. یک مربی یا مربی بگیرید – و شاهد افزایش تجارت و شادی باشید.

۴٫ یک ذهنیت عمدی ایجاد کنید

ممکن است نامشهود به نظر برسد، اما تعیین یک هدف در اطراف گفتگوی درونی شما متحول کننده ترین عادتی است که یک کارآفرین می تواند اجرا کند. . دکتر لوری سانتوس، استاد روانشناسی ییل، به طور مشهور این افسانه را زیر و رو می کند که شادی “از” شرایط مادی ناشی می شود. تحقیقات او تأیید می کند که منبع شادی ذهنیت شماست. ایجاد یک گفتگوی درونی که می گوید: من می‌توانم در عین حال خوشحال و سودمند باشم.» این دو را در ذهن شما به هم می‌پیوندد. خوشبختی از رشد درون شرکت شما ناشی نمی‌شود، بلکه از نحوه مشاهده، قدردانی و مشارکت شما با آن رشد ناشی می‌شود.

تعقیب مداوم رشد تصاعدی مرا در سنین جوانی به فرسودگی شغلی سوق داد – و زندگی ام را تغییر داد. در ابتدا فکر می کردم، “من این کار را خواهم کرد. باید انتخاب کرد: سلامت پایدار یا ساختن یک کسب و کار بزرگ.” این همان “داستانی” است که رسانه های تجاری به ما می گویند. اما در نهایت، فهمیدم که این دو نه تنها می توانند همزیستی داشته باشند، بلکه به آن وابسته هستند. یکدیگر همه کارآفرینان می توانند رشد سودآوری داشته باشند و زندگی متعادلی داشته باشند – همه چیز به طرز فکر و داستانی که برای خود تعریف می کنید برمی گردد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی