عمومی

5 امتیاز شغلی که کارمندان شما را راضی نگه می دارد و وفادار

۵ امتیاز شغلی که کارمندان شما را راضی نگه می دارد و
وفادار

چرا یک کارمند آینده نگر باید برای شما کار کند؟ البته، همه ما آرزو می‌کنیم که پاسخ چیزی شبیه به “زیرا آنها پرشور درباره کاری که انجام می دهیم.” اما واقعیت این است که برای جذب کارمندان (و حفظ آنها!) به مزایای کارمندی درخشان، تازه و مرتبط نیاز دارید. تخصیص و مزایای استاندارد تعطیلات دیگر وجود ندارد به اندازه کافی برای داشتن متقاضیان در خانه شما را می کوبند. شما باید استعدادها را با تمرکز بر آنچه برای آنها مهم است جذب کنید و در طولانی مدت آن را در شرکت خود به کار ببرید.

در اینجا ۵ امتیاز شغلی وجود دارد که در حال محبوب شدن هستند یا قبلاً در کسب و کارهای نوپا موفق بوده اند.

برای مادران شاغل

آیا چیزی در دفتر دارید که حمایت از بازگشت به کار، مادر جدید؟ من به تجربه می دانم که بازگشت به هرج و مرج روزانه شغلی من با یک نوزاد در خانه برای افراد ضعیف نیست. یکی از بهترین، و احتمالاً بدون هزینه، راه‌هایی که باعث می‌شود مادران احساس خوش‌آمدگویی کنند، فراهم کردن یک محل اقامت خصوصی برای پمپاژ است. جایی آرام، کاملا خصوصی و راحت. برای هر والدینی که تازه وارد شده اند، استراحت هایی را برای پمپاژ کردن یا بیشتر از چک-این های معمولی در خانه تشویق کنید. اگر احساس کنند مورد حمایت قرار می گیرند، به احتمال زیاد از برداشتن چیزها و مدیریت موفقیت آمیز این تعادل جدید استقبال می کنند.

محیط کاری ترکیبی 

از زمان همه گیری، روند واضحی وجود دارد به سمت محیط های کاری ترکیبی من با افتخار می گویم، من این کار را مدت ها قبل از اینکه جالب باشد انجام می دادم! در تجربه من، این چیزی است که در مورد نیروی کار ترکیبی دوست دارم: 

  • هزینه اضافی برای شرکت وجود ندارد
  • کار از راه دور برای محیط زیست بهتر است
  • توازن کار/زندگی پایدار را فراهم می کند
  • افزایش انعطاف پذیری در ساعات کاری
  • از سلامت عاطفی و روانی کارکنان حمایت می کند
  • زمان تلف شده در رفت و آمد صفر است

توسعه حرفه ای 

من به طور باورنکردنی به توسعه حرفه ای علاقه دارم. این به این ختم می شود – اگر من نمی خواهم روی خودم یا کارمندانم سرمایه گذاری کنم، چرا کس دیگری؟ به عنوان کارآفرین، همه ما می دانیم که چشم انداز چقدر سریع تغییر می کند و چگونه همیشه در حال یادگیری هستیم. چرا این یک گام را فراتر نگذارید و به طور فعال کارکنان خود را تشویق نکنید تا از نظر حرفه ای خودشان را بهتر کنند؟ کمک هزینه یادگیری یا توسعه حرفه ای روشی فوق العاده برای نشان دادن اینکه چقدر به کارمندان خود اعتقاد دارید و چقدر می خواهید آنها موفق شوند، است.

تشخیص و جوایز

کارمندان می خواهند احساس مشارکت، قدردانی و ارزش. اگر چنین باشند، به احتمال زیاد به کارشان با انگیزه، سازنده و متعهد هستند. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای شناخت کارکنان، جوایز و برنامه‌های تقدیر است. اینجا جایی است که می توانید خلاقیت به خرج دهید و آن را متناسب با شرکت خود شخصی سازی کنید. فکر می کنید کارمندان شما برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل هستند؟ آیا این زمان بیشتر برای تعطیلات، کارت های هدیه، قدردانی در سطح شرکت، یا مراسم اهدای جوایز واقعی است؟ اینکه چگونه به دستاوردهای آنها اعطا می کنید صادقانه کمتر از این واقعیت است که شما هستید. همه می خواهند احساس کنند که به آنها تعلق دارند و در حال ایجاد تفاوت هستند، مهم نیست که این تفاوت چقدر کوچک است.

فرهنگی که برای خودش صحبت می کند

اکنون، با همه این امتیازات در بازی، شما باید شاهد تقویت روحیه کلی و فرهنگ کاری درخشان باشید. نکته کلیدی در اینجا حفظ آن است. فرهنگ یک چیز یکپارچه نیست. نیاز به نظارت مستمر دارد. یک راه عالی برای مدیریت این موضوع، صمیمی و صادق بودن است. به طور مرتب با کارمندان تماس بگیرید، بازخورد بخواهید و واقعاً به روحیه خود اعتماد کنید. اگر همه بدبخت هستند که هر روز سر کار می آیند، شک ندارم که شما می توانید آن را حس کنید. اگر چنین هستند، راه‌حل‌های سریع برای افزایش مثبت‌اندیشی راه‌حل‌های ساده‌ای هستند: قهوه رایگان، میان‌وعده‌های رایگان، همراه داشتن یک میز فوتبال برای مسابقات ناهار چهارشنبه، جمعه‌ها با لباس‌های غیررسمی و غیره. لذت‌های ساده می‌توانند مشارکت کلی، انگیزه و بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهند. زیرا هیچ چیز برای استخدام بهتر از یک بررسی درخشان از یک کارمند فعلی نیست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی