خبر

ایجاد ۲ هزار شغل با افتتاح طرح های صنعتی هفته دولت در استان سمنان

ایجاد ۲ هزار شغل با افتتاح طرح های صنعتی هفته دولت در استان
سمنان

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طی هفته دولت طرح های بسیار خوبی در دست افتتاح هستند، تاکید کرد: ۱۷ طرح صنعتی طی هفته دولت در سراسر استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه روز گذشته دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی مرکز استان سمنان افتتاح شد و ۱۵ طرح دیگر نیز امروز امروز و روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید، افزود: تلاش شده تا پراکندگی خوبی این طرح ها در استان داشته باشند.

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تمام این طرح های قابل افتتاح تکمیل و دارای پروانه بهره برداری هستند، گفت: این طرح ها همگی از لحظه افتتاح تولیدات خود را در حوزه های مختلف شامل درب و پنجره پی وی سی، روغن اتوموبیل، صنایع برق، ظروف یک بار مصرف و … آغاز می کنند.

احمدی با بیان اینکه با بیان اینکه برای این طرح ها ۱۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، گفت: با افتتاح این طرح ها ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

وی با بیان اینکه افتتاح ۱۷ طرح صنعتی در استان سمنان بیش از یک هزار و ۲۰۰ اشتغال غیرمستقیم نیز در بحش توزیع، حمل و نقل و خدمات و … ایجاد خواهد کرد، افزود: مواد غذایی، صنایع معدنی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، کاغذ، فولاد، فلزات و … در زمره مهمترین تولیداتی هستند که با بهره برداری از این کارخانه ها طی هفته دولت، به تولیدات استان افزوده خواهند شد.

عمده طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در استان طرح های تولیدی صنعتی و معدنی هستند که ماده اولیه آنها در داخل استان تامین شده باشد

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه عمده طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در استان طرح های تولیدی صنعتی و معدنی هستند که ماده اولیه آنها در داخل استان تامین شده باشد، بیان داشت: دومین نکته ای که در این طرح ها لحاظ شه، ارزش افزوده بالاتر آنها است که خوشبختانه این امر محقق خواهد شد.

احمدی از اجرای طرح دوشنبه های صنعتی طی دولت سیزدهم در استان سمنان با هدف رصد مشکلات واحد های تولیدی خبر داد و ابراز کرد: تمام مسئولان اقتصادی استان به صورت هفتگی مشکلات تولید را در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و حتی گردشگری و خدمات مورد رصد و بررسی قرار می دهند و تلاش شده تا مشکلات و موانع تولید رفع شود.

وی با بیان اینکه اهتمام خوبی در بازدید از واحد های صنعتی نیز در بین مسئولان استان سمنان وجود دارد، افزود: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر با حضور اعضا در استانداری سمنان برگزار و در جلسات کارشناسی، مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی ما احصا می شود تا بتوانیم بهترین راه حل را برای حل مشکلات این واحد ها اتخاذ کنیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۱۲۷ واحد راکد صنعتی استان به چرخه تولید بازگشته است، گفت: ما در دولت سیزدهم هیچ واحد تولیدی را اجازه تعطیلی ندادیم و علی رغم تمام مشکلاتی که دارند، تلاش شده تا موانع تولید رفع شود.

به گزارش بازار، روز گذشته دو کارخانه تولیدی یو پی وی سی و پنجره دوجداره و همچنین روغن خودرو در سمنان افتتاح شد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی