عمومیمقالات

مصاحبه “بمان” بسیار موثرتر از “خروج” است مصاحبه – و می تواند کلید حفظ کارمندان باشد

مصاحبه “بمان” بسیار موثرتر از “خروج” است
مصاحبه – و می تواند کلید حفظ کارمندان باشد

حقیقت در نهایت آشکار می شود—اغلب در یک مصاحبه خروجی، زمانی که مدیران خوش نیت نظرسنجی انجام می دهند و همه سؤالات سخت را اکنون که هیچ رشته ای وجود ندارد، می پرسند. این زمانی است که کارمندان سابق بگویند واقعاً اوضاع چگونه بوده است. اما چرا منتظر آن لحظه باشید تا یاد بگیرید که یک ارتباط نادرست یا یک سری تجربیات بد – که گاهی اوقات حتی قابل رفع یا قابل پیشگیری است – دلیل از دست دادن یک کارمند عالی بوده است؟ یا، برای کارمندان، چرا منتظر به اشتراک گذاشتن آن حقایق باشیم تا زمانی که برای رفع آن خیلی دیر شده است؟

مصاحبه ماندن چیست؟

مصاحبه ماندن را وارد کنید ” مصاحبه. این رویکرد بسیار فعال تر به کارمندان اجازه می دهد تا در مورد دلایل ماندن در کار و آنچه ممکن است باعث ترک آنها شود قبل از اینکه واقعاً انجام دهند صحبت کنند.

طبق انجمن مدیریت منابع انسانی، جلسات مؤثری مانند این شامل پرسیدن “استاندارد” است. ، سؤالات ساختاری را به شیوه ای معمولی و محاوره ای تنظیم کرد. آنها توصیه می کنند آنها را تا نیم ساعت نگه دارید. مدیران باید با درک بهتری از آنچه که کارکنان برای شادتر و موثرتر بودن در موقعیت های خود نیاز دارند ترک کنند. در مطالعه چالش های کسب و کار کوچک چیزهای زیادی در راه است. ۳۳% حفظ و انگیزه را به عنوان یک نگرانی اصلی گزارش کردند.

دلیلی وجود دارد که مصاحبه‌های خروج به تنهایی برای بهبود ماندگاری کافی نیستند. Jenny Maenpaa، LCSW، EdM، موسس به جلو در کفش پاشنه دار، یک مشاور مربیگری شغلی بوتیک، می‌گوید: «مصاحبه‌های خروج برای حفظ آن شخص مفید نیستند، و اغلب برای حفظ افراد دیگر در آینده چندان مفید نیستند، زیرا مبتنی بر تغییر ساختاری بر اساس نظر یک فرد خارج‌شده معمولاً یک مشکل نیست. تکنیک مدیریت معتبر.» او می‌افزاید که اگر مصاحبه در حالی اتفاق بیفتد که کارمند هنوز روی رشد خود در شرکت سرمایه‌گذاری می‌کرد، مدیریت می‌توانست بازخورد آنها را بگیرد و مستقیماً آن را به آنها اعمال کند. اما اعمال این بازخورد برای افراد دیگر پس از ترک کارمند معمولاً استراتژی چندان مؤثری نیست.

بنابراین ممکن است زمان آن رسیده باشد که مصاحبه‌های ماندگاری را انجام دهید، نه تنها برای افزایش تعداد افراد، بلکه برای اطمینان از اینکه شما این کار را انجام می‌دهید. ایجاد قوی ترین فرهنگ محل کار که می توانید.

< h2 class="wp-block-heading" id="h-stay-interviews-can-be-regular-must-haves-in-your-company-culture">مصاحبه های اقامتی می توانند از ضروریات عادی فرهنگ شرکت شما باشند.

برای انجام مصاحبه های اقامتی منظم، لازم نیست منتظر بمانید تا یک کارمند ناراضی حرفی غیرمنتظره بزند. در واقع، برای برخی، آنها فقط یک اصطلاح دیگر برای چک کردن‌های منظم هستند، که Maenpaa از آنها استفاده می‌کند.

«مصاحبه‌های ماندن مفید هستند زیرا شخص در قدرت در را به روی آنها باز می‌کند. کارمندان اغلب می توانند از مطرح کردن چیزی که نگران آن هستند که رئیس یا مدیرشان آن را به عنوان یک شکایت یا انتقاد تلقی کنند، عصبی شوند، به خصوص اگر در گذشته تجربیات بدی داشته باشند.

۲x2s را امتحان کنید

رئیس Maenpaa در گذشته از استراتژی ۲×۲ با او و سایر کارمندان استفاده می کرد. در مصاحبه های اقامت هر فردی دو چیز را به اشتراک می‌گذارد:

  • آنچه را به خوبی انجام می‌دهد و دیگری چه کاری را به‌خوبی انجام می‌دهد
  • در چه کارهایی می‌تواند بهتر انجام دهد و دیگری چه کاری را بهتر انجام می‌دهد. در

او می‌گوید: «این گزش انتقاد درک شده را از بین می‌برد، که به فرد اجازه می‌دهد بدون اینکه حالت دفاعی بگیرد، آن را بشنود. “من متوجه شده ام که تقریباً هر بار، چیزی که من مطرح می کنم و باید روی آن کار کنم با چیزی که طرف مقابل مطرح می کند و من باید روی آن کار کنم همسو است و بالعکس.”

برای ظهور برخی واقعیت های ناراحت کننده آماده باشید

<اگر می‌خواهید به مسائل مربوط به حفظ کارمندان بپردازید، مصاحبه‌های ماندن ضروری است. با توجه به آن، مصاحبه‌کنندگان و مدیران باید برای شنیدن حقیقت واقعی با ذهنی باز آماده شوند تا از یک گفتگوی مشارکتی و واقعی به جلسه دعوت کنند.

«لحظه‌های مثبتی که در حین انجام مصاحبه‌های اقامتی با آنها مواجه شدم، بحث‌هایی در مورد شغل بود. مارلا جی آلبرتی، مالک و بنیانگذار TruthSpeaksGroup LLC، یک شرکت مربیگری چند رسانه ای برای زنان، می گوید: فرصت های رشد، محیط کاری حمایت کننده و به رسمیت شناختن دستاوردها. از سوی دیگر، لحظات مثبت کمتری نبود حمایت مدیریتی، عدم تنوع، نگرانی در مورد حجم کاری، عدم ارتباط یا ناامیدی از سیاست‌های خاص شرکت بود.

رهبران باید تکنیک های انتقاد سازنده را در طول مصاحبه های اقامتی مدل کنند

از کارمند انتظار نداشته باشید که تمام کاستی ها یا مسائلی که با آن مواجه هستند را بدون اینکه شما این کار را انجام دهید، بریزد. در این راه، الگوبرداری ضروری است.

«اگر [کارفرمایان] ابتدا مدل کنند که می توانند انتقاد از خود را مطرح کنند و راهی را که قرار است به آن رسیدگی کنند، شناسایی کنند، کارمند می بیند که لازم نیست برای به اشتراک گذاشتن بازخورد یا بازخورد بترسد. نگران باشید که این یک تله است،” Maenpaa می گوید.

زمان مناسب را عمداً انتخاب کنید

اگر نیستید اینها را به جای بازرسی‌های منظم استفاده نمی‌کنند و ارزیابی هماهنگ‌تری از همه افراد انجام می‌دهند. دلایلی برای ماندن (یا رفتن)، چند زمان خاص وجود دارد که ممکن است انجام مصاحبه های اقامتی منطقی باشد.

“آنها می توانند به صورت دوره ای یا در موقعیت های خاص مانند زمانی که یک کارمند برای مدت معینی در شرکت بوده است، پس از اتمام یک پروژه مهم یا در زمان های تغییر سازمانی انجام شود. آلبرتی می‌گوید: ما پروژه‌های خود را یکبار به عنوان بخشی از یک پروژه DEI انجام دادیم.

این یک سوال کلیدی را بپرسید

پرسیدن سوالات مناسب در طول مصاحبه اقامت به جای مصاحبه خروج، منجر به کارمندی شادتر می شود. کرستن مورفیلد، یکی از بنیان‌گذاران و مدیر اجرایی Cloverleaf، می‌گوید: «سوالاتی که من مطرح می‌کنم مستقیم و در عین حال باز هستند: برای حمایت بهتر از شما چه کاری را می‌توانم شروع کنم، متوقف کنم یا ادامه دهم؟» او می افزاید که این رویکرد بازخورد جویی فعال احساس قدرت می کند و این پیام را می فرستد: “من روی رشد، رفاه و موفقیت شما سرمایه گذاری کرده ام.”

در حالت ایده آل، شما نیز نباید به مصاحبه اقامت نیاز داشته باشید

با این حال، دیگران می گویند که مصاحبه اقامت به اندازه کافی فعال نیست. مورفیلد می گوید: «در هسته خود، یک مدیریت عملکرد قوی و استراتژی توسعه شغلی باید به طور ایده آل نیاز به مصاحبه اقامت جداگانه را نفی کند. هنگامی که سیستم‌هایی وجود دارند که به طور مستمر مسیر شغلی یک کارمند را ارزیابی، راهنمایی و رشد می‌کنند، و رهبری آنها واقعاً روی آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند (برخلاف برنامه‌هایی که صرفاً در یک سیستم وارد شده‌اند)، به طور طبیعی به دلایل اصلی که یک کارمند می‌خواهد در نظر داشته باشد، می‌پردازد. ترک یک سازمان.»

مورفیلد می‌گوید جلسات انفرادی و معنادار بین کارکنان و مدیران به همان اندازه مؤثر است. “بینش ها، نگرانی ها، آرزوها و بازخوردهایی که ممکن است در مصاحبه اقامت ظاهر شود، به طور معمول در این تعاملات شخصی و سازنده مطرح می شوند.” این مصاحبه می تواند به شما کمک کند تا بفهمید آن چیست.

عکس توسط bbernard/Shutterstock.com

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی