عمومی

چرا جنیفر فلیس بنیانگذار Rent the Runway نسبت به این موضوع خوش بین است؟ وب 3

چرا جنیفر فلیس بنیانگذار Rent the Runway نسبت به این موضوع خوش بین است؟
وب ۳

پس از تأسیس مشترک Rent the Runway در سال ۲۰۰۸، جنیفر فلیس کمک کرد تا برند تجارت الکترونیکی مد به ارزش ۱٫۷ میلیارد دلاری از تاریخ IPO 2021 آن. او پیش‌بینی‌های خود را در مورد صنعت مد در اینجا به اشتراک می‌گذارد – و کارآفرینان باید چه مواردی را جدی بگیرند.

چگونه تجارت مد در سال آینده تغییر خواهد کرد. ?

بسیاری از خرده فروشان این کار را به خوبی انجام نمی دهند — مصرف کنندگان به دلیل مشکلات پایداری و کیفیت، علاقه خود را به مد سریع از دست می دهند. اما از طرف دیگر، ابزارهایی مانند Shopify هستند باز کردن صنعت برای برندهای متنوع و خلاقانه تر برای شروع. و در مورد موضوع پایداری، من فکر می‌کنم که شاهد اعمال مالیات بر کربن توسط صنعت مد خواهیم بود و سعی می‌کنیم مصرف‌کنندگان را از بازدهی بیهوده و پرهزینه منصرف کنیم.

دهه آینده؟

Web3 و metaverse برای مردم آشناتر خواهند بود، بنابراین من در این مورد بسیار خوشبین هستم. پوشیدن لباس های دیجیتال در متاورس، یا حتی در تماس زوم، به زودی عادی خواهد شد، همانطور که فشن شوهای متاورس و NFT های مد. و ما شاهد راه‌اندازی خطوط دیجیتالی برندهای رایج مد خواهیم بود.

به چه چیز دیگری خوش‌بین هستید؟

تجارت متن و مکالمه. همانطور که مد دیجیتال اطلاعات بیشتری در مورد ترجیحات مصرف کننده ایجاد می کند و A.I. فن آوری بهبود می یابد، ما می توانیم با دستیارهای صوتی خرید کنیم. تصور کنید به الکسای خود بگویید: “هی، من برای تولد ۴۰ سالگی دوستم به یک لباس نیاز دارم.” دستیار صوتی شما می‌تواند چند سوال از شما بپرسد تا گزینه‌های شما را محدود کند، ترجیحات شما را به خاطر بسپارد، و لباس‌هایی را برای شما سفارش دهد.

کارآفرینان کجا می‌توانند تأثیر بگذارند؟

من فکر می‌کنم تحویل مایل آخر به ویژه نیاز به کمک دارد. ادغام با اکثر سیستم های ردیابی شخص ثالث آسان نیست. همچنین فکر می‌کنم ما به راه‌حل‌های برون‌سپاری خودکار بیشتری برای خدمات مشتری نیاز داریم، زیرا این ابزار تبدیل واقعاً ارزشمندی است که برندها اغلب از آن غفلت می‌کنند. و من فکر می‌کنم که بازاریابی تأثیرگذار باید مانند تبلیغات فیس‌بوک، کاربردی‌تر شود. ما به آژانس نیاز نداریم ما به ابزاری نیاز داریم که در آن بتوانید بگویید: “این چیزی است که من می فروشم و می خواهم بپردازم” – و از آن بخواهید بهترین تأثیرگذارها را با توجه به جمعیت و قیمت شما به شما ارائه دهد.

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی