عمومی

راز درخشان آمازون برای فروش بیشتر محصولات این است آزاد – و در دید ساده پنهان شده است

راز درخشان آمازون برای فروش بیشتر محصولات این است
آزاد – و در دید ساده پنهان شده است

Amazon بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک در جهان با بیش از $۴۶۹ میلیارد دلار فروش خالص در سال گذشته و بیش از ۲۰۰ میلیون عضو Prime. در حالی که ارزان‌ترین قیمت‌ها، بصری‌ترین پلتفرم یا حتی تنها عضویت راحت (مانند سابق) را ندارد، اما یک چیز وجود دارد که باعث می‌شود مشتریان بارها و بارها با قیمت‌های بالاتر خرید کنند.

حتی با قیمت‌های بالاتر و رقابت Walmart و Target – هر کدام با برنامه‌های عضویت خود برای رقابت با Amazon Prime ، آمازون یک گزاره ارزش منحصر به فرد بسیار قوی ایجاد کرده است. یکی که رقبا نمی توانند با آن رقابت کنند. و در معرض دید پنهان است.

آنچه آمازون دارد و دیگران ندارند، هزاران بررسی محصول است.

هرچقدر هم که نظرها بدیهی به نظر می رسند، آمازون فقط یک بررسی قدیمی ندارد. تقریباً هر بررسی را دارد. کاتالوگ بررسی های آن با مزایای بسیاری همراه است. این امر به خریدهای واجد شرایط تر، اعتماد به محصولات، بازدهی کمتر و نه تنها درآمد بیشتر، بلکه حاشیه سود بیشتر کمک می کند. و حتی اگر در تجارت آنلاین نیستید، تقریباً هر کسب و کاری می تواند از اسرار فروش آمازون برای فروش محصولات یا خدمات بیشتر بدون بررسی استفاده کند.

در اینجا به این دلیل است که چرا مجموعه گسترده بررسی های آمازون یک استراتژی فروش بسیار موثر است: 

بررسی ها واجد شرایط خرید هستند

مردم فقط خرید نمی کنند چیزهایی که بدانند آیا احتمالاً از خرید خود راضی خواهند بود یا خیر. اما از آنجایی که آنها تجربه دیگران را در این مورد می بینند، شواهد اجتماعی زیادی در مورد محصولاتی وجود دارد که رتبه بندی بالایی از تعداد زیادی از مردم دارند. کاری که این کار انجام می دهد افزایش اعتماد خریداران است که منجر به خرید بیشتر می شود.

به این دلیل است که تعدادی از محصولات ما به عنوان مصرف کننده ممکن است بخواهیم، ​​اما نسبت به آنها شک داریم. . همانطور که ادعاهای بازاریابی بزرگتر و چشمگیرتر می شوند، مصرف کنندگان می دانند که چنین ادعاهایی اغلب در واقعیت ثابت می شوند و مصرف کنندگان را از پیام های فروش خسته می کنند. اما وقتی با تعداد زیادی از نظرات کاربران همراه شود، می توان ادعاهای به ظاهر جسورانه را تأیید کرد. از طرف دیگر، کاهش اطمینان باعث کاهش فروش می شود

خریدهای واجد شرایط به معنای بازگشت کمتر است 

با تعداد زیادی بررسی، خریداران بهتر می توانند آنچه را که خریداری می کنند درک کنند و انتظار واقعی از آنچه دریافت خواهند کرد داشته باشند. بنابراین زمانی که آن پودر پروتئین طعم گچی دارد یا قفسه کتاب نیاز به مونتاژ دارد، انتظار می رود. هر گونه دام مورد انتظار است، و از آنجایی که کالا بدون توجه به آنها همچنان خریداری می شود، مصرف کننده هزینه و فایده آن را سنجیده و به این نتیجه رسیده است که هنوز ارزشش را دارد.

وقتی افراد ایده خوبی از آنچه در حال ورود به آن هستند (خوب و بد) دارند، احتمال کمتری وجود دارد که بخواهید یک محصول را برگردانید – هزینه زیادی برای خرده فروشان است. در واقع، مطالعات نشان داده است که میانگین هزینه برای یک کالای برگشتی دو سوم قیمت فروش آن است.

در همین حال، بازگشت کالاها در فروشگاه هایی مانند Walmart امری عادی است. بنابراین در حالی که می توانید تقریباً هر چیزی را در والمارت بخرید، می توانید تقریباً هر چیزی و به هر دلیلی را برگردانید. و هنگامی که چیزهایی را خریداری می کنید که واقعاً در مورد آنها نمی دانید، به احتمال زیاد ناراضی خواهید بود و محصولات را پس می دهید.

ارزش درایوهای اثبات اجتماعی 

محصولی با رتبه‌بندی بالا از تعداد بالای بررسی‌ها ذاتاً دارای مقدار زیادی برابر اجتماعیاست. الف>. مقدار زیادی از اثبات اجتماعی نشان دهنده ارزش است. و ارزش بالا قیمت بالایی را تضمین می کند.

در مواردی که قیمت بالا منعکس کننده ارزش بالا است، مصرف کنندگان با هزینه دفع نمی شوند. در عوض، آنها به سمت ارزش و اعتمادی که در تصمیم خرید خود دارند جذب می شوند. به عبارت دیگر، این بهایی است که ما برای یک شرط بندی مطمئن می پردازیم.

در کنار هم قرار دادن همه اینها، خریدهای واجد شرایط بیشتر و بازدهی کمتر به معنای خرید بیشتر، حاشیه سود بیشتر و مشتریان راضی تر است. .

تجاری تقریباً در هر صنعتی می توانند از اصول استراتژی فروش آمازون استفاده کنند. و این بدان معنا نیست که شما نیاز به جمع آوری کتابخانه بزرگی از بررسی ها دارید. کلید افزایش فروش و حاشیه سود بدون بودجه بازاریابی زیاد، یافتن راه هایی برای افزایش اعتماد و رضایت مصرف کننده است.

به عنوان مثال، یک کسب و کار می تواند با ارائه بینش و اطلاعات فراوان، اعتماد مشتریان را ایجاد کند. ارزش نظرات این است که آنها صادق هستند. اکثر مواد بازاریابی از ذکر واقعیت های استفاده از یک محصول یا خدمات کوتاهی می کنند. در عوض آنها فقط مزایا را در بر می گیرند – و اغلب مزایا را افزایش می دهند. در حالی که، بازاریابی صادقانه مؤثرتر است زیرا گنجاندن بینش های واقع بینانه به طور مؤثر انتظارات مشتری را به دقت تعیین می کند. در عوض، مشتریان از خرید خود ناامید نمی شوند، بلکه راضی هستند.

القای اعتماد به نفس نیز می تواند به سادگی اعتماد به آنچه ارائه می کنید باشد. به عنوان مثال، یک ضمانت بی قید و شرط به طور موثر اعتماد مصرف کننده را افزایش می دهد- به ویژه برای هر کسب و کاری که ادعای جسورانه ای برای محصولات یا خدماتی دارد که هزینه بالایی دارند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی