خبر

پیش‌بینی بورس ۷ تیرماه

پیش‌بینی بورس ۷ تیرماه

363319 984 - پیش‌بینی بورس ۷ تیرماه

اقتصاد۲۴– بورس روز گذشته رشد ۰٫۱۸ درصدی را تجربه کرد و در سطح یک میلیون هزار واحدی قرار گرفت. امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که تالار شیشه‌ای، روند متعادلی را تجربه می‌کند. بر همین اساس این انتظار وجود دارد که شاخص کل در این روز تا حدودی مثبت می‌شود.

پولیتیکو از آغاز مذاکره غیر مستقیم ایران و آمریکا از روز سه شنبه خبر داد و به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی اعلام کرد: دور جدید مذاکرات که انتظار می‌رود با میانجی‌گری مقامات اروپایی برگزار شود؛ چرا که ایران از وارد شدن به مذاکرات مستقیم با آمریکا خودداری می‌ورزد- احتمالا از امروز آغاز خواهد شد. این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد انتظارات کمی (از این مذاکرات) وجود دارد. 

توافق در مذاکرات می‌تواند یک سیگنال قوی برای رشد بورس در بلند مدت باشد.

پارچینی درباره احتمال توقف نماد معاملاتی ناشران فولادساز بازار سرمایه به تبع حمله هکری به برخی از تجهیزات تولیدی آن‌ها گفت: تا این لحظه درخواست توقف نماد برای این ناشران ارائه نشده است. ناشر تا این لحظه با اهمیت بودن این اتفاق را به سازمان بورس منعکس نکرده است.


برخی کارشناسان عقیده دارند که حمله سابیری می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات سهامداران بگذارد.

حسینی‌کیا، عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: کمیسیون صنایع در نامه‌ای به هیات رئیسه مجلس اعلام کرد امضا‌های استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از حد نصاب قانونی افتاده است. 

با عدم استیضاح وزیرصمت احتمالا عرضه خودرو در بورس کالا نیز ملغی باقی بماند.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، آمار تولید فولاد کشور در ۲ ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد. طبق آمار منتشرشده، تولید فولاد میانی کشور در ۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۱، ۵ میلیون و ۸۸۵ هزار تن بوده که رشد ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. با افزایش تولید فولاد، سود این صنعت در بورس نیز افزایش می‌یابد.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی