عمومی

10 دلیل صلح جویانه برای رها کردن نگرانی های خود اندیشه ها

۱۰ دلیل صلح جویانه برای رها کردن نگرانی های خود
اندیشه ها

با نگرانی آسیب بیشتری وارد می‌شود تا چیزی که نگران آن است. دلیل این امر این است که never%operries” target=”_oreferr”>هیچ‌واحد % . در طول سالها، من عمداً به این نکته اشاره کرده ام که نگران نباشم. اگر در محل کار یا خانه اتفاقی بیفتد که معمولاً باعث نگرانی می‌شود، یاد گرفته‌ام که بگویم: «برای نگرانی منتظر می‌مانم». سپس وقتی به طور عینی و واقع بینانه به موضوع می پردازم، نیاز «بدیهی» به نگرانی از بین می رود.

برای اینکه من از زندگی لذت ببرم، سالم بمانم و باشم پر از آرامش، نگرانی نمی تواند بخشی از برنامه روزانه من باشد. من اثرات فاجعه بار آن را بر زندگی مردم و فرزندانشان دیده ام. در اینجا چند مورد از عوارض جانبی نگرانی وجود دارد:

تردید به خود

نگرانی یک مارپیچ رو به پایین است که متمرکز می شود در مورد منفی و اینکه چرا کارها را نمی توان انجام داد در مقابل اینکه چرا کارها را می توان انجام داد. این یک گودال، یک نگرش ناتوان کننده و یک عادت وحشتناک است.

متوسط

افراد توانمندی که نگران هستند از دستیابی به هدف مورد نظر خود ناتوان می شوند. نگرانی باعث می شود زمانی که می خواستید مانند یک عقاب اوج بگیرید، مانند مرغ به زمین نوک بزنید.

ترس

افرادی که نگران هستند محتاط نیستند یا به چیزهایی فکر نمی کنند. آنها به سادگی می ترسند. دویدن با ترس دشمن موفقیت، آرامش، رضایت، شادی، شادی و خنده است. .

بدون جرقه

هیجان از بین رفته است. نگرانی هوای تمام کارهایی که انجام می‌دهید را از بین می‌برد و لذت و هیجان را از همه چیز می‌گیرد.

بدون خلاقیت

آزادی خلاق بودن با نگرانی از بین می رود. وقتی نگرانی افکار شما را کنترل می کند، به سادگی نمی توانید از تمام پتانسیل خود برتر باشید..

شکل دادن نامناسب

شما توسط تفکر خود شکل گرفته اید و نگرانی ها نباید آینده شما را شکل دهند.

نتایج مبهم

کسانی که نگران هستند در حال حدس زدن خود هستند، که باعث ایجاد تردید می شود که تمرکز نامشخصی را به همراه دارد. چنین هدف مبهم نتیجه ای مبهم خواهد داشت.

عادات بد

نگرانی یک عادت است، نتیجه پیش شرط و سال ها تمرین است. عادت مخرب نگرانی مردم را به زندانی تبدیل می کند.

بیماری های جسمانی

بدن به نگرانی های داخلی واکنش نامطلوبی نشان می دهد. جان ادموند هاگی با بصیرت گفت: “ذهن پریشان به ناچار به بدنی زوال می انجامد.”

زمان تلف شده

بیش از ۹۰٪ از چیزهایی که نگران آن هستید هرگز محقق نمی شود. نگرانی اتلاف وقت است. بنابراین، هر چه بیشتر نگران باشید، کمتر به نتیجه خواهید رسید. خودتان تصمیم بگیرید که زندگی نگران زندگی کنید -رایگان. این نه تنها ممکن است، بلکه بسیار لذت بخش است.

این مقاله در مارس ۲۰۰۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس @crystalmariesing/Twenty20

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - 10 دلیل صلح جویانه برای رها کردن نگرانی های خود
اندیشه ها

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی