عمومی

شروع به صحبت با فرزندان خود در مورد سرمایه گذاری کنید – اینجا کجاست شروع کنید

شروع به صحبت با فرزندان خود در مورد سرمایه گذاری کنید – اینجا کجاست
شروع کنید

یادگیری سرمایه‌گذاری برای بسیاری از بزرگسالان ترسناک است، بنابراین ایده آموزش سرمایه‌گذاری به کودکان می‌تواند منبع استرس برای بسیاری از خانواده‌ها باشد. اگرچه ممکن است اهمیت آموزش زودهنگام به فرزندان خود را درک کنید، تشخیص اینکه کدام مراحل را باید بردارید دشوار است. اما برای شروع ضروری است: طبق نظرسنجی اخیر Bankrate، “چهار نفر از هر ۱۰ نوجوان (۴۱%) هیچ گونه آموزش سواد مالی در مدرسه دریافت نمی کردند.” علاوه بر این، “۵۴٪ از نوجوانان … گزارش کردند که برای تامین مالی زندگی که امیدوارند در بزرگسالی داشته باشند، آمادگی ندارند.”

از آنجایی که سواد مالی معمولاً به والدین واگذار می‌شود، مهم است که به طور مداوم آن بحث‌ها را با فرزندان خود داشته باشید و به آنها کمک کنید مفاهیم ریسک و پاداش، بهره مرکب و احساس راحتی در فرآیند سرمایه‌گذاری را درک کنند.

به قسمت این هفته rich & REGULAR درباره سرمایه‌گذاری برای فرزندتان، و به خواندن برخی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند در خانواده درباره فرآیند سرمایه‌گذاری صحبت کنید، ادامه دهید.

برای کمک به فرزندانتان برای شروع سفر سرمایه‌گذاری، شما یا سایر اعضای خانواده می‌توانید حساب‌هایی را راه‌اندازی کنید که به نفع آن‌ها باشد، یا با استفاده از حساب کارگزاری نگهبانی، طرح پس‌انداز کالج ۵۲۹، یا اگر درآمد خود را به دست آورند، از حضانت استفاده کنید. حساب بازنشستگی فردی راث برای کمک به آنها برای شروع بازنشستگی.

اگرچه این نوع حساب‌ها می‌توانند شروع ارزشمندی باشند، اما شما همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که فرزندانتان حساب‌هایشان را می‌شناسند، نحوه کارشان و اینکه چگونه اجازه رشد آن پول می‌تواند برای آنها در آینده مفید باشد. با مشارکت دادن فرزندانتان در بحث های روزمره در مورد پول شروع کنید و موارد زیر را در نظر بگیرید:

آن را مناسب سن نگه دارید

اگرچه احتمالاً می‌خواهید فرزندان خود را از سنین پایین در گفتگوهای مربوط به پول وارد کنید، اما ضروری است که آن را متناسب با سن خود نگه دارید تا آنها بتوانند درس‌هایی را که شما تدریس می‌کنید درک کرده و درونی کنند بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرند.

با کمک به آنها در درک اینکه چک حقوق چیست و چگونه پول خود را برای غذا، مسکن، پس انداز و مالیات تخصیص می دهید، شروع کنید. اگر پس از برآورده شدن نیازهایتان پول باقی می ماند، ممکن است تصمیم بگیرید که به پس انداز خود اضافه کنید، مقداری را به خیریه بدهید یا بعضی از آن را سرمایه گذاری کنید تا به پول شما کمک کند.

به بچه‌های بزرگ‌تر کمک کنید بفهمند پول سرمایه‌گذاری چگونه به حساب کارگزاری منتقل می‌شود و سپس تفکیک سرمایه‌گذاری‌هایی را که دارید به آنها نشان دهید. اگر سؤالاتی می‌پرسند که نمی‌دانید چگونه پاسخ دهید، از این فرصت استفاده کنید تا پاسخ را با هم جستجو کنید یا از برنامه‌ریز مالی خود برای شفاف‌سازی سؤال کنید. به آنها بیاموزید کجا اطلاعات معتبر بیابند و چگونه در مورد آنچه می خوانند فکر انتقادی کنند – مهارتی ارزشمند برای همه زمینه های زندگی، نه فقط سواد مالی.

شامل کودکان در مکالمات مالی

اگر شما و شریک زندگی‌تان چک پول ثابت دارید، فرزندانتان را برای بخشی از بحث دعوت کنید. اگرچه می‌خواهید آن را متناسب با سن خود نگه دارید، گنجاندن آنها در یک مکالمه می‌تواند به عادی شدن بحث‌های پولی کمک کند و آنها را به فکر مدیریت روزانه پول بیاندازد.

زمانی را صرف بحث در مورد ارزش های مالی خانواده خود کنید و به فرزندان خود اجازه دهید تصمیم بگیرند که برخی از منابع مالی خانه به کجا اختصاص داده شود. اگر قصد دارید یک کمک خیریه انجام دهید، به فرزندان خود بگویید که از کدام سازمان حمایت کنند.

درباره برخی از خریدهای بزرگی که می‌خواهید به‌عنوان خانواده انجام دهید و نحوه بودجه‌بندی برای آنها بحث کنید. حتماً از آنها در مورد اهداف مالی که دارند بپرسید و به آنها کمک کنید تا برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنند. وقتی بچه‌ها می‌دانند که چگونه برای یک خرید بزرگ کار کنند، می‌تواند در بزرگسالی به آنها خدمت کند و در آینده به آنها یک مزیت مالی بدهد.

به آنها بیاموزید که سرمایه گذاری یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست

کودکان باید بدانند که سرمایه گذاری هدفی دارد و راهی برای ثروتمند شدن سریع نیست. به آن‌ها کمک کنید ارزش سرمایه‌گذاری مداوم در صندوق‌های با سود کمتر، اما معمولاً مطمئن‌تر، شاخص یا سرمایه‌گذاری مشترک را ببینند. ثبات مهم تر از تلاش برای زمان بندی بازار یا انتخاب سهام داغ بعدی است.

توضیح دهید که داشتن یک برنامه برای هر دلار مهم است و اینکه سرمایه گذاری گزینه هایی را در آینده به شما می دهد. ایجاد سیستمی برای پس انداز، خرج کردن، و دادن با استفاده از پاکت ها، شیشه های از پیش علامت گذاری شده ، یا صفحه گسترده ای که آنها می توانند با کمک هزینه و پول تولد خود پر کنند و در مورد گزینه های خود برای هر دسته بحث کنند.

به آنها کمک کنید یک حساب پس انداز یا سرمایه گذاری باز کنند

وقتی پاکت یا شیشه پس‌انداز فرزندتان به مقدار از پیش تعیین‌شده رسید، به او کمک کنید یک حساب پس‌انداز در بانک محلی باز کند. اگر فرزندتان بزرگتر است، در مورد مزایای علاقه و تأثیر آن بر اهداف مالی او، به ویژه برای مواردی مانند پس انداز برای کالج یا ماشین. در صورت لزوم، به آنها کمک کنید تا یک حساب سرمایه گذاری به نام خود باز کنند که بتوانید با هم مدیریت کنید.

اگرچه درک ایده بهره مرکب ممکن است برای یک کودک خردسال چالش برانگیز باشد، توضیح دهید که پس انداز آنها برای آنها کار می کند زیرا به بانک اجازه می دهد پول آنها را قرض کند و در ازای آن سود به آنها تعلق می گیرد. سپس، اگر آن‌ها آماده هستند، این ایده را به بازار سهام و اینکه چگونه می‌توانید با سرمایه‌گذاری بیشتر به دست آورید، گسترش دهید، اگرچه باید مراقب باشید که در چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید.

حتماً در مورد اینکه چگونه سرمایه گذاری در بازار سهام با خطرات اضافی همراه است و اینکه تضمینی برای بازگشت سرمایه آنها وجود ندارد صحبت کنید. همچنین این زمان بسیار خوبی برای بحث در مورد ریسک در مقابل پاداش و ارتباط آن با مفهومی است که آنها می‌دانند، مانند محاسبه حرکات در یک بازی روی تخته یا فکر کردن در مورد مؤثرترین بازی در ورزش.

افکار نهایی

ممکن است فکر کنید بچه هایتان برای شروع صحبت در مورد سرمایه گذاری خیلی کوچک هستند یا ممکن است بخواهید تا آنجا که ممکن است آنها را از واقعیت های جهان محافظت کنید. اگرچه ممکن است از بین بردن این ایده ها سخت باشد، اما بسیار مهم است که فرزند خود را (به طور مناسب) در امور مالی خانواده بگنجانید و به آنها درک درستی از نحوه عملکرد پول قبل از رسیدن به بزرگسالی بدهید.

از حساب‌هایی که خود یا یکی از اعضای خانواده به نام آنها ایجاد کرده‌اید به‌عنوان سکوی پرشی استفاده کنید و شروع کنید به صحبت در مورد هر چیزی که آرزو می‌کردید کسی با شما به اشتراک می‌گذاشت. به جای داشتن یک مکالمه گسترده که هر دوی شما را ناامید می کند، راه هایی را برای گنجاندن بحث های مالی و درس های کوچک در زندگی روزمره خود بیابید.

هرچه زودتر به فرزندان خود کمک کنید تا مسائل مالی و سرمایه گذاری را درک کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که عادات مثبت و شایستگی در زمینه پول ایجاد کنند.

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - شروع به صحبت با فرزندان خود در مورد سرمایه گذاری کنید - اینجا کجاست
شروع کنید

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

553bbb02f18dfacc622039a602b6519a?s=100&d=mp&r=g - شروع به صحبت با فرزندان خود در مورد سرمایه گذاری کنید - اینجا کجاست
شروع کنید

جولین و کیرستن ساندرز، ویراستاران پول برای مجله SUCCESS، زوج پشت وبلاگ برنده جایزه و کتاب آینده، غنی و منظم هستند. آنها تهیه کننده و مجریان سریال اصلی «پول روی میز» هستند که اشتیاق آنها به غذا را با گفتگوهای متفکرانه درباره پول ترکیب می کند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی