خبر

گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

477883 244 - گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴– در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه، بیش از ۲۱ میلیارد و ۱۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار و ۹۰۴ میلیارد تومان در بیش از ۹۱۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۷۱ هزار و ۸۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۹۰۶ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های بانک پارسیان، زامیاد و سرمایه‌گذاری شاهد با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.


بیشتر بخوانید: سقوط سنگین بورس سال ۹۹ تکرار می‌شود؟


بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۱۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۲۴ هزار و ۲۱ میلیارد تومان در ۵۰۶ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۲۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۸ هزار و ۴۸۱ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، ایران خودرو دیزل و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، بانک دی و سنگ آهن گهر زمین بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی