عمومی

این آژانس خلاق کوچک در حال ایجاد یک تفاوت بزرگ توسط کمک به برندها در ایجاد کمپین های آگاهانه اجتماعی

این آژانس خلاق کوچک در حال ایجاد یک تفاوت بزرگ توسط
کمک به برندها در ایجاد کمپین های آگاهانه اجتماعی

آپریل مک‌دانیل آژانس خلاق مستقر در لس آنجلس، Crown + Conquer، شروع به کار کوچکی کرد و تنها با سه مشتری در اکتبر ۲۰۱۶ راه اندازی شد. اما مک دانیل به طور پیوسته با فراتر رفتن از آنچه که قرار است کسب و کار را توسعه داده است. او چشم انداز محدود صنعت خود را می بیند. او می‌گوید برای ارائه خدمات واقعی به مشتریان، بازاریابان باید برندها را از منطقه آسایش خود بیرون برانند، از جمله پیام‌های شجاعانه و جسورانه‌ای که بر حقایق انسانی تکیه دارند.

این رویکردی است که به انتقال Crown + Conquer از یک سرمایه‌گذاری انفرادی به کارکنانی متشکل از ۳۵ نفر – اکثرا خانم‌ها – و فهرست مشتریانی که شامل مارک‌هایی مانند Spotify، TikTok، Patrón، Adidas، Amazon Studios است، کمک کرده است. و گوگل مک دانیل، ۴۱ ساله، می گوید: «برندها، مانند آژانس ها، قدرت زیادی دارند. (او از افشای درآمد شرکت خودداری کرد.)

مک دانیل تجربه نزدیک به ۱۲ سال کار با بنیانگذاران گروه تائو، نوح تپربرگ و جیسون استراوس را برای آماده کردن او برای ادامه دادن به خود می‌داند. خود را او می گوید: «این غیرعادی بود که به دختر جوانی مثل خودم اجازه می دادم در آن بنشیند و به برخی از اتاق ها و برخی از افرادی که من داشتم دسترسی داشته باشد. “اما آنها به توانایی های من بسیار مطمئن بودند و در یادگیری کسب و کار و درک آن از درون و بیرون از من بسیار حمایت کردند.”

Eager پس از آن تجربه، مک دانیل برای شروع کسب و کار خود به میامی نقل مکان کرد تا به آرایشگر مشهور، جن اتکینز و آماندا سیلورمن، روزنامه‌نگار کمک کند تا یک نوار خشک و خط زیبایی همراه را باز کنند، اما اینطور نبود. اتکینز مجبور به انجام تعهدات دیگر بود و زندگی شخصی مک دانیل با مرگ همسرش دچار تراژدی شد. او یک سال را به عنوان یک مادر در خانه گذراند، اما می‌خواست به کار آژانسی که قبلاً انجام می‌داد، این بار برای خودش ادامه دهد. یک نکته: او می خواست در بازار بزرگی حضور داشته باشد که در تمام طول سال نور خورشید را ارائه می دهد. مک دانیل دو پسرش که اکنون ۱۹ و ۱۱ ساله هستند، به لس آنجلس نقل مکان کرد تا آژانس خود را راه اندازی کند.

او شرکت را انتخاب کرد. خیلی هدفمند نام ببرید او می‌گوید: “من فکر می‌کنم گاهی اوقات مردم می‌خواهند زنان را در دسته‌بندی خاصی قرار دهند. Crown + Conquer وجود دارد تا این تصور را که مردم فکر می‌کنند ما باید باشیم، از بین ببرد.” من می‌خواستم مکانی بسازم که در آن زنان واقعاً در بیان دیدگاه خود احساس راحتی کنند و در زنده کردن چیزها احساس اطمینان کنند.» «تاج» نشان دهنده آن انرژی زنانه است، در حالی که «تسخیر»، مک دانیل می‌گوید، «روش دلپذیرتر برای گفتن بود، «ما آن را خرد کردیم».

Crown + Conquer به برندها در ساختن جنبه‌های خلاقانه و محتوایی کسب‌وکارشان کمک می‌کند. برنامه ریزی برنامه ریزی تجربی و تورهای چند شهر؛ و در حال توسعه اینفلوئنسرها مک دانیل می گوید: «هدف این است که تأثیر [کسب و کار] به روشی خلاقانه داشته باشد و تجربه را برای مصرف کننده به یاد ماندنی تبدیل کند.

یک مثال قابل توجه: در سال ۲۰۱۹، مک دانیل شروع به ایده‌پردازی یک کمپین تبلیغاتی برای آدیداس و فارل ویلیامز کرد، که در نتیجه قتل جورج فلوید باید به‌طور قابل توجهی تغییر می‌کرد. فارل در آن زمان تصمیم گرفت تا صندوق جاه طلبی سیاه، مجموعه ای از جوایز پولی برای کارآفرینان سیاه پوست و لاتینکس را با کمک ۱۰ میلیون دلاری آدیداس ایجاد کند. مک دانیل مسئولیت فیلم و عکاسی تبلیغاتی را بر عهده داشت. او می‌گوید: «فکر می‌کنم این زمان در دنیا، در حال حاضر، مستلزم این است که مردم برای چیزی بایستند. “بعضی اوقات مارک ها به حقیقت عادت ندارند. به نظر من خیلی از اوقات، مردم چیزها را شکر می کنند و آن ها را خوش طعم تر می کنند، اما اگر واقعاً طرفدار آن هستید، از آن دفاع کنید.”

مک دانیل همچنین اخیراً مشغول ابتکاراتی خارج از مجموعه پروژه های مشتری خود بوده است. نوامبر گذشته، Crown + Conquer با Getty Images همکاری کرد تا یک دوره کارآموزی عکاسی سرمقاله را برای عکاسان از جوامع حاشیه‌نشین راه‌اندازی کند. متقاضیان منتخب این فرصت را خواهند داشت که با کارکنان Getty Images کار کنند و از مجموعه‌ای از وظایف تحریریه و تجاری، از جمله رویدادهای فرش قرمز، معرفی محصولات، نمایش‌های زنده و پرتره‌های استودیویی عکاسی کنند. و در ماه مارس، مک دانیل و کارکنانش از تولید رویدادها و سایر فعالیت‌های مرتبط با کار برای شرکت در آموزش تیم و تمرکز بیشتر روی گسترش کسب‌وکار، کمی نفس کشیدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی