عمومی

6 نکته برای انتقال موفقیت آمیز تیم ها به کنترل از راه دور کار کنید

۶ نکته برای انتقال موفقیت آمیز تیم ها به کنترل از راه دور
کار کنید

کنت گرگوایر یک Entree’erOntregonatar <_blanc>Ontrepre preneur href=”https://www.symphonyadvantage.com/”>Symphony Advantage، یک شرکت مشاوره هدفمند بوتیک. او به‌عنوان یکی از اولین مشاوران دارای گواهی سرمایه‌داری آگاهانه در جهان، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا روحیه کارآفرینی خود را برای همیشه آزاد کنند. از کنت پرسیدیم که چگونه کارآفرینان می‌توانند تیم‌ها را با موفقیت به کار از راه دور انتقال دهند و همچنین بالا بردن جهان. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است:

همه‌گیری کووید-۱۹ دوره جدیدی از نحوه کار ما را آغاز کرد– یا به جای آن، جایی که کار می کنیم. قبل از همه‌گیری، تنها ۶ درصد از متخصصان عمدتاً از خانه کار می‌کردند. اکنون، بیش از ۷۰ درصد از متخصصان یقه سفید ایالات متحده از راه دور کار می کنند. در حالی که برخی از شرکت‌ها شخصاً بازمی‌گردند، برخی دیگر برای جلب رضایت کارکنان، کار از راه دور را انتخاب می‌کنند یا مجبور می‌شوند خود را با کار از راه دور تطبیق دهند. ۸۶ درصد بسیاری از متخصصان مایلند از خانه کار کنند و ۵۵ درصد گفتند که در صورتی که کارفرما از آنها بخواهد که به دفتر بازگردند، ترک می کنند. شرکت ها باید به سرعت با واقعیت جدید محل کار سازگار شوند و دوباره تصور کنند تا به تیم ها کمک کنند تا استعداد کامل خود را نشان دهند.

این یک چالش با موانع و مشکلات است. فرصت ها. از یک طرف، بسیاری از مدیران این باور قدیمی را دارند که کارکنان باید تحت نظر باشند تا بهره وری باقی بمانند – حتی اگر ۷۷ درصد از کارگران راه دور افزایش بهره وری را نشان می دهند. من معتقدم که توانمندسازی کارکنان برای ایجاد محیط هایی که به جای انطباق با یک محیط خاص برای آنها کار می کند، بهره وری را افزایش می دهد. از سوی دیگر، رهبران کسب و کار گزارش کاهش سطح نوآوری در محیط های کاری از راه دور – که می تواند برای شرکت ها و جامعه در کل فاجعه بار باشد.

من معتقدم که کاهش سطح کلی نوآوری ناشی از عوامل مختلفی است. اولاً، کارکنان دیگر در معرض تعاملات بداهه ای که یک حس مشترک از هویت ایجاد می کند، نیستند. این اغلب منجر به احساس انزوای اجتماعی و کاهش اعتماد بین اعضای تیم می شود، زیرا ایجاد روابط نزدیک به صورت مجازی دشوارتر است. فقدان همکاری مؤثر در تنظیمات از راه دور نیز بر توانایی یک شرکت برای گردآوری دیدگاه‌ها و توانایی‌های مختلف تأثیر می‌گذارد. در نهایت، هم کارمندان و هم رهبران، توسعه حرفه ای: کار از راه دور یادگیری را برای کارمندان سطح ابتدایی از متخصصان با تجربه تر به طور فزاینده ای دشوار می کند.

این مشکلات حول یک مانع اصلی ریشه دارند: نحوه برقراری ارتباط موثر در این محیط کاری جدید. تعداد زیاد و گاه بی اثر بودن ابزارهای ارتباطی موجود اغلب بسیار زیاد است. از هر سه یک نفر کارمند از راه دور نیز گزارش می دهد که فقط تا حدودی واضح است درک آنچه از آنها انتظار می رود. ترکیبی از جلسات مجازی ناکارآمد و دشواری اندازه‌گیری عملکرد از راه دور این مسائل را تداوم می‌بخشد.

در حالی که تفاوت‌های ظریف کار از راه دور پیچیدگی‌هایی را ایجاد می‌کند. برای رهبران کسب و کار، امید در افق باقی می ماند. در اینجا شش راه حل برای کمک به رهبران برای ایجاد محیط های کار از راه دور موفق برای تیم های خود آورده شده است:

تقویت تعاملات حضوری

ایجاد تجربیات مشترک با کارمندان با احساس انزوا مبارزه می کند و به ایجاد اعتماد در میان اعضای تیم کمک می کند. به طور منظم فرصت هایی برای جلسات حضوری ایجاد کنید. برای تقویت حس هویت جمعی، حتماً کارکنان را در همه بخش‌ها شامل کنید. عقب نشینی های شرکتی یک گزینه عالی برای ایجاد این فرصت ها در یک دوره چند روزه برای حداکثر تاثیر است.

اجرای جلسات “آشنایی با شما”

هنگامی که از راه دور کار می‌کنید، مهم است که راه‌های ارتباط کارکنان را در سطح شخصی بررسی کنید. جلسات را با پرسیدن از هر یک از اعضای تیم در مورد ویژگی های مهم هفته خود شروع کنید. این تنها یک نمونه از نحوه اشتراک کارمندان در مورد زندگی خود در خارج از محل کار برای ایجاد روابط معنادار با همکاران است.

از واقعیت مجازی استفاده کنید

در صورت استفاده مناسب، واقعیت مجازی می‌تواند راه‌حلی نوآورانه برای تیم‌ها باشد، به‌ویژه زمانی که صحبت از بحث در مورد موضوعات دارای بار احساسی مانند آزار و اذیت جنسی یا سوگیری در محل کار می‌شود. VR مکانی امن برای کارکنان برای به اشتراک گذاشتن احساسات و دیدگاه ها ارائه می دهد. با این حال، از منحنی یادگیری همراه با فناوری واقعیت مجازی آگاه باشید و آموزش مناسب ارائه دهید.

به جای یک مدیر به عنوان یک مربی عمل کنید

برای موفقیت، کارکنان از راه دور به مدیریت خرد کمتر و راهنمایی بیشتر نیاز دارند. تیم‌های مدیریتی باید به جای ارائه پاسخ، سؤال بپرسند و تلاش‌های فعالی برای تسهیل توسعه تیم انجام دهند.

توقعات واضحی را تعیین کنید و رها کنید

مطمئن شوید که کارکنان شما درک روشنی از آنچه از آنها انتظار می رود و ابزارهایی که باید در مقابل این انتظارات اجرا کنند، دارند. سپس، در حین ارزیابی عملکرد برای غلبه بر مشکلات، به ظرفیت آنها برای انجام کار اعتماد کنید.

از جلسات ترکیبی اجتناب کنید

جلسات ترکیبی اساساً بدترین هر دو جهان هستند – زمین بازی زمانی برابر است که همه حضور فیزیکی داشته باشند یا از راه دور وارد سیستم شوند. با این حال، زمانی که برخی از شرکت کنندگان جلسه از راه دور و برخی دیگر در دفتر هستند، پویایی تغییر می کند. ایجاد فرصت‌های برابر برای مشارکت در جلسات ترکیبی دشوارتر است.

برای ایجاد محیطی که در آن کارمندان بتوانند در آن بتوانند تلاش کنند، دشوارتر است. واقعاً در یک محیط از راه دور رشد کنید. اگرچه ممکن است گزینه آسانی نباشد، اما نمونه ای ملموس از سرمایه داری آگاهانه است که سود را با مردم و کره زمین هماهنگ می کند. کار از راه دور برای محیط زیست بهتر است، زیرا کارکنان دیگر مجبور به رفت و آمد نیستند. همچنین با موانع کمتر – به ویژه موانع جغرافیایی – برای کارهای اداری سنتی فراگیرتر است. و با هزینه‌های عملیاتی کمتر، تأثیر مستقیمی بر نتیجه شرکت می‌گذارد: یک برد-برد-برد واقعی.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی