عمومی

چگونه یک میلیاردر یا سرمایه گذار ثروتمند را معرفی کنیم

چگونه یک میلیاردر یا سرمایه گذار ثروتمند را معرفی کنیم

من تابستان امسال در پردیس هاروارد بودم تا سخنرانی عمومی و مهارت های ارتباطی به رهبران جهانی که در یک برنامه آموزشی یک ساله اجرایی ثبت نام کرده اند. برای امتحان نهایی خود در دوره من، آنها باید ماه ها تحقیق را در یک سخنرانی هفت دقیقه ای که جلوی کلاس ارائه می کردند، فشرده می کردند.

متداول‌ترین سؤالی که در هر کلاس می‌پرسم این است: “چگونه همه چیزهایی را که می‌دانم در هفت دقیقه ارائه کنم؟”

پاسخ کوتاه این است که شما اینطور نیست.

Pitches و ارائه ها در این سطح از رهبری اجرایی اغلب برای شرکای بالقوه و سرمایه گذاران با ارزش خالص هدف قرار می گیرند. سرمایه گذاران ثروتمند و مدیران عامل پرمشغله وقت کافی برای خواندن صدها صفحه تحقیق در مورد هر طرح یا ایده ای که به رادارشان می رسد را ندارند. در اولین جلسه، آنها فقط می خواهند بدانند که آیا این ایده ارزش دنبال کردن دارد یا نه.

من یک موضوع مشترک در گفتگوهایم با میلیاردرها و سرمایه گذاران خطرپذیر که هزاران حرف را می شنوند. میلیاردر باکره ریچارد برانسون آن را خلاصه کرد و گفت: “اگر زمین شما روی دستمال یا پشت پاکت قرار نمی گیرد، آن را به شخص دیگری بگویید که می خواهد آن را بشنود. “

راز جلب برانسون و میلیاردرهای دیگر اینجاست: هر چیزی را که می دانید به آنها نگویید . آنچه را که نیاز دارند بدانند به آنها بگویید.

برانسون نمی‌خواهد صدایی طولانی‌تر از آن بشنود. هفت تا ۱۰ دقیقه و در آن زمان، او باید پاسخ چهار سوال را بیاموزد:

  1. ایده چیست؟
  2. چه مشکلی وجود دارد. آیا آن را حل می کند؟
  3. چه تفاوتی با هر چیزی در بازار دارد؟
  4. چرا او باید شما را در سفر همراهی کند؟

پاسخ واضح و مختصر به این چهار سوال سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. این کار نیاز دارد، اما می توان آن را تنها در چند دقیقه انجام داد. راز این است که بی وقفه ویرایش کنید. با هر پیش نویس، کلمات و عبارات را کاهش دهید تا زمانی که بتوانید به هر سوال فقط با چند جمله پاسخ دهید، که توسط یک مثال یا نقطه داده پشتیبانی می شود.

تنها هدف شما در یک جلسه مقدماتی اولیه– به خصوص برای یک میلیاردر – این است که آنها را در مورد ایده شما هیجان زده کنید. پس از آن، اگر شنونده شما علاقه مند به یادگیری بیشتر باشد، سند پرمتنی که ماه ها صرف تهیه آن کرده اید، باید آماده ارسال به عنوان مطالب بعدی باشد.

زمینه خود را فشرده، متمرکز و مختصر نگه دارید، و احتمال بیشتری برای جلب نظر مردم خواهید داشت.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی