در اینجا چیزی است که باید در مورد آنچه که در آن ترند است بدانید TikTok.

در اینجا چیزی است که باید در مورد آنچه که در آن ترند است بدانید
TikTok.
از آنجایی که TikTok در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بازاریابان رسانههای اجتماعی در حال مسابقه دادن برای ادامه دادن و رشد خود هستند. حضار. برندهای بزرگی مانند Chipotle و Netflix این کار را به راحتی انجام داده اند – آنها در حال خرد کردن آن هستند. اما برای کسبوکارهای کوچکی که ممکن است منابع لازم برای اختصاص دادن به تیکتاک را نداشته باشند، این پلتفرم میتواند چیز دیگری را در فهرست طولانی وظایف «بسیار عالی، اما نه اولویتدار» احساس کند.
در صورتی که با این پلتفرم آشنا نیستید، نمای کلی Hootsuite از TikTok برای درک اصول اولیه. صداهای پرطرفدار قلب تپنده TikTok هستند، اما حسابهای تجاری که از آن برای “بازاریابی، تبلیغات، حمایت مالی، تایید یا تبلیغات” استفاده میکنند محدود شده از استفاده از موسیقی دارای حق نسخه برداری یا صداها، که می تواند چیزها را حتی دلهره آورتر کند. تخت، حمام و فراتر از در حال شوخی کردن در مورد این با ضبط کردن خودش در حال خواندن آهنگ تم “Reading Rainbow” زمانی که ماه گذشته ترند شد و در فضای مجازی منتشر شد. این بدان معنا نیست که هر صدای پرطرفداری برای حساب های برند در دسترس نیست. قوانین برای موسیقی نسبتاً ساده است، اما برای کلیپهای صوتی اصلی از سازندگان دیگر، TikTok قبل از ارسال یک هشدار «استفاده با مسئولیت خودتان» را ارائه میکند.
اما اجازه ندهید این شما را بترساند. هنگامی که اصول اولیه را درک کردید، هر هفته چند ساعت را به تحقیق و ایجاد ایده های ویدیویی اختصاص دهید که می تواند برای برند شما مفید باشد.
در اینجا چند روند برای شروع شما آورده شده است. یک کلمه هشدار: احتمالاً به حداقل یک نفر نیاز دارید که به عنوان ستاره یک یا دو ویدیو در مقابل دوربین باشد.
هشتگ های پرطرفدار
علاوه بر صداهای پرطرفدار، صفحه Discover TikTok همچنین هشتگ های پرطرفدار را نشان می دهد که می توانید آنها را به ویدیوهای خود اضافه کنید. ترندهای برتر در حال حاضر عبارتند از: #KitchenHacks، #SelfCare، #Unboxing، #FitTok و #SmallBusiness. برخی از این موارد خاصتر از سایرین هستند، اما به روشهایی فکر کنید که از طریق آنها میتوانید محتوای متناسب با روندها ایجاد کنید. آیا خرید محصول شما یا تبدیل شدن به مشتری کسب و کار شما می تواند به عنوان مراقبت از خود طبقه بندی شود؟ خلاقانه و به روشی که کاربر اول است فکر کنید. هر ویدیویی نیازی به کپی دقیق و فراخوان برای اقدام ندارد.
فیلترها/افکت های محبوب
صداهای پرطرفدار
من زمان زیادی را صرف موسیقی در TikTok نمیکنم، زیرا اکثراً برای حسابهای تجاری در دسترس نیست، اما باید اشاره کنم که «درباره زمان لعنتی» لیزو و «همانطور که بود» هری استایلز محبوبیت زیادی پیدا کردهاند. بنابراین اگر یک حساب تجاری ندارید، این شرط بندی عالی خواهد بود. در غیر این صورت، با Playlist
TikTok مکانی بسیار خلاقانه است — سعی کنید زمانی را برای تفریح با آن اختصاص دهید و ببینید چه ایده هایی به شما می رسد.