عمومی

آیا می خواهید به تعویق انداختن کار دست بردارید؟ چگونه وسوسه بسته‌بندی در واقع می‌تواند باعث ایجاد بهتر شود عادات و تقویت اراده خود

آیا می خواهید به تعویق انداختن کار دست بردارید؟ چگونه وسوسه
بسته‌بندی در واقع می‌تواند باعث ایجاد بهتر شود
عادات و تقویت اراده خود

گاهی اوقات سخت‌ترین کارها بهترین کارهایی هستند که می‌توانید برای خود و در نتیجه کسب‌وکارتان انجام دهید.

ورزش کنید. بسیاری از کارآفرینان به سلامت و تناسب اندام به عنوان مزیت رقابتی آنها، زیرا ورزش با شدت متوسط ​​به مدت ۲۰ دقیقه تا ۱۲ ساعت روحیه شما را بالا می برد. ورزش حافظه را بهبود می بخشد و مهارت های شناختی ورزش به شما کمک می‌کند استرس را بهتر مدیریت کنید، همراه همیشگی صاحب یک کسب و کار کوچک. حتی ورزش کردن شما را رهبر بهتری می کند

اما هنوز: با وجود مزایا، از هر پنج نفر کمتر از یک نفر به طور منظم ورزش می کنند.

شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد در مقابل خود پاداش می دهند. پنج پوند کم کنید؟ بخرید (این.) این هفته سه بار ورزش کنید؟ به غذا خوردن (که.) 

اما خود پاداش معمولاً جواب نمی دهد، زیرا تحقیقات نشان می دهد، و هرکسی که برای انجام کاری سعی کرده به خود رشوه بدهد، می داند.

دسته بندی وسوسه

اصل پریمک، به نام دیوید پریمک، پروفسور دانشگاه پنسیلوانیا – شما می‌دانید که وقتی یک اصل همنام است، درگیر چیزی هستید – شامل استفاده از رفتارهای محتمل‌تر است (چیزهایی) واقعاً می‌خواهید انجام دهید) برای تقویت رفتارهای کمتر محتمل (کارهایی که نیاز دارید، اما به‌خصوص نمی‌خواهید انجام دهید.)

این ایده پشت مجموعه وسوسه است: ترکیب کارهایی که می‌خواهید انجام دهید با کارهایی که می‌دانید باید انجام دهید – اما تمایل به انجام دادن آن دارید.

ممکن است یک بسته وسوسه انگیز تنها زمانی که پیاده روی می کنید به پادکست مورد علاقه خود گوش دهید. یا تماشای نتفلیکس فقط زمانی که تمرینات ورزشی انجام می دهید. یا فقط زمانی که سوار دوچرخه ثابت خود هستید به موسیقی گوش دهید.

مطمئن است، این نیز مانند رشوه به نظر می رسد، اما همزمان است. به جای پس از واقعیت — و به عنوان یک استراتژی انگیزشی و به تعویق انداختن-اجتناب بسیار بهتر عمل می کند.

یک مطالعه نشان داد افرادی که از وسوسه باندلینگ استفاده می‌کنند تقریباً ۲۵ درصد بیشتر از افرادی که در پایان جایزه ارائه می‌دهند، یک برنامه ورزشی را دنبال می‌کنند. (و آنها فقط کمی بیشتر از گروه کنترل به برنامه پایبند بودند.)

بسته های وسوسه خود را ایجاد کنید

با ایجاد دو ستون شروع کنید.

عنوان یک ستون را “Want to Do”. ” کارهایی را که از انجام دادنشان لذت می برید بگنجانید. چیزهایی که شما را وسوسه می کند. چیزهایی که شما را منحرف می کند. چیزهایی که به سختی می توانید در برابر آنها مقاومت کنید.

عنوان ستون دیگر را “باید انجام داد.” کارهایی که می دانید باید انجام دهید، اما تمایل دارید آنها را به تعویق بیندازید. یا اجتناب کنید. یا بهانه هایی برای انجام ندادن بیابید.

ورزش ممکن است یکی از موارد “باید انجام” شما باشد، اما به همین جا بسنده نکنید. شامل وظایف تجاری (دفترداری و برنامه ریزی سفر دو چیز هستند که تقریبا همیشه می توانم راهی برای اجتناب از آنها پیدا کنم.)

سپس ببینید کدام موارد “باید” می‌توانید با آیتم‌های «می‌خواهم» پیوند دهید.

  • فقط وقتی ورزش می‌کنید، سریالی را تماشا کنید که می‌خواهید پرهیز کنید
  • فقط هنگام پیاده‌روی به موسیقی گوش دهید
  • فقط زمانی که موجودی‌ها را انجام می‌دهید و لوازم سفارش می‌دهید، به پادکست مورد علاقه‌تان گوش دهید
  • فقط زمانی که به طور منظم جلساتی را برای کارمندان برگزار می‌کنید، یک دونات بخورید.

فقط مطمئن شوید که “افراط” شما همزمان با کاری که باید یا باید انجام دهید انجام شود. ، نه به عنوان یک رفتار پس از قدرت اراده. باز هم، این یک خود پاداشی است، و خود پاداشی به ندرت جواب می دهد.

البته، مقاومت در برابر وسوسه نیز به اراده نیاز دارد. کاری را که واقعاً می خواهید انجام دهید تا زمانی که کاری را که باید انجام دهید انجام دهید.

اما شیمی بدن به شما کمک می کند بر آن غلبه کنید. مانع پس از دریافت جایزه، یک شات دوپامین دریافت نمی‌کنیم – انتقال‌دهنده عصبی که به ما احساس خوبی می‌دهد. دوپامین در انتظار یک جایزه آزاد می‌شود.

مثل اینکه بدانید اگر ورزش می‌کنید می‌توانید نتفلیکس را تماشا کنید. .

یک فعالیت تولید کننده دوپامین — گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود — را با فعالیت تولید اهمال کاری — سازماندهی کنید میز — و شما به احتمال زیاد انگیزه بیشتری برای انجام وظیفه “باید انجام دهید” خواهید داشت.

و به مرور زمان، شما نه تنها از نظر بیوشیمیایی، بلکه از نظر ذهنی «خواستن» را با «باید» پیوند می‌دهید.

و احتمالاً مشتاق‌تر می‌شوید روی دوچرخه ورزشی خود بپرید.

مخصوصاً اگر به شما امکان می‌دهد ببینید در فصل آخر Peaky Blinders چه اتفاقی می‌افتد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی