عمومی

10 گام برای رسیدن به هدف جدی از Zig زیگلار

۱۰ گام برای رسیدن به هدف جدی از Zig
زیگلار

وقتی برنامه‌ریزی می‌کنید و با دقت آماده می‌شوید، می‌توانید انتظار داشته باشید که تلاش‌هایتان به موفقیت منجر شود. وقتی ویژگی‌های برنده‌ای را که با آن متولد شده‌اید بشناسید و رشد دهید، برنده‌ای که برای آن متولد شده‌اید ظاهر می‌شود. اگرچه قرار نیست همه انتظارات شما برآورده شود، اما با برداشتن گام‌های مناسب، شانس بی‌نهایت بیشتری برای موفقیت به خود می‌دهید.

صرف نظر از هدف شما – کاهش وزن، ادامه تحصیل، کسب ترفیع، صرفه جویی در پول برای یک خانه جدید یا یک تعطیلات عجیب و غریب—شما می توانید انتظار داشته باشید که در صورت برنامه ریزی و آماده شدن برای آن به هدف خود برسید.

با این ۱۰ مرحله شروع کنید:

۱٫ یک پایه محکم بسازید.

صداقت، شخصیت، صداقت، اعتماد، عشق، وفاداری. این پایه به شما فرصتی صادقانه برای رسیدن به می دهد. هر هدفی شما به درستی تعیین کرده اید.

۲٫ تعهد بدهید.

عملی‌ترین، زیباترین، کاربردی‌ترین فلسفه در جهان اگر شما این کار را نکنید، کارساز نخواهد بود. همانطور که مری کراولی گفت: “یک نفر با تعهد ارزش صد نفر را دارد که فقط علاقه دارند.”

۳٫ آن را خراب کنید.

متوسط ​​و دوربرد خود را تجزیه کنید اهداف به تدریج ایجاد می شود تا یک برنامه عملی قابل انجام ایجاد کنید و از فرسودگی شغلی یا ناامیدی نهایی از هدف خود جلوگیری کنید.

۴٫ ببینید.

اگر می‌خواهید به هدفی برسید، قبل از اینکه واقعاً به هدف خود برسید، باید در ذهن خود «دستیابی» را ببینید. در تصورات خود، دریافت دیپلم، گرفتن آن شغل یا ترفیع، سخنرانی، نقل مکان به خانه رویایی خود، رسیدن به هدف کاهش وزن و غیره را ببینید.

۵٫ خودتان را مسئول نگه دارید.

انضباط روزانه است کلید رسیدن به اهدافتان. پیشرفت خود را به سمت اهدافتان هر شب ثبت کنید و شش کاری را که باید روز بعد انجام دهید فهرست کنید.

۶٫ انتظار تغییر را داشته باشید.

برای به سمت یک هدف با دقت حرکت کنید—اما با توجه به شرایط و شرایط، مایل باشید جهت خود را تغییر دهید تا به آنجا برسید. ادامه بده، دوست.

۷٫ به مردم بگویید.

احتمال بسیار عالی است، آنها شما را تشویق خواهند کرد که در جهت اهداف خود تلاش کنید. با گفتن این موضوع به دوستان و خانواده، نه تنها یک شبکه پشتیبانی ایجاد می‌کنید، بلکه افرادی را نیز برای در پیشرفت خود به سمت اهداف خود به مسئولیت پذیری تکیه کنید.

۸٫ یک بازیکن تیم باشید.

همکاری با یک تیم نه تنها به معنای مشارکت در همان سطح هم تیمی های خود است، بلکه می تواند به معنای کمک به آنها برای رسیدن به اهداف خود نیز باشد. اگر فقط به دیگران کمک کنید، می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید به آنچه می خواهند برسند

۹٫ همه را بنویسید.

هر بار با رسیدن به هدف، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد تا بتوانید کارهای بزرگتر و بهتری انجام دهید. پس از دستیابی به هر هدفی، در مورد آن بنویسید، چه در دفترچه یادداشت خود یا هر جای دیگری که می خواهید ثبت کنید.

۱۰٫ منعکس کنید.

آنچه با رسیدن به مقصد به دست می آورید، به اندازه آنچه که با رسیدن به اهدافتان به دست می آورید، مهم نیست – برنده ای که برای آن به دنیا آمده اید.

این مقاله در دسامبر ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Ollyy/Shutterstock

Podcast In the Details Leaderboard 728 x 90 - 10 گام برای رسیدن به هدف جدی از Zig
زیگلار

زیگ زیگلار قبل از مرگش در سال ۲۰۱۲ درس های بی انتها از موفقیت آموخت. نویسنده، فروشنده و سخنران انگیزشی، کتاب های او شامل کتاب کلاسیک See You at Top و همچنین Raising Positive است. کودکان در دنیای منفی، عملکرد برتر، خواستگاری پس از ازدواج، بیش از حد و رازهای بسته شدن فروش .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی