عمومی

گردشگری کشاورزی چیست؟

گردشگری کشاورزی چیست؟

 

گردشگری کشاورزی نوعی شرکت تجاری است که در آن کشاورزی و گردشگری با هم تلاقی می‌کنند.

خواه مزرعه‌ای باشد که در آن کسی می‌تواند زندگی مزرعه را تجربه کند یا با یافتن راه‌های خلاقانه برای ارتباط گردشگران با عملیات کشاورزی، گردشگری کشاورزی صنعتی است که به سرعت توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

در این مقاله، شما را با چیستی گردشگری کشاورزی و ایده‌های مختلفی آشنا می‌کنیم که می‌توانید از آنها استفاده کنید. تجارت را با کشاورزی مرتبط کنید.

گردشگری کشاورزی چیست و چرا مهم است؟

svg%3E - گردشگری کشاورزی چیست؟

گردشگری کشاورزی ترکیبی منحصر به فرد از کشاورزی و گردشگری است که با ارتباط مستقیم بازدیدکنندگان با زندگی کشاورزی، تجربه ای همه جانبه را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.

این فقط لذت بردن نیست. زیبایی زیبای حومه شهر؛ گردشگری کشاورزی نقشی اساسی در پر کردن شکاف بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، افزایش درک و تقویت اقتصاد محلی ایفا می کند.

در اینجا پنج جنبه کلیدی گردشگری کشاورزی وجود دارد:

  • بازاریابی مستقیم و افزایش درآمد:گردشگری کشاورزی راهی را برای کسب‌وکارهای کشاورزی فراهم می‌کند تا دامنه خود را گسترش دهند. این تعامل مستقیم به آن‌ها اجازه می‌دهد محصولات خود را مستقیماً برای بازدیدکنندگان بازاریابی کنند و سودآوری را افزایش دهند.
  • تجارب آموزشی: مزارع می‌توانند تورها و فعالیت‌های عملی را ارائه دهند و به گردشگران اجازه می‌دهد تا اطلاعات عمیق‌تری کسب کنند. درک عملیات کشاورزی این جنبه آموزشی نه تنها بازدیدکنندگان را در مورد فرآیندهای کشاورزی روشن می‌کند، بلکه به آنها کمک می‌کند تا از منشأ غذای خود مطلع شوند.
  • پیشنهادات منحصر به فرد برای گردشگران: از طریق گردشگری کشاورزی، مزارع می‌توانند تجربیات متمایز و متنوعی را ایجاد کنند. از اقامت در مزرعه تا جشنواره‌های برداشت محصول، به بازدیدکنندگان استراحتی از گردشگری معمولی و طعم زندگی اصیل روستایی می‌دهد.
  • حفاظت از زمین: مشارکت در گردشگری کشاورزی می‌تواند درآمد بیشتری برای مزارع فراهم کند و این امکان را فراهم می‌کند. آنها را حفظ و حفظ کنند. این حفظ تضمین می کند که سنت های کشاورزی می توانند ادامه داشته باشند و زیبایی های منظره زمین های کشاورزی دست نخورده باقی بماند.
  • توسعه اقتصادی محلی:با جذب گردشگران، گردشگری کشاورزی می تواند به طور قابل توجهی اقتصاد محلی را تقویت کند. هجوم بازدیدکنندگان اغلب منجر به افزایش تقاضا برای محصولات محلی، اقامتگاه‌ها و سایر خدمات می‌شود که باعث رشد و توسعه جامعه می‌شود.

<کسب و کار گردشگری کشاورزی در ایالات متحده

svg%3E - گردشگری کشاورزی چیست؟

به جرات می‌توان گفت که صنعت گردشگری کشاورزی بسیار خوب عمل می‌کند، به‌ویژه وقتی صحبت از رشد درآمد مزرعه می‌شود. بر اساس تحقیقات، بازار گردشگری کشاورزی قرار است تا سال ۲۰۲۷ به ۱۱٫۷٫۳۷ میلیارد دلار برسد. با رشد آن، برنامه هایی برای افزایش ابتکارات دولتی وجود دارد.

ایالت هایی مانند کالیفرنیا گردشگری کشاورزی را پذیرفته اند و جشنواره های بسیاری را در طول سال برای جشن گرفتن برگزار می کنند. محصولات مختلف و گردشگران به ارمغان بیاورد.

به عنوان مثال، کالیفرنیا هر سال میزبان جشنواره سیر گیلروی و جشنواره توت فرنگی کالیفرنیا است که سالانه هزاران نفر و درآمد به ارمغان می آورد.

۸ ایده گردشگری کشاورزی. برای ارتباط جوامع با کشاورزی

با گردشگری کشاورزی، یک مزرعه می تواند تجربه ای را برای بازدیدکنندگان و گردشگران ایجاد کند. شما می توانید تجربیات مبتنی بر فعالیت در زمین خود و/یا رویدادها و تورهای تعاملی ایجاد کنید. در اینجا برخی از نکات گردشگری وجود دارد که می‌توانید از آنها برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر استفاده کنید.

۱٫ پیشنهاد فعالیت‌های گردشگری کشاورزی در فضای باز

svg%3E - گردشگری کشاورزی چیست؟

تفریح ​​در فضای باز یکی از محبوب ترین مشاغل گردشگری کشاورزی است. ایده ها. این یک راه عالی برای مهمانان برای تفریح ​​با عزیزانشان است و می تواند در فصول مختلف کار کند. این می تواند شامل:

  1. فعالیت های مزرعه
  2. ماهیگیری
  3. پیچ وخم ذرت< /li>
  4. لکه های کدو تنبل
  5. جشنواره های برداشت
  6. شام مزرعه
  7. اسب سواری
  8. عکاسی حیات وحش
  9. اقامت در مزرعه در فضای باز
  10. سورتمه سواری یا واگن

۲٫ ارائه آموزش

آگاهی آموزشی و گردشگری کشاورزی به خوبی با هم هماهنگی دارند زیرا تفریح ​​و یادگیری را در هم می آمیزد.

شما می توانید تجربیات آموزشی پیرامون عملیات کشاورزی، محصولات زراعی و زندگی در مزرعه ایجاد کنید. ایده های دیگر برای تجارب آموزشی می تواند این باشد:

  1. نمایشگاه های حیوانات
  2. بریدن گوسفند یا ماهیگیری
  3. حقایق در مورد محصولات در مزرعه
  4. کلاس های آشپزی با استفاده از محصولات مزرعه
  5. گشت با راهنما حیوانات
  6. روزهای تجربه کاری در مزرعه
  7. جشنواره های غذا
  8. روزهای قصه گویی
  9. بازآفرینی های تاریخی
  10. روزها باغی بکارید

۳٫ پیشنهاد مهمان نوازی

svg%3E - گردشگری کشاورزی چیست؟

مهمان‌نوازی یکی دیگر از موارد فوق‌العاده برای درآمد مزرعه است و افزودن آن به تجارت کشاورزی شما مزایای زیادی دارد. مهمانان می‌توانند فعالیت‌های مزرعه را تجربه کنند و تقاضای فزاینده‌ای برای تجربه‌های غذاخوری از مزرعه به میز بیشتر شده است.

به‌ویژه برای یک مزرعه کوچک، فرصت‌های زیادی برای ایجاد یک تجربه منحصربه‌فرد برای مهمانان با خدمات دهی به مزرعه وجود دارد. غذا در محل و غذاهای خانگی.

ایده های مهمان نوازی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. رستوران های داخل محل
  2. تجارب و آشپزی ‘U pick’ با چیزهایی که مهمانان پیدا می کنند
  3. شراب سازی و مزه کردن
  4. غذاخوری در فضای باز
  5. ویترین های فصلی مواد اولیه
  6. غرفه مزرعه با محصولات تازه
  7. < رستوران پاپ آپ با منوهای فصلی
  8. غذاهای خانگی
  9. کامیون غذا
  10. شرابسازی

۴٫ اقامتگاه هایی مانند اقامت در مزرعه و موارد دیگر را پیشنهاد دهید

یک راه دیگر برای تقویت گردشگری کشاورزی شما دعوت از مردم برای ماندن در مزرعه شما است.

این یکی از بهترین راه‌ها برای تنوع بخشیدن به درآمد است، زیرا به مهمانان این احساس را می‌دهد که واقعاً بخشی از مزرعه هستند و احساس معتبرتری برای خانواده‌ها و گردشگری عمومی ایجاد می‌کند. این می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. اقامت های کوتاه مدت
  2. اقامت های طولانی مدت
  3. تعطیلات با تجربه کاری
  4. اقامت های مبتنی بر فعالیت برای ماهیگیری، شکار و غیره.
  5. اقامت های فصلی برای رویدادهایی مانند جشنواره های برداشت محصول، پیچ و خم های ذرت و تکه کدو حلوایی
  6. گشت با راهنما در اطراف زمین ها و مناطق مختلف اطراف
  7. تختخواب و صبحانه
  8. اقامتگاه عروسی
  9. تفریح ​​شرکتی
  10. مقصد ماه عسل

۵٫ فروش مستقیم کشاورزی را اضافه کنید – کشاورزان بازار کسی هستند؟

فروش مستقیم گردشگری کشاورزی لایه دیگری از درآمد را به مزارع اضافه می کند و تلاش سخت کشاورزان را به رخ می کشد. فروش مستقیم می تواند به تبلیغات کمک کند و یک ابتکار بازاریابی کلیدی است که بازدیدکنندگان بیشتری را به مزرعه می آورد. همچنین فروش مستقیم می‌تواند روشی برای معرفی عموم مردم به صنعت کشاورزی در سطح وسیع‌تر و ایجاد علاقه از طریق:

  1. U Pick
  2. جشنواره‌های برداشت محصول باشد. >
  3. غرفه های مزرعه
  4. بازارهای کشاورز
  5. چشیدن شراب
  6. فروش محصولات تازه
  7. گیاهان گیاهی و میراثی
  8. <دانه

  9. گل شاخه بریده
  10. لبنیات

۶٫ سرگرمی را معرفی کنید

مزارع نیز می توانند با معرفی سرگرمی، درآمد را افزایش دهند. این می‌تواند شامل میزبانی رویدادها در یک مزرعه، دعوت از دیگران برای میزبانی رویدادها یا ترکیبی از این دو باشد.

رویدادهای سرگرمی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. شب های موسیقی
  2. نمایش
  3. شب های تماشای ستارگان
  4. حیف وحش حیوانات خانگی
  5. رویدادهای ورزشی
  6. شکار لاشخور
  7. شب بازی
  8. مسابقات آشپزی
  9. انبارهای خالی از سکنه
  10. بازدید از وصله کدو تنبل و مسابقات حکاکی کدو حلوایی
  11. ۷٫ به بازدیدکنندگان تور بدهید

    اگر می‌خواهید فوراً فعالیت‌های گردشگری کشاورزی را شروع کنید، با تورهای بازدیدکننده شروع کنید.

    این یک راه جالب برای مردم است که در مورد خود مزرعه، کشاورزان، اطلاعات بیشتری کسب کنند. درگیر، و شرکت در فعالیت ها و تورهایی مانند:

    1. گشت در مزرعه
    2. تورهای عمومی مزرعه
    3. گشت حیوانات
    4. تور زمین ها و مناطق اطراف
    5. تورهای مزه شراب
    6. گشت در بازار کشاورزان
    7. گشت های تاریخی
    8. تورهای مسیر میراث فرهنگی
    9. تورهای غذایی
    10. تورهای فعالیتی مانند پرنده نگری، ماهیگیری، شکار و غیره.

    ۸٫ ارائه تجربیات منحصر به فرد

    svg%3E - گردشگری کشاورزی چیست؟

    در نهایت، گردشگری عالی ارائه چیزی منحصر به فرد به مردم است. هر مزرعه ای متفاوت است و می تواند بر اساس منابع خود چیزی متمایز ارائه دهد.

    به این فکر کنید که نقطه فروش منحصر به فرد شما چیست. چه نوع محصولات کشت شده، زمین اطراف مزرعه، یا حتی فعالیت هایی که می توانید در اطراف آن بازاریابی کنید.

    تجارب می تواند شامل موارد زیر باشد:

    1. چشیدن شراب
    2. ناهارخوری
    3. گشت در مزرعه
    4. محل اقامت در مزرعه
    5. جشنواره های برداشت
    6. تکه کدو حلوایی
    7. پیچ و خم های ذرت< /li>
    8. بازارهای کشاورز
    9. گشت در اطراف مزرعه
    10. تجارب آموزشی

    خلاصه ایده‌های گردشگری کشاورزی

    رده ایده نمونه‌ها
    تفریح ​​در فضای باز فعالیت های مزرعه، ماهیگیری، ماز ذرت، جشنواره های برداشت محصول، اسب سواری، عکاسی حیات وحش، اقامت در مزرعه، واگن سواری
    ارائه آموزش نمایشگاه های حیوانات، حقایق در مورد محصولات کشاورزی، کلاس های آشپزی، تورهای حیوانات با راهنما، روزهای قصه گویی، روزهای کاشت باغ
    پیشنهاد مهمان نوازی رستورانهای در محل، شراب سازی، غذاخوری در فضای باز، جایگاه مزرعه، رستوران پاپ آپ، کامیون حمل غذا< /td>
    اسکان کوتاه- اقامت ترم، تعطیلات تجربه کاری، خواب و صبحانه، اقامت در عروسی، مقصد ماه عسل
    فروش مستقیم U Pick، غرفه های مزرعه، بازارهای کشاورزان، فروش محصولات تازه، دانه ها، لبنیات
    معرفی سرگرمی شب های موسیقی، تماشای ستارگان، نوازش کردن باغ وحش ها، رویدادهای ورزشی، انبارهای خالی از سکنه، مسابقات حکاکی کدو تنبل< /td>
    تورهای بازدیدکننده مزرعه تورها، گشت‌های عمومی مزرعه، تورهای حیوانات، تورهای مزه شراب، گشت‌های مسیر میراث فرهنگی، تورهای غذایی
    تجربه های منحصر به فرد چشیدن شراب، ناهار خوری، گشت های مزرعه، اقامت در مزرعه، جشنواره های برداشت، تکه کدو تنبل، پیچ و خم های ذرت

    چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند در عملیات گردشگری کشاورزی شرکت کنند

    شرکت در یک عملیات گردشگری کشاورزی به هر مزرعه و عملکرد آن بستگی دارد.

    بهترین ایده ها متفاوت خواهد بود، اما هدف اصلی باید منحصر به فرد بودن و ارزش افزودن باشد. چگونه می توانید آن را به یک تجربه جذاب برای یک کودک یا یک خانواده تبدیل کنید؟

    چه چیزی در مورد کشاورزی هیجان انگیز است، و چگونه می توان آن را به تجربه ای برای کسی که بازدید می کند تبدیل کرد؟ چه یک هفته ماندن در مزرعه یا یک بار در هفته شب‌ها تماشای ستارگان، می‌توانید با چیزی کوچک شروع کنید و تا حد امکان بر بازاریابی آن تمرکز کنید. وقتی دیدید مردم به چه چیزهایی علاقه دارند، می‌توانید تجربه را بهینه کنید.

    نمونه‌های گردشگری کشاورزی

    عملیات گردشگری کشاورزی زیادی در سراسر جهان وجود دارد که هر کدام چیز کاملاً متفاوتی را ارائه می‌دهند. ما تعدادی از بهترین نمونه ها را از ایالات متحده انتخاب کرده ایم.

    Tate Farms, Meridianville, AL

    یک مسیر کدو تنبل و مقصد جشنواره پاییزی، مزارع تیت چیزهای زیادی برای ارائه برای خانواده‌هایی دارد که از آنها بازدید می‌کنند و شرکت‌های بزرگ. رویدادها.

    Purple Haze Lavender، Sequim، WA

    یک مزرعه جذاب اسطوخودوس که با رویدادهای منحصربه‌فرد در مورد اسطوخودوس برنامه‌ریزی شده و منابعی برای کسب اطلاعات بیشتر فراهم می‌کند که مکانی عالی برای خانواده‌ها و دوستان است. درباره این گل.

    آلپاکاس آبی صنوبر، لا پورت، IN

    یک مزرعه آلپاکا متعلق به خانواده که بازدیدکنندگان را دعوت می کند تا با حیوانات آشنا شوند، درباره آنها بیشتر بیاموزند و با آلپاکاها تعامل داشته باشند. به شیوه ای سرگرم کننده (و ایمن!).

    Breisch Pyo Gardens، Solar and Bee School، Sand Springs، OK

    یک مزرعه کوچک که به بازدیدکنندگان فرصت می دهد تا درباره زنبورها بیشتر بیاموزند، گرده افشانی و گیاهان زیبا را تجربه کنید.

    Papa’s Pumpkin Patch، Bismarck، ND

    این مکان که به عنوان یکی از بهترین تکه های کدو تنبل در ایالات متحده شناخته می شود، یک مقصد گردشگری عالی است که به دلیل شهرت دارد. جذب خانواده ها و گردشگران.

    مزایای گردشگری کشاورزی چیست؟

    <از منظر تفریح ​​و درآمد مزایای زیادی گردشگری کشاورزی برای یک مزرعه وجود دارد.

    1. افزایش جریان های درآمدی متنوع و متنوع.
    2. بازدیدکنندگان بیشتر از مزرعه
    3. دید بودن اطراف مزرعه و عملیات آن
    4. تجارب منحصر به فرد که باعث افزایش گردشگری می شود
    5. ارائه محصولات به بازار از طریق فروش مستقیم
    6. ایجاد ارتباط با جامعه

    مشکلات گردشگری کشاورزی چیست؟

    در حالی که گردشگری کشاورزی می تواند فواید زیادی داشته باشد، اما همچنین جنبه‌های منفی و خطرات خود را دارد.

    1. ممکن است مسائل قانونی وجود داشته باشد، بنابراین بسیار مهم است که در مورد قوانین گردشگری کشاورزی در منطقه خود تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که عملیات طبق برنامه انجام می‌شود.
    2. > حوادث و مسائلی ممکن است رخ دهد، بنابراین داشتن یک برنامه مدیریت ریسک مهم است
    3. ممکن است قبل از آوردن مشتریان نیاز به سرمایه و منابع قابل توجهی برای ساخت یا نوسازی داشته باشید.
    4. می‌توانید وجود داشته باشد. رکودهای فصلی که ممکن است کسب و کار کند شود.

    چه نوع شرکت‌های گردشگری کشاورزی وجود دارد؟

    بسیاری از شرکت‌های گردشگری کشاورزی وجود دارد، از جمله اقامت در مزرعه، تورها، کار کردن تجربه و تجربیات آموزشی.

    گردشگری کشاورزی در خالص ترین شکل آن چیست؟

    در خالص ترین شکل آن، گردشگری کشاورزی شکلی از گردشگری است که مردم را با مزارع مرتبط می کند.

    چگونه گردشگری کشاورزی به جامعه کمک می کند؟

    گردشگری کشاورزی با ارائه تجربیات تفریحی و آموزشی به جامعه کمک می کند، ایجاد شغل و ایجاد ابتکارات دولتی برای کمک به رشد جامعه. این بخشی از صنعت گردشگری آمریکا با پتانسیل رشد است .

    تصویر:


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی