عمومی

یک بانک بزرگ همیشه بهتر نیست: درس برتر این موسس از وام PPP او آموخته است

یک بانک بزرگ همیشه بهتر نیست: درس برتر این موسس
از وام PPP او آموخته است

یادداشت ویرایشگر: برای بسیاری از کارآفرینان، مدیریت کسب و کارهای کوچک–آژانسی که مسئول بهبود آنها است- یک راز است. در این مجموعه، شرکت تلاش می کند تا از طریق تعامل شش صاحب کسب و کار، برنامه های آژانس را روشن کند. این است که Beret Kirkeby از ماساژ ارتوپدی مکانیک بدن، همراه با درس‌های کلیدی که آموخته است.

در ژوئن ۲۰۲۰، برت کرکبی باردار بود، صورت‌حساب‌ها در حال انباشته شدن بود و او به پول نقد نیاز داشت. تجارت ماساژ درمانی او در شهر نیویورک، ماساژ ارتوپدی مکانیک بدن. این زمانی بود که او سرانجام وام PPP را دریافت کرد، اما تنها پس از کاوش در چند بن بست خسته کننده. در نهایت، یک بانک محلی کوچک در نیمه‌ی راه در سراسر کشور قدم برداشت و بودجه اضطراری را برای او دریافت کرد.– همانطور که به بریت مورس گفته شد

“ما یک سرویس حضوری در منهتن هستیم. وقتی کووید شیوع پیدا کرد، محله به شهر ارواح تبدیل شد و ما بیشتر مشتریان خود را از دست دادیم. ما با وام هایی از طریق PPP زنده ماندیم، اما روند دریافت آنها یک کابوس مطلق بود.

ابتدا بانک آمریکا را امتحان کردم، جایی که مشتری هستم. با وجود اینکه یکی از اولین افرادی بودم که درخواست دادم، صبر کردم. و منتظر ماندم و هیچ اتفاقی نیفتاد. سپس از طریق PayPal رفتم؛ وام تأیید شد، اما چک تقریباً ۲۰۰۰۰ دلار کم شد. در نهایت برای لغو آن وام مستقیماً با SBA تماس گرفتم.

من ناامید و خسته بودم و جایی برای رفتن نداشتم. به توییتر برگشتم و این مرد از داکوتای شمالی به من گفت که مرا به یک موسسه محلی در آنجا معرفی خواهد کرد. ، بانک اول مالی. من در آنجا با زنی آشنا شدم، لیندسی، که با من پشت تلفن نشست و دست مرا در تمام مراحل نگه داشت. من یک ناتوانی در یادگیری دارم، بنابراین به کسی نیاز داشتم که در رمزگشایی اسناد وام و بررسی محاسباتم به من کمک کند.

من اولین بار را دریافت کردم. وام تایید شد در حالی که من در بیمارستان در حال زایمان بودم. سند نهایی را با مانیتور روی شکمم امضا کردم. گفتم: “باشه، حالا می توانم زایمان کنم.” “

ببینید که سایر بنیانگذاران در مورد کار با SBA چه گفته اند:

از شماره مارس ۲۰۲۳ مجله Inc.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی