عمومی

NFIB: صاحبان مشاغل کوچک با کمبود نیروی کار دست و پنجه نرم می کنند و فرصت های شغلی

NFIB: صاحبان مشاغل کوچک با کمبود نیروی کار دست و پنجه نرم می کنند
و فرصت های شغلی

فدراسیون ملی مشاغل مستقل (NFIB) گزارش مشاغل جدیدی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کوچک همچنان با چالش های مهمی در یافتن کارگر روبرو هستند. ۴۵ درصد (تعدیل فصلی) از همه مالکان فرصت های شغلی را گزارش کرده اند که نتوانسته اند در دوره جاری پر کنند، رقمی که از میانگین تاریخی ۴۹ ساله ۲۳ درصد فراتر رفته است. بازار کار به یک مسئله اصلی برای صاحبان مشاغل کوچک تبدیل شده است، به طوری که ۹۲ درصد از افرادی که استخدام می‌کنند یا تلاش می‌کنند تا استخدام شوند، درخواست‌های واجد شرایط کمی را برای موقعیت‌های موجود خود گزارش کرده‌اند.

بیل دانکلبرگ، اقتصاددان ارشد NFIB، نسبت به وضعیت، اظهار داشت: «بازار کار همچنان یک چالش بزرگ برای صاحبان مشاغل کوچک است. مالکان بیشتری در حال افزایش غرامت برای رقابت هستند، اما کیفیت نیروی کار همچنان یک مشکل جدی برای مالکان است.»

این احساس در گزارش منعکس شده است، که نشان می‌دهد ۶۰ درصد از صاحبان مشاغل کوچک در ماه آوریل اقدام به استخدام کردند. با این حال، ۲۹ درصد از این مالکان با متقاضیان واجد شرایط کمی مواجه شده اند، در حالی که ۲۶ درصد هیچ کدام را دریافت نکرده اند.

درصد صاحبان مشاغل کوچک که کیفیت نیروی کار را به عنوان مشکل اصلی عملیاتی خود معرفی می کنند، به ۲۴ درصد افزایش یافته است، یک افزایش یافته است. نقطه از مارس در همین حال، هزینه‌های نیروی کار به‌عنوان مهم‌ترین مشکل صاحبان کسب‌وکار با دو امتیاز کاهش به ۹ درصد رسیده است، تنها چهار امتیاز کمتر از بالاترین رقم ۱۳ درصد در دسامبر ۲۰۲۱.

علی‌رغم این چالش‌ها، صاحبان مشاغل کوچک برنامه ها برای پر کردن موقعیت های باز همچنان قوی هستند. ۱۷ درصد خالص فصلی تعدیل شده در حال برنامه ریزی برای ایجاد مشاغل جدید در سه ماه آینده هستند که نسبت به مارس دو واحد افزایش یافته است. با این حال، این رقم هنوز ۱۵ امتیاز کمتر از رکورد ۳۲ درصدی در آگوست ۲۰۲۱ است.

در پاسخ به کمبود مداوم نیروی کار، ۴۰ درصد خالص (تعدیل فصلی) از صاحبان مشاغل کوچک غرامت را افزایش داده اند. اگرچه این رقم نسبت به مارس دو واحد کاهش یافته و ۱۰ واحد کمتر از رکورد بالاترین رکورد ۴۹ ساله ثبت شده در ژانویه سال قبل است. علاوه بر این، یک برنامه خالص ۲۱ درصدی برای افزایش غرامت در سه ماه آینده، یک امتیاز کمتر از مارس است.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

این گزارش همچنین انواع را برجسته می کند از موقعیت هایی که صاحبان مشاغل کوچک در تلاش برای پر کردن هستند. سی و هفت درصد از مالکان دریچه هایی برای کارگران ماهر دارند و ۱۹ درصد نیز دریچه هایی برای نیروی کار غیر ماهر دارند. با تداوم کمبود نیروی کار، صاحبان مشاغل کوچک باید راهبردهای خلاقانه ای را برای جذب و حفظ کارگران واجد شرایط، که ممکن است شامل ارائه بسته های جبرانی رقابتی، فراهم کردن فرصت هایی برای توسعه حرفه ای، و ترویج یک محیط کاری مثبت باشد، تطبیق داده و توسعه دهند.

گزارش مشاغل NFIB بر مسئله مبرم کمبود نیروی کار و فرصت های شغلی پر نشده که صاحبان مشاغل کوچک در سراسر کشور با آن مواجه هستند، تاکید می کند. با تداوم این چالش‌ها، برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک بسیار مهم است که به جستجوی راه‌حل‌های نوآورانه برای جذب و حفظ کارگران ماهر ادامه دهند و از پایداری و رشد کسب‌وکار خود در بازار رقابتی اطمینان حاصل کنند.

برای آخرین‌ها، ما را دنبال کنید. در اخبار Google.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی