عمومی

برای مقابله با «روش سنگ خاکستری» توصیه درمانگر استفاده کنید افراد سمی که نمی توانید از آنها فرار کنید

برای مقابله با «روش سنگ خاکستری» توصیه درمانگر استفاده کنید
افراد سمی که نمی توانید از آنها فرار کنید

همه ما بهترین راه را برای برخورد واقعی با افراد سمی به آنها را از زندگی خود حذف کنید. این ساده به نظر می رسد، اما در تجارت، گاهی اوقات ممکن نیست. اگر طرف معامله‌ای که در آن طرف معامله می‌شود، یک ملکه درام است، مخاطب جدید شما در یک مشتری بزرگ استعداد دستکاری، یا یک تامین کننده کلیدی به سمت هیستریونیک گرایش دارد، به سادگی دور شدن از آن ممکن است غیرممکن باشد.

آن وقت چه می کنید؟ استارت‌آپ سلامت روان BetterUp یک پیشنهاد پیشنهادی توسط درمانگر با نامی به یاد ماندنی و توصیفی دارد: «راک خاکستری» را امتحان کنید.

خود را به عنوان یک سنگ خاکستری تجسم کنید.

نام در اینجا تقریباً روش را خلاصه می کند. یک سنگ خاکستری را تصور کنید. این کاملا خسته کننده است و پاسخگو نیست، درست است؟ روانشناس Erin Eatough در وبلاگ BetterUp می نویسد که شما می خواهید رفتار شما هنگام برخورد با افراد سمی اینگونه باشد. پست.

“تک زدن خاکستری تکنیکی است که برای منحرف کردن رفتار یک فرد سمی با تا حد امکان بی‌پاسخ در زمانی که شما او توضیح می‌دهد که با آنها در تعامل هستم. این ممکن است شامل نشان دادن کم یا بدون احساسات، اجتناب از تماس چشمی تا حد امکان، ارائه پاسخ های خنثی و واقعی به سوالات و اجتناب از صحبت در مورد زندگی شخصی باشد.

اگر یکی از همکاران به شما نزدیک شود تا در مورد همکار دیگری شایعه سازی کند، پست BetterUp به شما پیشنهاد می کند با ساده “من واقعا آنها را نمی شناسم” و خود را برای انجام کار دیگری بهانه کنید.

ایده پشت این رویکرد این است که افراد سمی از نمایشنامه تغذیه می کنند. به هر دلیلی از توجه و هرج و مرج لذت می برند، حتی اگر منفی و مخرب باشد. با انکار بار عاطفی که به دنبال آنها هستند، آنها را آموزش می دهید تا شما را به عنوان ارزشی برای آزار دادن ببینند. امیدواریم آن‌ها تسلیم شوند و به سراغ شخص دیگری بروند (یا در حالت ایده‌آل برای درمان هر چیزی که باعث ایجاد رفتار مشکل‌ساز خودشان می‌شود، کمک بگیرند، اما این مسئولیت شما نیست).

Eatough تنها روانشناس نیست که این روش را توصیه می‌کند. هالی ریچموند درمانگر در یک مقاله USA Today با تمرکز بر چگونگی تکنیک در روابط شخصی ظاهر می شود. “روش سنگ خاکستری کار می کند زیرا حداقل مقداری است که می توانید ارائه دهید و آنها خسته می شوند یا علاقه خود را به دستکاری شما از دست می دهند.”

محدودیت های بسیار واقعی روش سنگ خاکستری 

اگر درمانگران پیشنهاد کنند این روش می تواند برای مقابله با باغ موثر باشد. آنها همچنین تاکید می کنند که این رویکرد محدودیت هایی دارد. اولاً، در حالی که اغلب در میان مدت و بلندمدت کار می کند، نادیده گرفته شدن می تواند همکاران سمی را در کوتاه مدت به خطر بیندازد و باعث شود که آنها به طور موقت رفتارهای حواس پرتی خود را تشدید کنند. منتظر آنها باشید و آنها باید بروند، اما این صبر برای شما هزینه روانی دارد.

حتی مهمتر از آن، همه کارشناسان در این مقاله تاکید می کنند که هیچ کس نباید احساس کند که مجبور است خود را تحریف کند. یا رفتار آنها برای مقابله با سوء استفاده، تبعیض، یا هر نوع تهدید فیزیکی یا ارعاب دیگران. اگر قربانی هر یک از این رفتارها هستید، وقت آن رسیده است که با وجود هزینه ها و دردسرها راهی برای خروج از رابطه پیدا کنید.

اما برای کسانی از ما که بدشانسی می خوریم مجبور هستیم که به دلیل شرایط با افراد سمی روزمره سروکار داشته باشید، خاکستری را در نظر بگیرید روش راک یک امتحان با انکار پاسخ دستکاری‌کنندگان، امیدواریم دریابید که در آینده کمتر با مزخرفات آنها دست و پنجه نرم خواهید کرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی