عمومیمقالات

چگونه با هوش مصنوعی در سال 2024 درآمد کسب کنیم: راهنمای یک مبتدی صرفه جویی در زمان و تلاش

چگونه با هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ درآمد کسب کنیم: راهنمای یک مبتدی
صرفه جویی در زمان و تلاش

من قبلاً یکی از آن افرادی بودم که به خودم افتخار می کردم که چقدر مشغول بودم و به طور منظم بیش از ۸۰ ساعت در هفته کار می کردم. من یک آژانس روابط عمومی (PR) را با چشم انداز کمک به مردم برای تأثیرگذاری بیشتر از طریق قرار گرفتن در معرض رسانه راه اندازی کردم. راه اندازی هر کسب و کاری می تواند کار زیادی باشد، به خصوص کسب و کاری با اهداف عالی. این به این معنی بود که در ابتدا همه کلاه‌ها را بر سر می‌گذاشتم: فروش، بازاریابی، تولید محتوا، تحقق و همه چیزهایی که بین آنها وجود دارد.

مهم نیست چقدر در کسب‌وکارم پیشرفت کردم، همیشه احساس می‌کردم که باید کار کنم. بیشتر. سال‌ها، «مشغله» خود را مانند نشان افتخار می‌پوشیدم و دوست داشتم به مردم بگویم که زندگی‌ام چقدر پرتلاطم است… تا اینکه کاملاً سوختم. پس از سال‌ها تلاش، متوجه شدم که باید در مورد کارهایی که در زندگی‌ام انجام می‌دهم و اولویت‌هایم دوباره ارزیابی کنم.

کار بیش از حد باعث خوشحالی من نشد، و همچنین باعث شد که من پولی را که احساس می‌کردم باید باشم، نمی‌سازم. درآمدی متناسب با تمام تلاش و زمانی که صرف می کردم. در حین تفکر و استراحت از کار، متوجه شدم که بهینه‌سازی زمان بسیار مهم‌تر از ساعت‌هایی بود که وقت گذاشتم.

با ذهنی روشن‌تر، شروع به کشف ابزارها و استراتژی‌هایی کردم که می‌توانند به من کمک کنند تا کارهای بیشتری را با زمان کمتر انجام دهم. و تلاش در حالی که هنوز کسب و کارم را رشد می دهم و مرا به سمت اهداف مالی ام سوق می دهد. آنجا بود که فهمیدم باید از قدرت و کارایی هوش مصنوعی استفاده کنم. و من شروع به یادگیری نحوه کسب درآمد با هوش مصنوعی کردم.

از هوش مصنوعی استفاده کنید. برای صرفه جویی در زمان و تلاش

در سفری که برای بازیابی زمانم داشتم، متوجه شدم که ابزارهای هوش مصنوعی به من اجازه می دهند کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهم. در سال ۲۰۲۱، من با ابزارهای کپی رایت مانند Jasper و Copy.ai آزمایش کردم. به زودی متوجه شدم که نیازی به ۸۰ ساعت کار در هفته ندارم، زیرا ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند بیش از نیمی از حجم کاری من را صرفه‌جویی کنند.

استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی درآمد کسب‌وکار و درآمد شخصی من را افزایش داد زیرا زمان بیشتری داشتم. برای تمرکز بر استراتژی‌های سطح بالاتری که باعث درآمد بیشتر کسب‌وکار می‌شوند—من می‌توانم به جای صرف بیشتر وقت خود برای فعالیت‌های روزمره کسب‌وکار، روی کار مدیرعامل تمرکز کنم.

شرکت من شروع به ترکیب کرد. هوش مصنوعی در برنامه ما و سایر اشکال، با استفاده از ابزارهای خدمات مشتری هوش مصنوعی مانند DigitalGenius. ابزارهای هوش مصنوعی به طور مؤثر اطلاعاتی را در مورد اینکه چه کسی می‌تواند مشتری خوبی برای ما باشد جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند.

ما از Chatbase استفاده کردیم. برای ایجاد ربات‌های چت هوش مصنوعی سفارشی برای خدمات مشتری. ما داده های ابزار هوش مصنوعی را تغذیه می کنیم و وظایف خدمات مشتری را مدیریت می کند. ابزار هوش مصنوعی می‌تواند یک ربات مانند ChatGPT ایجاد کند که راه‌های مختلفی را برای بهبود فروش و پشتیبانی مشتری با استفاده از داده‌ها ارائه می‌دهد. ما همچنین از Sonix برای رونویسی مکالمات و جلسات با سکه استفاده می‌کنیم، و جایگزین سرویس‌های دستی دیگر می‌کنیم که ۱٫۵ دلار در دقیقه دریافت می‌کردند.

نحوه کسب درآمد با هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ : وظایف دستی را به آن اختصاص دهید

من شروع به تخصیص وظایف دستی به ابزارهای هوش مصنوعی کردم و یکی از اعضای تیمم بر برنامه نظارت داشت. نتایج؟ کسب و کار ما با تلاش کمتر یک میلیون دلار درآمد دیگر افزایش یافته است – و من از زندگی لذت می برم. و قطعاً من در سال ۲۰۲۴ تنها کسی نبودم که یاد گرفتم چگونه با هوش مصنوعی درآمد کسب کنم.

“هوش مصنوعی زمان من را در کم ارزش ترین و پرهزینه ترین کارهای کسب و کارم، مانند نوشتن، به شدت کاهش می دهد. کپی، ارتباطات شرکتی، و غیره،” اشلی کوتو، صاحب کسب و کار و مشاور بازاریابی هوش مصنوعی و مربی می گوید.

“به عنوان یک بازاریاب، بیشتر اوقات هفته من در حالت تولید بود، جایی که بازاریابی ایجاد می کردم. کوتو می گوید وثیقه از ابتدا. با هوش مصنوعی، این کارها کسری از زمان را می گیرد، و من به راحتی می توانم آنها را برون سپاری کنم و این کار را با هزینه کمتر انجام دهم. من می‌توانم اعضای تیم خارج از کشور را آموزش دهم تا ماهر شوند، مهندسان را سریعاً راهنمایی کنم و به آنها کمک کنم ابزارهایی مانند ChatGPT< /a> و Grammarly برای تولید کاری که ۹۵٪ انجام شده است. اکثر اوقات هفته من اکنون بر استراتژی، بهینه سازی مبتنی بر داده و ایجاد رابطه متمرکز است.”

استفاده کنید. هوش مصنوعی به عنوان یک همکار

هوش مصنوعی چیزی فراتر از درک ساده اعلان‌های ChatGPT است—از مجموعه‌ای از ابزارهای یادگیری قدرتمند استفاده می‌کند. استفاده از ابزارهای مناسب هوش مصنوعی ضروری است، و وقتی به درستی انجام شود، رهبران کسب و کار می توانند بهره وری را افزایش دهند، کارهای بیشتری را در زمان کمتر انجام دهند، عملکرد را بهینه کنند و حتی در این فرآیند لذت ببرند.

“هوش مصنوعی به عنوان همکار خلاق من عمل می کند؛ کوتو می‌گوید که کارهای بسیار کمی در تجارت من با مشارکت هوش مصنوعی انجام نمی‌شود. من همیشه مسیر را هدایت می‌کنم، اما هوش مصنوعی به من کمک می‌کند مفروضاتم را آزمایش کنم، راه‌ها و راه‌حل‌های جایگزین را در نظر بگیرم و به راحتی نقاط داده‌ای را که بر رشد درآمد من و مشتریانم تأثیر می‌گذارند جدا کنم.

هوش مصنوعی یکی از این موارد بوده است. یکی از بهترین موارد افزوده شده به جامعه و دنیای تجارت در چند دهه اخیر. در شرکت ما از WooSender به عنوان دستیار فروش استفاده می کنیم. به افراد علاقه مند به خدمات ما دسترسی پیدا می کند، به طور خودکار به تقویم فروشنده ما نگاه می کند و قرار ملاقات هایی را با مشتریان بالقوه برنامه ریزی می کند. ابزار هوش مصنوعی با به‌روزرسانی‌ها ارتباط برقرار می‌کند و با مشتریان بالقوه پیگیری می‌کند. در تجارت ما، می‌تواند کار دو فروشنده را انجام دهد.

ما همچنین از Chorus، بخشی از ZoomInfo، که همه تماس‌های فروش Zoom را که تیم‌های فروش ما دارند نظارت می‌کند و با حمایت ۱۴ پتنت فناوری که از یادگیری ماشینی اختصاصی استفاده می‌کنند، بازخورد می‌دهد. من و مدیرانم همچنین می‌توانیم وارد شویم و ببینیم که در چه قسمت‌هایی باید تغییراتی در تماس‌های فروش بر اساس ورودی Chorus ایجاد شود. هر دوی این ابزارهای فروش به طور قابل توجهی درآمد کسب و کار را افزایش داده اند.

چگونه افراد انفرادی می توانید از هوش مصنوعی برای کسب درآمد استفاده کنید

اگر یک کارآفرین انفرادی یا آژانس کوچک هستید، می توانید از هوش مصنوعی برای کسب درآمد استفاده کنید. سیستم ها، ابزارها و راه های استفاده از آن برای کمک به دیگران را بیاموزید و می توانید یک کارآفرین هوش مصنوعی شوید.

دانش عمیق مجموعه خاصی از ابزارهای هوش مصنوعی را توسعه دهید و آنها را به عنوان خدمات یا آموزش به مشتریانی که بیش از حد مشغول هستند یا در مقابل یادگیری هوش مصنوعی مقاوم هستند ارائه دهید—آنها می توانند شما را استخدام کنند تا این کار را برای آنها انجام دهید.

هوش مصنوعی هنوز برای جامعه نسبتاً جدید است، حتی اگر از دهه ۱۹۵۰ وجود داشته باشد. این فرصت‌هایی را برای مطالعه، یادگیری، استفاده و تبدیل شدن به یک متخصص هوش مصنوعی ایجاد می‌کند که می‌تواند کسب‌وکاری ایجاد کند و به دیگران کمک کند هوش مصنوعی را درک کنند و از آن استفاده کنند.

«در دو ماه گذشته، ما در یکی از مشاغل خود با استفاده از هوش مصنوعی ۶۲۷۰۰۰ دلار درآمد داشتیم. آلیشیا لیتل، کارآفرین در alicialyttle.com می گوید. “در سال قبل [قبل از هوش مصنوعی]، شش ماه طول کشید تا به این درآمد برسیم.

“ما از ابزارهای هوش مصنوعی مانند Midjourney برای پیام‌ها و تصاویر ارتباطی SMS استفاده می‌کنیم، گاما برای ایجاد پاورپوینت های اجلاس، ChatGPT برای ایجاد دوره ها و ElevenLabs برای شبیه سازی صدای ما در بازاریابی. ویدیوهای بازاریابی صوتی شبیه سازی شده ما عملکرد بهتری از برخی ویدیوهای غیر هوش مصنوعی دارند و یکی از ویدیوها به بیش از یک میلیون بازدید رسیده است.”

یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی شما را ضروری می کند

اگر حرفه ای هستید، هوش مصنوعی کاربردهای عملی بسیاری دارد که می تواند کارایی شما را بیشتر کند. شغل، در حالی که به یک کارمند ارزشمند تبدیل می‌شوید، حقوق بیشتری دریافت می‌کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی که می‌توانید بیاموزید به فروش، طراحی، محتوا، ارائه‌ها و تحقیق کمک می‌کند. برای همه راه هایی که برای اداره یک شرکت نیاز است، یک ابزار هوش مصنوعی وجود دارد که می تواند کمک کند.

برخی از ابزارهای رایج هوش مصنوعی که می توانید یاد بگیرید عبارتند از:

    <.Canva برای گرافیک و طراحی
  • Grammarly برای ویرایش و کاردستی محتوای بهتر
  • Wordtune برای خلاصه کردن و بازنویسی محتوا
  • VEED برای ویرایش و بهبود ویدیوها 
  • Beautiful.ai برای ارائه ها، اعلان رویدادها و گرافیک

این ابزارهای هوش مصنوعی جنبه های مختلف شغل شما را در بر می گیرند و می توانند شما را کارآمدتر کنند. در کاری که انجام می دهید از آنجایی که در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام می‌دهید، کارفرمای شما متوجه خواهد شد که می‌تواند بر تعداد دفعات افزایش حقوق یا ارتقای شغلی شما تأثیر بگذارد.

اگر تعداد کمی در شرکت شما نحوه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را بدانند، می‌توانید ضروری شوید. در حال حاضر، هوش مصنوعی به بسیاری از شرکت‌ها علاقه دارد. شما می توانید یک جادوگر هوش مصنوعی شوید و شغل فعلی خود را «ضد رکود» کنید یا از مهارت هایی که با هوش مصنوعی توسعه می دهید برای کمک به پیدا کردن هر شغلی که می خواهید استفاده کنید.

چه کارآفرین باشید، چه کارآفرین تازه کار یا حرفه ای، هوش مصنوعی می تواند به شما در صرفه جویی در زمان، انجام وظایف با کارایی بیشتر و کسب درآمد بیشتر کمک کند. ارزش وقت گذاشتن برای یادگیری در مورد هوش مصنوعی و ابزارهای مختلف آن را دارد.

فقط در شش ماه گذشته، هوش مصنوعی بیش از ۲٫۷ میلیون دلار به کسب و کار من اضافه کرده است و در عین حال به من کمک می کند در زمان خود صرفه جویی کنم و وقت آزاد خود را صرف آن کنم. چیزهایی که برای من مهم است و آنچه هیجان انگیزتر است این است که ما تازه شروع کرده ایم. فرصت های زیادی در افق وجود دارد.

این مقاله در ابتدا در مجله ژانویه/فوریه ۲۰۲۴ مجله SUCCESS . عکس توسط لیوبوف Levitskaya/Shutterstock.com

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی