عمومیمقالات

6 راه حل آسان برای مبارزه با خستگی اداری

۶ راه حل آسان برای مبارزه با خستگی اداری

اگر مانند بسیاری از افراد هستید، احتمالاً زمان زیادی را با احساس خستگی در محل کار می گذرانید. شما درست در امتداد انجام کار در حال حرکت هستید و سپس به تدریج در ابتدا احساس می کنید بدنتان شروع به کند شدن می کند. چشمان شما سنگین می شود، حواس شما شروع به تزلزل می کند، و قبل از اینکه متوجه شوید برای یک فنجان قهوه یا نوشیدنی انرژی زا می دوید. در غیر این صورت، احتمال زیادی وجود دارد که سر میز خود را تکان دهید و امیدوار باشید که کسی متوجه نشود.

منتشر شده در شبکه جاما، “۳۰٫۵٪ از بزرگسالان حداقل ۱ ساعت بدهی خواب، و ۹٫۷۵٪ حداقل ۲ ساعت بدهی خواب را تجربه کردند”—یعنی خواب کمتر از آنچه برای عملکرد بدن شما لازم است، که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید حداقل هفت ساعت

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک کاناپه یا یک منطقه R&R شرکت داشته باشید، می‌توانید یک چرت سریع با قدرت بگیرید زمانی که در محل کار احساس خستگی می کنید. و هیچ اشکالی در انجام این کار وجود ندارد. در واقع، تعدادی از شرکت ها، کارمندان و محققان شروع به تشخیص مزایای گرفتن چند Zs در ظهر کرد.

متأسفانه، این روندی نیست که همه به آن توجه داشته باشند. برخی از روسای ممکن است آن را تنبلی بدانند. دیگران ممکن است آن را به عنوان ناتوانی در مدیریت صحیح زمان خود ببینند، هم در دفتر و هم در خانه بالاخره یک کارگر مسئولیت‌پذیر، شبها به اندازه کافی بخوابد تا از خستگی جلوگیری کند. در حال کار.

وقتی در محل کار خسته هستید چه کاری انجام دهید

پس چه کاری می‌توانید انجام دهید، غیر از خواب بیشتر، برای جلوگیری از ناخوشایند خواب آلودگی در محل کار که به آن اخم می کند؟

۱٫ برای جلوگیری از خستگی در محل کار، گوشی خود را در شب کنار بگذارید.

دستگاه‌های ما می تواند بسیار اعتیادآور باشد، پیمایش بی پایان باعث می شود زمان ارزشمند خواب را از دست بدهید. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که بر کیفیت خواب تأثیر منفی می‌گذارد و مزایایی را که خواب ارائه می‌کند کاهش می‌دهد، در حالی که محدودیت استفاده از تلفن می تواند کیفیت و مدت خواب را بهبود بخشد. با این حال، برخی از مطالعات اخیر دریافته‌اند که درگیری با صفحه‌نمایش قبل از خواب ممکن است در شرایط خاص به بهبود کیفیت خواب کمک کند.

۲٫ استراحت کنید.

وقفه‌های کوتاه، وقفه‌های استراتژیک (مخصوصاً مواردی که شامل حرکت هستند) هنگامی که در محل کار خسته هستید می توانند معجزه کنند و به شما کمک کنند تمرکز و سطح انرژی. تحقیقات نشان داده است که کارگرانی که استراحت های کوتاه مدت و مکرر دارند – به ویژه در روزهایی که خستگی صبحگاهی را تجربه می کنند -سطوح انرژی بالا را حفظ می کنند و بیشتر درگیر کار خود هستند.

۳٫ در محل کار احساس خستگی می کنید؟ حرکت کنید.

فعالیت بدنی می تواند کمک به بهبود هوشیاری و شناختی عملکرد. یک دوچرخه بیضوی زیر میز یا دوچرخه ورزشی را امتحان کنید تا حرکتی بدون درز برای شما فراهم کند که شما را از کارتان بیرون نکشاند. از طرف دیگر، پیاده‌روی‌های کوتاه و سریع در اطراف دفتر یا سالن انجام دهید. حتی می‌توانید برای شارژ سریع چند پله بالا بروید.

۴٫ بایستید.

وقتی می‌توانید بایستید شما در محل کار احساس خستگی می کنید میزهایی که می‌توانند با حالت ایستاده تنظیم شوند، گزینه‌ای عالی برای آن دسته از افرادی هستند که فقط باید در آرامش کار کنند یا می‌خواهند از مزایای گردش اضافی بهره ببرند—و حتی حتی مرگ و میر را کاهش می دهد.

۵٫ برای جلوگیری از احساس خستگی در محل کار، هوشمندانه و بهتر غذا بخورید.

وعده‌های غذایی را حذف نکنید، به‌ویژه صبحانه . یک صبحانه خوب پر از کربوهیدرات در طول صبح شما را به خوبی نگه می دارد. برای جلوگیری از افت قند خون در برابر وسوسه پرخوری مقاومت کنید. یا سیستم گوارشی شما را غرق می کند. به جای مصرف شکر برای تقویت انرژی، جایگزین های سالم تری را امتحان کنید مانند محصولات تازه و کربوهیدرات های پیچیده (حبوبات) و غلات کامل، برای مثال).

۶٫ آب بیشتر و کافئین کمتر بنوشید.

کم آبی خفیف یک علت نادیده گرفته است خستگی و اختلال در عملکرد شناختی الف>. مقدار زیادی آب – یا نوشیدنی دلخواه دیگر – را پشت میز خود نگه دارید و خودتان را آماده کنید طبق گفته آکادمی ملی علوم، مهندسی و پزشکی، روزانه حدود ۱۱ فنجان آب برای زنان یا ۱۶ فنجان برای مردان بنوشید. وقتی در محل کار خسته هستید، نوشیدنی‌های کافئین‌دار، از جمله قهوه و نوشابه، می‌توانند هوشیاری شما را افزایش دهند، به خصوص در رابطه با چرت زدن سریع، در رابطه با «چرت‌های قهوه» که ممکن است به افزایش بهره وری کمک کند. اما شما می خواهید در مورد میزان مصرف کافئین خود استراتژیک باشید. مانند هر محرک خارجی، مقدار زیاد آن می تواند بدن خود را به سمت تنظیم هدایت کنید و دیگر همان سطح تاثیر را احساس نکنید.

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Kateryna Onyshchuk/Shutterstock

Naphtali Hoff 150x150 - 6 راه حل آسان برای مبارزه با خستگی اداری

نفتالی هاف، PsyD، پس از یک شغل به عنوان مربی و مدیر مدرسه، یک مربی اجرایی و مشاور سازمانی شد. وبلاگ او را در impactfulcoaching.com/blog بخوانید. دانلود یک فصل رایگان از کتاب رهبری آینده او، تبدیل شدن به رئیس جدید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی