عمومی

بیانسه گفت: “شغل خود را رها کنید” – در اینجا نحوه انجام این کار آمده است درست

بیانسه گفت: “شغل خود را رها کنید” – در اینجا نحوه انجام این کار آمده است
درست

به‌طور رسمی دو هفته‌ای تک‌آهنگ جدید Queen B منتشر شد، «روح من را بشکن،» بنابراین  من فقط اینجا هستم و یک بررسی سریع انجام می دهم . نه، واقعاً، بیایید صحبت کنیم – مثل صحبت در اتاق استراحت. آیا کار خود را رها کنید یا نسخه نهایی استعفا؟ به یک قرارداد تجاری پایان داد؟ بیایید صادق باشیم، آیا انتشار آهنگ نشانه‌ای بوده است که منتظرش بودید و تأیید می‌کند که ستاره‌ها قبل از شکسته شدن شات شما با هم هماهنگ شده‌اند؟

چنین قدرتی در نثر بر حس و حال رقصی که توسط B و هنرمند نیواورلئان باونس بیگ فریدیا خوانده شده است، تأیید شده است. من مطمئن هستم که اگر کسی بتواند یک مهاجرت دسته جمعی را آغاز کند، بیانسه است. آهنگ او بار توانمندسازی لازم را برای سوق دادن همه به سمت اهداف نهایی خود فعال کرده است، در حالی که از انتخاب خود در مقابل هر عامل استرس زا که مانع ادعای ارزش شخصی آنها می شود، عذرخواهی نمی کند.

در حالی که حفظ خود امری کلیدی است، جستجوی پایه‌ای جدید با ریسک‌پذیری همراه است که می‌تواند به تحلیل دقیق قبل از شروع تغییر مسیر نیاز داشته باشد. اعتراف می‌کنم که لحظات الهام خود را جمع‌آوری کرده‌ام و سپس جهشی از ایمان برداشته‌ام که قبل از انجام این کار مستحق آمادگی بسیار بیشتری بود. با این حال، در حالی که انگیزه‌ام بر هدفم متمرکز بود، و آزاد کردن همه چیزهایی که می‌دانستم مانعم می‌شوند، فرصت را از دست دادم تا برنامه‌ای پایدار برای حمایت از اهداف انتقال خود ایجاد کنم.

من هیجان و انگیزه شروع فصل جدیدی در زندگی را می دانم. چیزی که مانع از سرنوشت شما نمی شود، اما برخلاف بیانسه، خروج بدون استراتژی این است که با چشمان بسته روی زمین رقص چه احساسی خواهید داشت – نامطمئن و سرگیجه آور. مطمئناً، می‌توانید ضربان را حس کنید و بشنوید، اما عملکرد کلی شما احتمالاً می‌تواند روی انگشتان پا باشد و مطمئناً شانس ضربه زدن به سر خود را به خطر می‌اندازد. در حالی که دست اندازها در سفر کارآفرینی قطعی است، بهتر است قبل از تنظیم صحنه برای خروج از سمت چپ، به خوبی طراحی شده باشید.

بیایید در مورد اینکه چرا هر صاحب کسب و کار و حرفه ای به یک استراتژی خروج نیاز دارد، بحث کنیم.

اگر در کسب و کار هستید، این فقط در مورد انجام “شغل” روزانه نیست، بلکه برنامه ریزی برای نیازهای بلندمدت آن حساب نیز مطرح است. برای شرایط منحصر به فرد شرکت شما، بازار و روندهای صنعت، و اهداف مالک، چه با برنامه ای برای ترک یا فروش. هیچ رویکرد یکسانی برای همه وجود ندارد. یک الگو به احتمال زیاد به شما کمک نخواهد کرد. در عوض، یک رویکرد بسیار سفارشی را در نظر بگیرید که عناصر دقیق کسب‌وکار شما را تعیین می‌کند تا به خروج شما از سرمایه‌گذاری تجاری شما کمک کند. در اینجا چند عنصر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

اهداف

به عنوان مالک، پس از خروج از کسب و کار می خواهید به چه چیزی برسید؟ در نظر بگیرید که آیا سود یا تأثیر صنعتی است که به دنبال آن هستید.

بازه زمانی 

مذاکره برای فروش چقدر طول می کشد؟ یک نقطه پایانی برای کسب و کار خود تعیین کنید و مطمئن شوید که برای خریداران احتمالی جذابیتی را برای آماده سازی کسب و کار خود برای خرید آماده کرده اید.

نیت های تجاری

پس از خروج، با انحلال کسب و کار خود موافق هستید یا از ادامه عملیات هیجان زده خواهید شد؟ این تصمیمات به تعیین اینکه آیا قصد دارید با کسب و کار دیگری ادغام شوید یا به طور کامل بفروشید کمک می کند.

مراحل بعدی

بعد از اینکه استراتژی خروج خود را به کار گرفتید، در نظر بگیرید که بعداً چه خواهد شد. آیا قصد دارید بازنشسته شوید یا از درآمد حاصل از خرید برای سرمایه گذاری یک سرمایه گذاری جدید استفاده کنید؟ یا آیا به یک خروج واضح از صنعت با هم نیاز دارید؟

هیچ وقت برای یک استراتژی خروج سنجیده زود نیست. برنامه ریزی زودهنگام به شما این امکان را می دهد که به درستی برای آینده برنامه ریزی کنید، طرحی را برای ترسیم موفقیت خود مدل سازی کنید و تصمیم گیری استراتژیک را آگاه کنید.

مطمئناً، نه تنها صاحبان مشاغل می‌توانند از استراتژی خروج بهره ببرند، بلکه متخصصان حرفه‌ای نیز می‌توانند از استراتژی خروج بهره ببرند. اگر چشم انداز جدیدی در ذهن دارید که فراتر از کار کردن از ۹ به ۵ است، این مراحل را به دقت در نظر بگیرید تا شما را برای انتقال آرام تر به مرحله بعدی زندگی خود آماده کنید.

۱٫ یک مصاحبه با HR برنامه ریزی کنید

شاغل بودن باید یک رابطه دوجانبه سودمند باشد، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و با کارفرمای خود در مورد جوانب مثبت صحبت کنید. معایب تجربه شما در نقش شغلی شما این به اشتراک گذاری آنچه در سازمان به خوبی پیش می رود و آنچه می تواند بهبود یابد کمک می کند. اگر تجربه بهترین یا بدترین بود، با آن ارتباط برقرار کنید – این مزیت ارائه بازخورد است.

۲٫ به دنبال نقش های جایگزین باشید

آیا شغل خود را برای راه اندازی یک کسب و کار رها می کنید، زیرا یک تولید کننده محتوای پویا هستید یا رهبر در مدیریت پروژه؟ از کارفرمای سابق خود بپرسید که آیا فرصتی برای مشاوره یا کار آزاد وجود دارد. چه راهی عالی برای حفظ روابط تجاری، ایجاد فهرست مشتریان جدید و همچنان تمرین مهارت‌های خود با شرکتی که با آن آشنا هستید.

۳٫ یک نکته مثبت را کنار بگذارید

روابط کاری قدیمی شما به خوبی می تواند شما را در روابط کاری جدیدتان دنبال کند، به خصوص اگر تقسیم صمیمانه نباشد. مشتریان یا شرکت هایی که قصد همکاری با آنها را دارید ممکن است یک بررسی مرجع انجام دهند و بدترین حالت ممکن است از دست دادن یک مشتری بالقوه فقط به این دلیل که ناگهان شغل خود را ترک کرده اید. مطمئن شوید که خروج شما منعکس کننده آن چیزی است که تصور می کنید آغاز شادتان بوده است: سالم، واضح و با هدف عالی، خود را کامل نشان دهید.

در نظر گرفتن این عناصر زمینه را برای شما فراهم می کند تا طبق شرایط خود، در زمان مناسب و حداکثر مقدار را ترک کنید.

<. class="sc-qOjXG cwFxZQ article__footer">

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی