عمومی

اتصال هدف خود به شغل خود با آمنه آل تای

اتصال هدف خود به شغل خود با آمنه
آل تای

حتی اگر از وضعیت فعلی زندگی یا شغل خود ناراضی یا ناراضی هستید، باز هم فکر کردن در مورد چگونگی ایجاد تغییر می تواند بسیار سخت باشد.

در قسمت این هفته در پادکست Details، گفتگوی میزبان کارن آلن با مربی حرفه ای آمینا AITai به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم ترس از حرکت از نقطه A به نقطه B را با تقسیم کردن آن مدیریت کنیم. عادات کوچک، جابه‌جایی میلی‌متری و انتخاب رشد، از جمله ایده‌های دیگر. در اینجا چند قطعه از حکمت او به اشتراک گذاشته شده است:

ما همیشه در حال تبدیل شدن هستیم

مردم چند سال پیش از خود به آن‌ها نگاه می‌کنند و به سادگی باور می‌کنند که «آنها آمده‌اند». آنها دنبال یک مسیر خطی و مستقیم هستند، اما در واقع ما همیشه در فرآیند یادگیری و جستجو هستیم. اغلب توقف ها و جابجایی ها وجود خواهد داشت، و بسیاری از اوقات نیاز به رسیدن به یک نقطه خاص برای یافتن آن تغییر است.

سفر تبدیل شدن را دلپذیرتر کنید

این سفر با تنش‌ها و استرس‌های مختلف همراه است، و مهم است که با مقاومت صلح کنید. اگر از مبارزه با این واقعیت دست برداریم که چالش‌هایی وجود خواهد داشت، و فقط این تجربه انسانی را بپذیرید، ما می‌توانیم انرژی خود را از ماندن در رنج محافظت کنیم. بنابراین، می‌توانیم انرژی بیشتری را به چیزهایی اختصاص دهیم که به ما زندگی می‌دهند.

به بدن خود گوش دهید

آلتای داستان خود را در مورد مسائلی که قبلاً در حرفه خود با آن مواجه بود به اشتراک گذاشت. care-looks-like/”>خود را در انتهای لیست کارهایش قرار می دهد. او دچار سوختگی شد و به دو بیماری خودایمنی مبتلا شد که از آن به عنوان “لحظه توقف” یاد می کند. چند روز به دور از نارسایی چند عضوی، آل تای به جای رفتن به محل کار مجبور شد به بیمارستان برود. اگرچه در آن زمان دشوار بود، اما او اکنون این را یک هدیه می‌داند زیرا می‌دانست که باید کسب‌وکار خود را سازماندهی و طراحی مجدد کند، و این دعوت بزرگی برای انجام این کار بود.

روال‌های صبح کلیدی هستند

چه زمانی می توانید برای پرورش و مراقبت از خود اختصاص دهید تا بتوانید به طور کامل برای زندگی خود ظاهر شوید؟ چگونه می توانید قبل از ریختن به درون دیگران، در درون خود بریزید؟ در حالی که آل تای صبح خود را با حرکت یا مدیتیشن آغاز می کند، شما باید پارامترهایی را طراحی کنید که برای شما مناسب است. . در غیر این صورت این کار را نخواهید کرد و خودتان را به خاطر آن شکست خواهید داد. این در مورد صرف زمان برای تنظیم هدف و لحن خود، و انجام مبادلات یا تنظیمات کوچک است که واقعاً می تواند بر مسیر روز شما تأثیر بگذارد.

جهت یک میلی متر

سفر به سوی تحقق با جابجایی یک میلی متر انجام می شود. می‌توانید ارزش‌هایی را که ارائه می‌دهید، هدایایی که دارید، آنچه را که می‌خواهید تأثیر بگذارید و آنچه را که باید به طور کامل برای آن کار نشان دهید، اصلاح کنید، و انجام این کار می‌تواند به شما کمک کند احساس رضایت و هماهنگی بیشتری داشته باشید. حتی فقط درگیر شدن در مکالمات در مورد کارهایی که احتمالاً می توانید انجام دهید می تواند فعال باشد.

انتخاب رشد به جای ترس

آنچه آل تای را قادر می‌سازد تا این انتخاب را انجام دهد ایمان عمیقی است که او به دستیابی به نتایج دلخواه خود دارد. این ایمان مسئول توانایی او برای حرکت به جلو و در نظر گرفتن تجربیات چالش برانگیز به عنوان لحظات آموزش پذیر بوده است. او در نهایت می‌تواند از آن زمان‌های سخت قدردانی کند، زیرا به او کمک کردند تا دوباره هماهنگ شود و او را برای موفقیت بیشتر آماده کند.

همه‌گیری باعث شد بسیاری از ما به شکلی جمعی با این موضوع روبرو شویم، زیرا نحوه کار ما را تغییر داد. مهم است که بدانیم همه چیز می تواند سخت و ناراحت کننده باشد، اما همچنین سخاوتمندانه ترین هدیه است، زیرا می تواند از تکامل ما حمایت کند. این یکی یا دیگری نیست – هر دو است. چالش، یا تضاد، به ما امکان می‌دهد که دیدگاه‌های خود را اصلاح کنیم.

مدیتیشن یک راه است، اگر به طور فعال آن را تمرین کنید، یاد بگیرید که چقدر فضای درون خود دارید تا احساسات کاملاً متناقض را احساس کنید و سپس بهترین تصمیم بعدی را بگیرید. وقتی پشتتان به دیوار است، می‌تواند ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

درک این نکته نیز مهم است که می‌توانید ترس را احساس کنید، اما وقتی ریسک حساب شده‌ای را انجام می‌دهید، به دنیا نشان می‌دهید که به خودتان ایمان دارید. و این نباید خطری باشد که چه کسی بودید یا چه چیزی را ساخته اید، بلکه گام های کوچکی است که هر روز به سمت رویاهای خود برمی دارید. زندگی در لبه رشد در مقابل منطقه وحشت.

به عنوان مثال، ممکن است برای راه اندازی کسب و کار خود آماده نباشید، اما می توانید با اشتراک گذاری داستان خود در رسانه های اجتماعی و آزمایش آن. سپس دریافت بازخورد، تکرار و تکرار.

برنده یا باخت نیست، بلکه برد یا یادگیری است.

گام اول

آلتایی بر این باور است که وقتی با حقیقت خود هماهنگ می شوید، آهنربای فرصت ها هستید.

برای افرادی که کاملاً از حقیقت خود غافل هستند، یا احساس می‌کنند غرق شده‌اند، اغلب به این دلیل است که حمایت کافی در اطراف آنها ندارند، آنها تحمل می کنند بیش از حد یا ساختار مناسبی ندارند. بنابراین نقطه شروع، نگاه کردن به تحمل‌ها است – چه چیزی را لازم نیست تحمل کنید؟ با جمع‌آوری موجودی شروع کنید – آیا درآمد کمتری دارید؟ ساختار پشتیبانی شما چگونه است؟ چه چیزی را می توانید تغییر دهید؟

Jill McDonnell 100x100 - اتصال هدف خود به شغل خود با آمنه
آل تای

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی