خدمه هواپیمای امریکن ایرلاینز به تازگی پیشرفت زیادی کرده اند شکایت، و هیچ کس خیلی خوشحال نیست

خدمه هواپیمای امریکن ایرلاینز به تازگی پیشرفت زیادی کرده اند
شکایت، و هیچ کس خیلی خوشحال نیست
خیلی از افراد معمولاً مایلند American Airlines .
“مطابق با داگ پارکر مدیر عامل خطوط هوایی آمریکا چند سال پیش آن را قرار دهید. “ما بهترین ها را دریافت می کنیم.”
در آن زمان احتمالاً حق با او بود. قبل از همهگیری، خطوط هوایی امریکن ۵۰۰۰۰۰ درخواست برای ۲۰۰۰ مهماندار داشت. صنعت خطوط هوایی بهبود یافته است، و در امریکن ایرلاینز و رقبای آن، برخی از درخشش ممکن است ایده این کار باشد.
نمونه موردی: ارتباطات اخیر اتحادیه ای که خدمه هواپیمای امریکن ایرلاینز را نمایندگی می کند، که این هفته خطوط هوایی آمریکا را به خاطر مسائل مربوط به زمان بندی مورد انتقاد قرار داد.
به طور خلاصه، اتحادیه میگوید که اعضای آن “ناامید” هستند و احساس میکنند که خطوط هوایی امریکن “به رفاه خدمه پرواز ما توجهی ندارد.” به دلیل “میانگین های خط بالا و افزایش تعداد ساعتهایی که به اجبار در برنامههای آنها انجام میشود.”
به زبان ساده، اتحادیه اساساً میگوید که امریکن ایرلاینز خدمههای ارشد پرواز را مجبور میکند تا سوار شوند. در برنامههای شلوغی که اغلب به دلیل لغو و تأخیر انجام نمیشوند.
در نتیجه، اتحادیه میگوید، که انجمن مهمانداران حرفهای پرواز یا APFA نامیده میشود، خطوط هوایی امریکن به نوبه خود خدمههای زیادی را در وضعیت رزرو قرار میدهد، بنابراین میتوانند در کوتاهمدت زمانی که سایر مهمانداران ناگزیر نمیتوانند کارکنان پروازهای خود را تامین کنند، آماده باشند.
دغدغه ها و استدلال های منطقی ما بر سر زبان ها افتاده است و افزود:
“با نادیده گرفتن آشکار ورودی APFA هر ماه، بخش تخصیص به ساخت توالی هایی ادامه می دهد که در برابر آب و هوا و هوا مقاومت نمی کنند. تاخیرهای ترافیکی.
در نتیجه، این توالیهای شکسته به AA نیاز دارند تا یک خدمه رزرو جدید را فراخوانی کند… تعداد زیادی از خدمه پرواز رزرو که برای تکمیل این سکانسهای شکننده استفاده میشوند، تکان دهنده است.”
فقط در طول سال ۲۰۲۲، خدمه پرواز بر سر همه چیز از چه تعداد نوشیدنی برای سرو کردن در کلاس اقتصادی وجود دارد. به خط مشی نبودن مهمانداران هواپیما.
American Airlines و اتحادیه هر دو حتی برخی از مهمانداران نور برای ایجاد بازار ثانویه برای بهترین پروازها.
به طور خلاصه، پرواز ارشد مهمانداران برای پروازهای مطلوبی که قصد کار کردن نداشتند، مناقصه میکردند، فقط میخواستند برگردند و حق خود را برای کار کردن در پروازها به مهمانداران جوان بیشتری بفروشند.
ببینید، من می خواهم که امریکن ایرلاینز خوب عمل کند. من میخواهم خدمههای پرواز آنها دستمزد منصفانه بگیرند و از شغل خود لذت ببرند، و میخواهم کل صنعت هوانوردی ایالات متحده سالم باشد تا همه ما بتوانیم با خیال راحت، مطمئن، راحت و کم و بیش مقرون به صرفه پرواز کنیم.
در حالی که در مواقعی به نظر می رسد که ممکن است یک دستور طولانی باشد، علاقه من به این داستان — و احتمالاً شما — چندان به این داستان مربوط نمی شود. شکایات خاص از مهمانداران هواپیمایی امریکن ایرلاین، به عنوان آنچه رهبران هر صنعتی می توانند از این داستان بیاموزند.
در این مورد، من فکر می کنم. این مربوط به سیستم برنامه ریزی بیزانسی مهماندار هواپیما است که به نظر می رسد ریشه بسیاری از مشکلات باشد.
در طول مطالعه همه این موارد، با کتابچه راهنمای ۱۲۲ صفحه ای و تک فاصله یا راهنمای پرواز سیستم مناقصه ترجیحی Attendant که آنها در خطوط هوایی آمریکا استفاده می کنند.
من میدانم که سیاستهایی از این دست نتیجه مذاکرات اتحادیهها و خطوط هوایی و با چیزی حدود ۲۵۰۰۰ خدمه پرواز است. و پروازهای بی شماری، اما پیچیدگی آن قابل توجه است.
همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، کلاس بیزینس پرواز: ۱۲ قانون برای رهبران از خطوط هوایی ایالات متحده، این صنعت یک رژه بی وقفه از مطالعات موردی مدرسه کسب و کار را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک می کند بر چالش های کسب و کار خود غلبه کنید.
درس امروز؟ تا جایی که می توانید همه چیز را ساده نگه دارید. شاید کارمندان شادتری داشته باشید.
سوالات این یک درس در مورد نحوه برخورد با انتقاد است