عمومی

یک عنصر کلیدی برای ایجاد جامعه در ترکیبی جهان

یک عنصر کلیدی برای ایجاد جامعه در ترکیبی
جهان

شکی نیست که انسان ها خواهان اجتماع و ارتباط هستند. به خصوص در ماه ژوئن. کارمندان در میان مشاهده سرفصل‌های افزایش خشونت غم‌انگیز و هدفمند و تعطیلات مانند ژوئن، روز جهانی والدین، و ماه غرور LGBTQ+، به کارفرمایان خود نگاه می‌کنند تا بفهمند چگونه از آنها حمایت می‌کنند و برای ایجاد جامعه و مشارکت چه خواهند کرد. . و به عنوان رهبر، باید فضایی را برای کارمندان ایجاد کنیم تا بتوانند با سطح انسانی.

برای بسیاری، ایده ایجاد یک جامعه معتبر در یک دنیای ترکیبی دست نیافتنی به نظر می رسد. شنیده‌ایم که کارگران از راه دور درون‌گراهایی هستند که به ارتباط اجتماعی اهمیتی نمی‌دهند، و فقط کارکنان داخل دفتر می‌توانند مدیران بزرگی باشند یا شغل خود را رشد دهند. اما اینها فقط افسانه هستند.

برای شرکت‌هایی که از وادار کردن کارمندان به دفتر خودداری می‌کنند و تلاش می‌کنند محل تعلق خود باشند — از بین بردن این افسانه ها مهم است. چگونه؟ از طریق آزمون و خطا. خواه ارتباط با کارکنان در لحظات بحران باشد یا ایجاد یک فرهنگ حمایت مداوم و ارتباط، ایجاد جامعه در یک دنیای ترکیبی نیاز به خلاقیت دارد. در اینجا ۳ ایده وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک بار برای همیشه این اسطوره های کاری ترکیبی را در سازمان خود از بین ببرید: 

چالش های جامعه سازی

ایجاد کنید.

یک رقابت سالم کمی می‌تواند راهی سرگرم‌کننده برای هیجان‌انگیز کردن و درگیر کردن افراد باشد. برای جشن گرفتن جامعه LGBTQ+ ما در این ماه، تیم ما یک چالش Slack «رشد با غرور» دو هفته‌ای را طراحی کرده است که مملو از جشن و یادگیری است که به کمک‌های مالی به سازمان‌های غیرانتفاعی LGBTQ+ در سراسر جهان ختم می‌شود. هر روز، افراد شرکت کننده یک اعلان Slack با یک چالش اختیاری برای تکمیل دریافت خواهند کرد. چالش‌ها توانایی‌های متنوعی دارند، بنابراین هر کسی در هر جایی می‌تواند در همه چیز از وبینارهای DEI گرفته تا تمرین‌های تمرکز حواس شرکت کند.

بله، تابلوی امتیازاتی برای ردیابی افرادی که بیشترین چالش‌ها را انجام می‌دهند وجود دارد، اما برای همه شرکت‌کنندگان واقعا برد-برد است: آنها. همزمان دوباره یاد می‌گیرید، پیوند می‌زنید و به یک هدف خوب کمک می‌کنید.

از دیگران الهام بگیرید

من همیشه به یادگیری از افراد باهوش تر از من اعتقاد داشتم. دعوت از کارشناسان برجسته، رهبران فکری و مبتکران برای صحبت با کارمندان می‌تواند باعث ایجاد گفتگو و ارتباط شود. اما این تنها در صورتی کار می‌کند که به افراد اجازه دهید با ارائه فرصتی برای مصاحبه با سخنران یا استفاده از چت Zoom به مخاطبان اجازه دهید که مستقیماً با هم درگیر شوند.

اغلب لازم نیست به دنبال افرادی باشید که بتوانید از آنها بیاموزید. تیم ما میزبان یک جلسه آموزش مدیر بود و از یک معاون از تیم بازاریابی ما دعوت کرد تا بینش و الهام خود را برای شروع کار به اشتراک بگذارد. به یکی از بالاترین جلسات ما رتبه داده شد زیرا احساس می کرد برای همه کسانی که می آمدند مرتبط و قابل ارتباط است. به طور مشابه، باشگاه‌های کتاب و پادکست‌ها راهی آسان برای بحث بدون رزرو سخنران هستند – این ماه تیم آموزشی آمریکای شمالی ما به پادکست با Hannah Gadsby در مورد تنوع عصبی، بنابراین من نیز در گوش دادن به آنها پیوستم. صرف نظر از محتوایی که در مورد آن بحث می‌کنید، برنامه‌ریزی فرصت‌هایی برای کارمندان برای ارتباط با منافع مشترک، بخش مهمی از ایجاد جامعه است.

یک کیت اتصال برای مدیران بسازید

کنترل از راه دور و کار ترکیبی هنوز برای بسیاری از ما جدید است و نمی توان انتظار داشت که هر مدیری یک شبه سبک مدیریتی خود را تغییر دهد. اما بدون تعامل در دفتر، مدیران باید در مورد چگونگی، زمان، و مکان ارتباط و ارتباط با تیم خود آگاه تر باشند – اما آنها نباید به تنهایی این کار را انجام دهند.

یکی از راه‌های انجام این کار، ایجاد کیت‌های بحث ماهانه برای کمک به مدیران برای هدایت مکالمات پیرامون تنوع، گنجاندن و تعلق است. تمرینی که مردم واقعاً آن را دوست داشتند توسط یکی از اعضای با استعداد تیم پشتیبانی مشتری ما طراحی شده است و به افراد امکان می دهد داستان نام یا نام مستعار خود و دلیل اهمیت آن را به اشتراک بگذارند. این یک راه کوچک اما معنادار است که به مردم اجازه می‌دهیم چیزی درباره دوران کودکی، میراث یا نام انتخابی خود به اشتراک بگذارند که برای کمک به افراد احساس تعلق خاطر در محل کارشان معنادار باشد.

وقتی صحبت از پرورش جامعه در یک دنیای ترکیبی یا مجازی می شود، هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد. ایجاد ارتباطات معتبر بین افراد با پیشینه‌ها، مکان‌ها و باورهای مختلف به نیت واقعی نیاز دارد – اما کار مهمی است. همانطور که هلن کلر یک بار گفت: “به تنهایی، ما می توانیم کارهای کمی انجام دهیم؛ با هم، ما می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم.” >

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی