عمومی

اکنون در مورد تغییرات 401(k) خود در سال 2024 فکر کنید

اکنون در مورد تغییرات ۴۰۱(k) خود در سال ۲۰۲۴ فکر کنید

قانون SECURE 2.0 که در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۲ به تصویب رسید، تغییرات زیادی را در قوانین واجد شرایط برنامه های بازنشستگی و IRA. اکثر تغییرات برای کارفرمایان اختیاری است. اگر کسب‌وکار کوچک شما دارای ۴۰۱(k) است، اکنون زمان آن فرا رسیده است که بدانید در سال ۲۰۲۴ چه کارهایی می‌توانید برای طرح خود انجام دهید. در اینجا برخی از تغییراتی که باید در نظر بگیرید (تغییراتی وجود دارد که در اینجا مورد بحث قرار نمی‌گیرند):

Starter 401(k)s.

کارفرمایان بدون برنامه بازنشستگی می توانند یک طرح اولیه ۴۰۱(k) ارائه دهند که مستلزم ثبت نام خودکار همه کارکنان در طرح است. با نرخ تعویق پیش‌فرض ۳ تا ۱۵ درصد غرامت. محدودیت در تعویق سالانه همان محدودیت سهم IRA است (محدودیت برای سال ۲۰۲۴ هنوز مشخص نیست)، با یک سهم جبرانی اضافی که از سن ۵۰ سالگی شروع می شود. نیازی به مشارکت کارفرما نیست.

< img srcset="" sizes="" decoding="async" width="1000" height="560" class="size-full wp-image-1239538 aligncenter" src="https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/ media.smallbiztrends.com/2023/07/changes-for-your-401k-in-2024.png?ezimgfmt=ng%3Awebp%2Fngcb12%2Frs%3Adevice%2Frscb12-1" alt="1(k)40 شما تغییر می کند در سال 2024" ezimgfmt="rs rscb12 src ng ngcb12 srcset" loading="eager" important="high" fetchpriority="high"/>

جایگزینی حساب های SIMPLE با یک طرح بندر امن ۴۰۱(k).

کارفرمایی که در حال حاضر از IRA SIMPLE استفاده می کند، ممکن است تصمیم بگیرد که آن را با طرح ۴۰۱(k) جایگزین کند که به مشارکت اجباری کارفرما نیاز دارد. (به عنوان یک بندر امن ۴۰۱(k) نامیده می شود زیرا آزمایش بدون تبعیض لازم نیست).

حساب پس انداز اضطراری به ۴۰۱ (k) مرتبط است.

که یک حساب پس انداز اضطراری مرتبط با حقوق بازنشستگی یا PLESA نامیده می شود، این یک حساب پس انداز جداگانه است که به یک ۴۰۱(k) وابسته است. ) که کارمندانی که حقوق بالایی دریافت نمی کنند می توانند پس از کسر مالیات به آن کمک کنند (حساب های a la Roth). کارفرمایان می‌توانند کمک‌های مشابهی بپردازند، اما وارد PLESA نمی‌شوند. این مشارکت ها در حساب ۴۰۱ (k) معمولی هستند. حداکثر موجودی در PLESA نمی تواند از ۲۵۰۰ دلار تجاوز کند (یا مقدار کمتری که کارفرما تعیین می کند). کارمندان باید حداقل یک بار در ماه بدون هیچ کارمزدی در چهار برداشت اول سال اجازه برداشت وجه داشته باشند. پول را می توان برای هر هدفی استفاده کرد و برداشت مانند سایر توزیع های Roth مشمول مالیات است.

برداشت ها برای موارد اضطراری خاص. هزینه ها

یک طرح ۴۰۱(k) ممکن است اجازه برداشت ۱۰۰۰ دلار در سال را برای یک نیاز مالی پیش بینی نشده یا فوری مربوط به شخصی یا هزینه های اضطراری خانواده برداشت مشمول جریمه ۱۰ درصدی توزیع زودهنگام نیست و مبلغ برداشت شده را می توان ظرف ۳ سال مجدداً پرداخت کرد.

وام‌های دانشجویی به‌منظور تطبیق مشارکت‌ها، به‌عنوان مهلت انتخابی در نظر گرفته می‌شوند.

کارفرمایان ممکن است انتخاب کنند که برای کارمندانی که وام های دانشجویی خود را بازپرداخت می کنند، کمک های مشابهی بپردازند. برای اهداف آزمون عدم تبعیض قابل اعمال برای مشارکت های انتخابی، این طرح مجاز است کارمندانی را که در بازپرداخت وام های دانشجویی مشارکت های مشابه دریافت می کنند، به طور جداگانه آزمایش کند.

توزیع‌های بدون مجازات برای قربانیان آزار خانگی.

این طرح ممکن است به افرادی که قربانی آزار جسمی، روانی، جنسی، عاطفی یا اقتصادی هستند اجازه دهد تا از انصراف خودداری کنند. به کمتر از ۱۰۰۰۰ دلار یا ۵۰ درصد از موجودی حساب خود، با امکان مشارکت مجدد وجوه در مدت ۳ سال. اگر طرح این گزینه را بپذیرد، می‌تواند به خود گواهی درباره سوء استفاده نیز اجازه دهد.

طرح‌های کارفرمای ادغام‌شده .

اگر در یک طرح کارفرمای تلفیقی (PEP) هستید—یک گروه ۴۰۱(k)—می توانید نامی را تعیین کنید ذینفع غیر از خود شما (کارفرما) برای جمع آوری کمک به طرح. این امانتدار باید روشهای جمع آوری کمک کتبی را اجرا کند. اگر از یک شرکت حقوق و دستمزد خارجی استفاده می‌کنید، بررسی کنید که آیا آنها این گزینه را ارائه می‌دهند.

توزیع‌های اجباری.

تا سال ۲۰۲۳، اگر موجودی کارفرمایان سابق بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار باشد، مجاز به انتقال موجودی حساب به IRA هستید. از سال ۲۰۲۴، این محدودیت از ۵۰۰۰ دلار به ۷۰۰۰ دلار افزایش می یابد.

نتیجه

تصمیم گیری در مورد اینکه با توجه به طرح ۴۰۱(k) چه کاری انجام دهید یا انجام ندهید یک فعالیت DIY نیست. حتماً در مورد طرح ۴۰۱(k) خود با CPA، کارشناس مزایا یا سایر متخصصان صحبت کنید تا مطمئن شوید که همه گزینه های خود را بررسی کرده اید و بهترین تصمیم را برای شرایط خود گرفته اید. اگر هنوز طرح ۴۰۱(k) ندارید، به گزینه starter 401(k) دقت کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی