عمومی

در اخبار: کمک های مالی تا سقف 20000 دلار را از دست ندهید

در اخبار: کمک های مالی تا سقف ۲۰۰۰۰ دلار را از دست ندهید

بلایای طبیعی می تواند تأثیر مخربی بر مشاغل داشته باشد، به اموال آسیب برساند، عملیات را مختل کند و منجر به از دست رفتن درآمد شود. در عواقب یک فاجعه، کسب‌وکارها ممکن است برای بازیابی و بازسازی به کمک مالی نیاز داشته باشند.

تعدادی کمک هزینه برای کمک به مشاغل پس از یک بلای طبیعی در دسترس است. . این کمک‌های بلاعوض معمولاً توسط سازمان‌های دولتی، سازمان‌های غیرانتفاعی و بنیادهای خصوصی ارائه می‌شوند.

برخی از رایج‌ترین انواع کمک‌های بلاعوض برای مشاغل پس از یک دوره بلایای طبیعی عبارتند از:

  • فاجعه مدیریت مشاغل کوچک (SBA) وام: SBA وام های کم بهره را به مشاغلی که تحت تأثیر یک بلای طبیعی قرار گرفته اند ارائه می دهد. این وام‌ها می‌توانند برای پوشش هزینه‌های مختلفی مانند تعمیر یا جایگزینی اموال آسیب‌دیده، خرید موجودی، و پرداخت حقوق و دستمزد استفاده شوند.
  • بازیابی کمک بلاعوض بلاکی از توسعه جامعه (CDBG-DR): برنامه CDBG-DR کمک‌های بلاعوض به دولت‌های ایالتی و محلی ارائه می‌کند تا به جوامع کمک کند تا پس از یک بلای طبیعی بهبود یابند. این کمک‌های بلاعوض می‌تواند برای تامین مالی پروژه‌های مختلف، از جمله تعمیرات زیربنایی، طرح‌های توسعه اقتصادی، و کمک‌های مسکن استفاده شود.
  • اداره توسعه اقتصادی. کمک‌های بلایا (EDA): EDA کمک‌های بلاعوض را به مشاغل و جوامعی که تحت تأثیر بلایای طبیعی قرار گرفته‌اند، ارائه می‌کند. این کمک‌های بلاعوض می‌تواند برای تأمین مالی پروژه‌های مختلف، مانند برنامه‌های آموزشی شغلی، کمک به توسعه کسب‌وکار، و تعمیرات زیرساخت استفاده شود.

علاوه بر این کمک‌های دولتی، تعدادی کمک هزینه خصوصی نیز برای کمک به کسب‌وکارها پس از یک بلای طبیعی در دسترس است. این کمک‌ها معمولاً توسط سازمان‌های غیرانتفاعی و بنیادهای خصوصی ارائه می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمک‌های بلاعوض که ممکن است برای کسب و کار شما در دسترس باشد، می‌توانید با اتاق بازرگانی محلی، مرکز توسعه کسب‌وکارهای کوچک، یا آژانس توسعه اقتصادی ایالتی یا محلی تماس بگیرید.

 

از مشاغل در مائویی که در اثر آتش سوزی ویران شده اند تا بسیاری از مشاغل کوچک دیگر در سراسر کشور، بسیاری از کمک های مالی اکنون به طیف گسترده ای از مسائل پرداخته اند. این کمک های مالی برای کمک به کارآفرینان با بودجه، کمک های فنی، راهنمایی، آموزش و بسیاری موارد دیگر طراحی شده است. مطمئن شوید که در اسرع وقت درخواست دهید تا شانس بیشتری برای برنده شدن این کمک هزینه ها به خود بدهید.

اخبار کسب و کار کوچک

IRS فناوری Chatbot پیشرفته را برای کمک به صاحبان مشاغل کوچک در اطلاعیه‌های مالیاتی پیاده‌سازی می‌کند

IRS حرکت خود را برای گسترش فناوری chatbot برای تسریع در پاسخ‌گویی به سؤالات اساسی در مورد اعلان‌های عدم گزارش مالیاتی اعلام کرد. برای صاحبان مشاغل کوچک و مالیات دهندگان، به طور کلی، این بدان معناست که آنها می توانند از آخرین فشار خدمات درآمد داخلی (IRS) به سمت تحول دیجیتال بهره مند شوند.

آمازون راه حل جامع زنجیره تامین را برای مشاغل کوچک راه اندازی کرد

در خلال کنفرانس سالانه فروشندگان، آمازون راه اندازی «زنجیره تامین توسط آمازون» را اعلام کرد. گفته می شود این ابتکار یک تغییر بازی برای صاحبان مشاغل کوچک است و راه حلی یکپارچه برای انتقال محصولات از تولید کنندگان به مشتریان جهانی ارائه می دهد. زنجیره تامین توسط آمازون قول می‌دهد که شیوه مدیریت زنجیره‌های تامین خود را توسط فروشندگان مشاغل کوچک متحول کند.

مشارکت Salesforce و Google Amplify با یکپارچه سازی پیشرفته هوش مصنوعی

Salesforce و Google اخیراً از برنامه هایی برای تشدید رونمایی کرده اند. مشارکت استراتژیک موجود آنها انگیزه؟ برای متحول کردن بهره وری کسب و کار با استفاده از مهارت هوش مصنوعی مولد. اعلامیه مشترکی که در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ از سانفرانسیسکو و سانی ویل، کالیفرنیا منتشر شد، زمینه را برای فصل جدیدی در هم افزایی نرم افزارهای تجاری فراهم می کند.

Intuit’s QuickBooks Money یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل کوچک است Finance

Intuit اخیراً با جدیدترین پیشنهاد خود، QuickBooks Money، مقدمات مالی کسب‌وکارهای کوچک را افزایش داده است. با شناخت نیازهای پویای شرکت‌های کوچک، این راه‌حل جدید بدون کارمزد ماهانه یا پیش‌نیازهای موجودی موجود است، پرداخت‌های تجاری و بانکداری را ساده می‌کند.

Adobe ابزارهای هوش مصنوعی مولد را برای خلاقیت های مشاغل کوچک معرفی می کند

Adobe با راه اندازی تجاری Firefly، سری مدل های هوش مصنوعی مولد خود، افزودنی قدرتمندی را به مجموعه ابزارهای خلاقانه خود منتشر کرده است. این نوآوری نوید بازتعریف خلاقیت را با آمیختن یکپارچه آن با هوش مصنوعی می دهد و ایجاد محتوا را پویاتر و گسترده تر می کند.

Pinterest به روز رسانی های محصول جدید و راه حل های تبلیغاتی را اعلام می کند

Pinterest از مجموعه ای از به روز رسانی محصولات نوآورانه و راه حل های تبلیغاتی، با هدف ارتقاء تجربه کاربری پلتفرم و ارائه ابزارهای پیشرفته به تبلیغ کنندگان برای ارتباط با مخاطبان پلت فرم.

OpenAI ویژگی های صدا و تصویر را در ChatGPT اعلام کرد

OpenAI معرفی کرد قابلیت‌های صدا و تصویر در ChatGPT، دامنه تعاملات کاربران را با سیستم هوش مصنوعی گسترش می‌دهد. این ویژگی‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا در مکالمات صوتی شرکت کنند و تصاویر را با ChatGPT به اشتراک بگذارند، تا رابط را بصری‌تر کند. با تعامل صوتی، کاربران می توانند با ChatGPT به صورت مکالمه ارتباط برقرار کنند.

Salesforce نسل بعدی انیشتین را با دستیار هوش مصنوعی مکالمه ای معرفی می کند

Salesforce جدیدترین تکرار خود از انیشتین را که چندین مورد را در بر می گیرد رونمایی کرد. ویژگی های پیشگامانه هوش مصنوعی نکات برجسته اولیه عبارتند از: Einstein Copilot: یک دستیار مبتکرانه مکالمه AI، Einstein Copilot در هر برنامه Salesforce برای افزایش بهره وری ادغام می شود. پرسش‌های زبان طبیعی را درک می‌کند و پاسخ‌های قابل اعتمادی را از داده‌های شرکت اختصاصی ارائه می‌کند.

با شخصی که بارکد را ایجاد کرده ملاقات کنید

آیا می توانید تجارت را بدون بارکد تصور کنید؟ هر روز ده میلیارد بار یا بیشتر، اسکنرهای الکترونیکی داده‌های کدگذاری شده در کدهای سیاه و سفید – بارکد – چاپ شده یا چسبانده شده به کالاهای فیزیکی در یک فروشگاه یا انبار را می‌خوانند. بارکد فراگیر از کجا آمده است؟ در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک این هفته، با سازنده بارکد،  Paul V.

افزایش قیمت‌ها در خیابان اصلی، خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک را کاهش می‌دهد 

کاهش خوش‌بینی در میان صاحبان مشاغل کوچک مشهود است زیرا شاخص خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک NFIB در ماه آگوست به ۹۱٫۳ کاهش یافت که نشان‌دهنده ۲۰ ماه متوالی پایین‌تر از میانگین ۴۹ ساله ۹۸ بود. مانع، افزایش نسبت به ماه گذشته.

Adobe Express Firefly با هوش مصنوعی را اضافه می کند

Adobe Express راه اندازی تجاری ویژگی های Text to Image و Text Effects را اعلام کرده است که توسط هوش مصنوعی مولد Firefly ارائه می شود. این چیزی بیش از یک به‌روزرسانی برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک است – این یک تغییر دهنده بازی در تولید محتوا و بازاریابی است. کسب‌وکارهای کوچک، دانش‌آموزان، کارآفرینان انفرادی و سازندگان در سراسر جهان در آستانه انقلابی در تولید محتوای دیجیتال هستند.

فروشگاه TikTok ویدیوهای قابل خرید را برای مشاغل کوچک معرفی می کند

TikTok از جدیدترین سرمایه گذاری خود رونمایی کرد – فروشگاه TikTok.

قیمت های آنلاین به پایین ترین سطح ۴۰ ماهه رسیده است: این برای مشاغل کوچک چه معنایی دارد

بر اساس آخرین داده‌های شاخص قیمت Adobe Digital (DPI)، قیمت‌های آنلاین برای آگوست ۲۰۲۳ کاهش شدید ۳٫۲ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کردند و به پایین‌ترین حد خود در بیش از سه سال گذشته رسیدند. این کاهش در سال گذشته با ۱۲ ماه متوالی کاهش قیمت در سال گذشته ثابت بوده است.

برای اخبار کسب و کارهای کوچک بیشتر ما را دنبال کنید:

اخبار روند کسب و کارهای کوچک


تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک< /span>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی