عمومیمقالات

9 نکته حرفه ای برای جلوگیری از تنهایی هنگام کار صفحه اصلی

۹ نکته حرفه ای برای جلوگیری از تنهایی هنگام کار
صفحه اصلی

آرایش انجام شد؟ بررسی. لپ تاپ کاملا شارژ شده؟ بررسی. ماچا لاته در دست؟ بررسی کنید.

من در یک کافی شاپ کار می کنم الف> برای اولین بار در چند ماه گذشته، و من می توانم حس عمیقی از انرژی را در درون خود احساس کنم. من این حس انگیزه را در سنین مختلف تجربه نکرده ام. من خوداشتغال هستم به عنوان یک شغل آزاد نویسنده، و بیدار شدن از خواب و غلتیدن به سمت میز خانه من روز به روز شروع به پیر شدن کرد. تا ساعت ۲ بعد از ظهر، شانه‌هایم قوز می‌کردند، چشمانم سنگین می‌شد و تمام انگیزه‌ام برای ادامه تایپ کردن را از دست می‌دادم.

یک درونگرا که خود را می‌داند، بدم نمی‌آید وقتی را به تنهایی بگذرانم. این بخشی از دلیلی است که من یک نویسنده آزاد شدم. اما پس از اینکه شوهرم، رزیدنت پزشکی، شروع به کار ۷۰ ساعته در هفته کرد (از جمله بسیاری از شیفت های شبانه)، من شروع به رشد تنهایی کردم. همراه با این واقعیت که با مادرم درگیری داشتم و مادربزرگم درگذشت، من شروع به احساس انزوا کردم، انگار وقتی کار کند شد، کسی را نداشتم که با او صحبت کنم. بعضی روزها، شش یا هفت ساعت را بدون صحبت با کسی می‌گذرانم، مگر برای پیامک گهگاهی با دوستان.

بر اساس یک گزارش مک کینزی، نه به ذکر کسانی که از خانه کار می کنند -زمان. من با دیگر افراد اهل خانه گپ زده‌ام، و اتفاق نظر واضح است: آزادی عالی است، اما تنهایی می‌تواند فراگیر باشد.

در زیر، راهنمایی برای اجتناب از تنهایی در هنگام کار در خانه پیدا خواهید کرد. آنها نکاتی از نویسندگانی مانند من و سایر متخصصان هستند که بهترین راه‌های اجتماعی بودن را بدون دفتر کار یا همکارانی برای چت کردن یاد گرفته‌اند.

۱٫ با دوست خود ناهار بخورید تا از تنهایی کار در خانه دوری کنید.

این یکی از بهترین راه ها برای من برای مبارزه با تنهایی بوده است. سعی می کنم هفته ای یک بار ناهار یا قهوه را با یکی از دوستانم برنامه ریزی کنم تا در تقویمم کمی معاشرت داشته باشم. من چهارشنبه یا پنجشنبه را هدف قرار می دهم، زمانی که انگیزه کاری من شروع به کاهش می کند.

هیلاری بیلینگز، یک سخنران و تأثیرگذار، اینها را تعاملات پرشارژ می نامد.. او می‌گوید: «روال‌های هفتگی را تنظیم کنید که شامل بودن در کنار افراد دیگری است که به شما انرژی می‌دهند. “چه این ایجاد یک قرار ناهار ایستاده با یک دوست صمیمی باشد، چه پیوستن به یک کلاس تمرینی بعد از ساعت کاری یا استفاده از Skype برای یک مکالمه روزانه ۱۵ دقیقه ای با قدرت، داشتن آن لحظات ارتباطی که مشتاقانه منتظر آن باشید، الگوهای فکری تنهایی را رها می کند.”

۲٫ یک بار در هفته داوطلب شوید.

من چندین نویسنده مستقل را می شناسم که با داشتن یک کار نیمه وقت از خانه بیرون می روند. اگرچه این می تواند یک راه عالی برای معاشرت چند بار در هفته باشد، اما من از این ایده که به یک کارفرما وابسته باشم خوشم نمی آمد. (به همین دلیل من در وهله اول یک فریلنسر شدم.) به جای یافتن شغل، من کار داوطلبانه را در یک پیش دبستانی محلی Head Start یک بار در هفته به مدت دو ساعت آغاز کردم. بازی کردن با گروهی از بچه های ۵ ساله هر چهارشنبه بعدازظهر یک انتخاب بسیار ضروری به من داد.

۳٫ برای جلوگیری از تنهایی هنگام کار از خانه، به کتابخانه بروید.

بسیاری از مردم از کافی‌شاپ‌ها اجتناب می‌کنند زیرا ممکن است پر سر و صدا و پر از حواس‌پرتی باشند. اگر در این اردوگاه قرار گرفتید، به جای آن به کتابخانه بروید. برای مدتی از خانه بیرون می روید و محیطی آرام برای کار خواهید داشت. این یک برد-برد است.

۴٫ عکس های معنی دار را روی میز خود نگه دارید.

لوسی هریس، مدیر عامل Hello Baby Bump، می‌گوید یکی از راه‌های مبارزه با کار تنهایی از خانه با نگه داشتن عکس های عزیزانش در نزدیکی محل کارش است. او می‌گوید: «با وجود اینکه ممکن است تنها باشم، به عکس‌ها نگاه می‌کنم تا خاطره یا افرادی را که در آن هستند یادآوری کنم، و ناگهان احساس تنهایی نمی‌کنم، زیرا می‌دانم دیگرانی در اطراف من و در زندگی من هستند.

۵٫ ارتباطات ضعیف خود را تقویت کنید.

در زندگی، ما هر دو اتصالات ضعیف و محکم. افرادی مانند والدین، همسر و دوستان شما پیوندهای محکمی دارند. روابط ضعیف افرادی هستند که غریبه نیستند، اما دوست هم نیستند: کارمند میز جلو در باشگاه ورزشی شما، مرد غذای دریایی در فروشگاه مواد غذایی شما، باریستا در کافی شاپ مورد علاقه شما. در حالی که مزایای پیوندهای ضعیف در رابطه با حمایت اجتماعی ارائه می‌شود مورد سوال قرار گرفته است، مطالعات نشان داده اند که پیوندهای ضعیف می توانند بهزیستی عاطفی در افراد مسن را بهبود می بخشد. علاوه بر این، یک مطالعه منتشر شده در علم دریافت که تا حدی پیوندهای ضعیف می تواند تحرک شغلی را افزایش دهد، به ویژه در صنایع دیجیتال و فناوری.

مربی و بازاریاب تجاری استیسی کاپریو می‌گوید که او همیشه به بیرون شدن از خانه یک بار در روز. «همانطور که این کار را انجام می‌دهید، به همه کسانی که می‌بینید، از جمله مدیر در ساختمانتان، سرایدار، هر همسایه‌ای که در بیرون راه می‌رود، شخصی که سفارش شما را در رستوران می‌گیرد یا هر کس [دیگر]، «سلام» بگویید. تو اتفاقی می بینی،” او می گوید. “این ارتباطات و مکالمات اجتماعی کوچک به شما کمک می کند تا بدون نیاز به زمان زیادی یا هر چیزی که باید از قبل برنامه ریزی کنید، احساس ارتباط و تنهایی کنید.”

۶٫ برای جلوگیری از تنهایی کار از خانه، پادکست بگذارید.

این نکته از شارون روزنبلات، مدیر ارتباطات در شرکای دسترسی ارائه شده است. او می گوید: «من در حین کار به پادکست گوش می دهم. “در حالی که “افراد واقعی” نیست، پس زمینه خوبی فراهم می کند که انسان ساز است.”

۷٫ به یک فضای کار مشترک بپیوندید.

شهرهای سراسر کشور اکنون پر شده اند با فضاهای کار مشترک، با صدها هزار نفر که هر ماه هزینه ای را برای اجاره میز یا دفتر در یک فضای کاری مشترک پرداخت می کنند. اگرچه این فضاها می‌توانند احساس اجتماع را برای جمعیت کار از خانه ایجاد کنند، اما یک نکته وجود دارد. : با از «۲۰۰ دلار در ماه و تا ۷۰۰ دلار» با میانگین «حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار برای هر میز اختصاصی در پلان طبقات اداری باز» متغیر است. تجارت.

۸٫ برای مبارزه با تنهایی هنگام کار از خانه ورزش کنید.

هیچ فهرستی از راه‌های جلوگیری از تنهایی هنگام کار از خانه بدون ذکر ورزش کامل نخواهد بود. ورزش فواید بی شماری دارد همه ما به خوبی به آن مسلط هستیم، یکی از آنها بهزیستی ذهنی را بهبود بخشید. اگر قبلاً این کار را انجام نمی‌دهید، به باشگاه ورزشی بروید یا به یک لیگ ورزشی درون مدرسه‌ای بپیوندید تا انرژی ذهنی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

۹٫ یک دوست پشمالو پیدا کنید.

برای این مقاله با افراد بی‌شماری که از خانه کار می‌کنند صحبت کردم و بیش از یک نفر از مزایای داشتن حیوان خانگی در این نزدیکی خبر دادند. توصیه آنها زیرکانه است—یک مطالعه ۲۰۲۰< /a> منتشر شده در PLOS One نشان داد که حیوانات خانگی می‌توانند به عنوان “حافظ اجتماعی بالقوه برای پریشانی روانی و تنهایی، بدون در نظر گرفتن گونه‌ها” عمل کنند.

روانشناس سلامت و عصب شناس سابینا برنان می تواند مزایای داشتن سگ را تضمین کند. او می‌گوید: «من چهار سگ نجات دارم، و آنها به من کمک می‌کنند تا از راه‌های زیادی با تنهایی مقابله کنم. “آنها باید هر روز پیاده روی شوند، به طوری که من را مجبور می کند از خانه بیرون بروم، و سگ ها یخ شکن بزرگی هستند – مردم اغلب برای گفتن “سلام” به شما و سگتان توقف می کنند. /p>

برنان همچنین می‌گوید لبخند زدن به حیوانات خانگی‌اش خلق و خوی او را بهبود می‌بخشد. لبخند زدن برای سلامتی ما حیاتی است: عملکرد سیستم ایمنی ما را تقویت می‌کند، فشار خون را کاهش می‌دهد و هورمون‌هایی را ترشح می‌کند که به ما احساس خوبی می‌دهند – این یک کاهش دهنده استرس طبیعی است. بسیاری از ما لبخند زدن را واکنشی به چیزی خنده دار یا در پاسخ به لبخند دیگران می دانیم، بنابراین اگر در خانه کار می کنیم، می توانیم لبخند را فراموش کنیم، که می تواند احساس تنهایی را تشدید کند. سگ های من همیشه چیزی برای لبخند زدن به من می دهند.”

این مقاله در جولای ۲۰۱۹ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط PeopleImages.com – Yuri A/Shutterstock

Jamie Friedlander 2 150x150 - 9 نکته حرفه ای برای جلوگیری از تنهایی هنگام کار
صفحه اصلی

جیمی فریدلندر یک نویسنده مستقل ساکن شیکاگو و سردبیر سابق مجله SUCCESS است. آثار او در The Cut، VICE, Inc.، The Chicago Tribune و Business Insider منتشر شده است. انتشارات دیگر وقتی او نمی‌نویسد، معمولاً می‌توان یافت که چای ماچا را زیاد می‌نوشد، با شوهرش به مکان جدیدی سفر می‌کند یا تا آخر شب در Etsy موج‌سواری می‌کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی