عمومی

گزارش: بایدن مالیات های بالاتری را برای شرکت ها پیشنهاد می کند، مالیات بر عایدی سرمایه پیاده روی

گزارش: بایدن مالیات های بالاتری را برای شرکت ها پیشنهاد می کند،
مالیات بر عایدی سرمایه پیاده روی

گزارش‌ها می‌شود که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، افزایش عمده مالیات‌ها را به عنوان بخشی از برنامه دولتش برای کاهش کسری بودجه پیشنهاد می‌کند.

بر اساس گزارش فاکس بیزینس، به نقل از گزارش بلومبرگ، این پیشنهاد افزایش یافت. شامل افزایش نرخ مالیات بر عایدی سرمایه و افزایش مالیات بر شرکت‌ها می‌شود.

این طرح با هدف تامین بودجه تعدادی از برنامه‌ها از جمله بهبود زیرساخت‌ها، گسترش پوشش مراقبت‌های بهداشتی و طرح‌های انرژی پاک است.

>دولت معتقد است که افزایش مالیات ها درآمد قابل توجهی ایجاد می کند و به کاهش کسری رو به رشد کشور کمک می کند.

یکی از افزایش های مالیاتی پیشنهادی افزایش نرخ مالیات بر عایدی سرمایه است. این مالیات بر سود حاصل از فروش دارایی هایی مانند سهام، اوراق قرضه و مستغلات اعمال می شود. در حال حاضر، نرخ مالیات بر عایدی سرمایه کمتر از نرخ مالیات بر درآمد عادی است.

بایدن انتظار دارد افزایش مالیات بر شرکت‌ها را پیشنهاد کند

svg%3E - گزارش: بایدن مالیات های بالاتری را برای شرکت ها پیشنهاد می کند،
مالیات بر عایدی سرمایه پیاده روی

پیشنهاد بایدن نرخ مالیات بر عایدی سرمایه را به همان سطح افزایش می دهد. نرخ مالیات برای درآمد عادی برای کسانی که بیش از ۱ میلیون دلار در سال درآمد دارند. این عملاً نرخ مالیات بر عایدی سرمایه فعلی را برای این افراد پردرآمد دو برابر می‌کند.

این پیشنهاد همچنین شامل افزایش نرخ مالیات شرکت‌ها می‌شود.

دولت ترامپ نرخ مالیات شرکت‌ها را در سال ۲۰۱۷ به ۲۱ درصد کاهش داد، اما دولت بایدن پیشنهاد کرده است که آن را به ۲۸ درصد افزایش دهد. این افزایش نرخ را به قبل از کاهش مالیات در سال ۲۰۱۷ نزدیک‌تر می‌کند.

درآمد حاصل از این افزایش مالیات برای تامین مالی پروژه‌های زیرساختی مانند جاده‌ها، پل‌ها، و دسترسی به اینترنت پهن باند استفاده می‌شود.< /p>

پیشنهاد مالیاتی بایدن انتقاد جمهوری خواهان را برانگیخت که معتقدند مالیات های بالاتر به رشد اقتصادی و ایجاد شغل آسیب می رساند.

با این حال، دموکرات‌ها استدلال می‌کنند که ثروتمندان و شرکت‌ها باید سهم عادلانه‌ای از مالیات خود را برای کمک به تأمین مالی برنامه‌های مهم اجتماعی بپردازند.

برای آخرین مورد، ما را در اخبار Google.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی