عمومی

چگونه یک تجارت بازرسی خانه راه اندازی کنیم

چگونه یک تجارت بازرسی خانه راه اندازی کنیم

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

راه اندازی یک کسب و کار بازرسی خانه می تواند یک مشکل باشد راه عالی برای کسب درآمد در حین کمک به مردم ممکن است در نگاه اول ایجاد کسب و کار خودتان کمی دلهره آور به نظر برسد، اما با ابزارها و اطلاعات مناسب، می توانید به راحتی آن را محقق کنید.

علاوه بر این، با رونق بازار مسکن و فناوری های جدید برای نوشتن گزارش‌های بازرسی و ارسال آن‌ها، موانع ورود بازرسان خانگی اکنون کمتر از گذشته است.< /p>

این مقاله اصول اولیه راه‌اندازی شرکت بازرسی خانه خود را، از جمله الزامات مجوز و خدماتی که باید ارائه دهید، تشریح می‌کند.

کسب و کار بازرسی خانه چیست؟

A کسب و کار بازرسی خانه شرکتی است که بازرسی کاملی از نمای داخلی و خارجی خانه‌ها را برای خریداران، فروشندگان یا مالکان بالقوه فراهم می‌کند. علاوه بر این، آنها ممکن است وضعیت یک ملک را بررسی کنند و به دنبال هرگونه مشکلی باشند که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد.

این شرکت‌ها همچنین گزارش‌های مکتوب مفصلی از مشکلاتی که پیدا می‌کنند به مشتریان ارائه می‌دهند و نحوه رفع آنها را راهنمایی می‌کنند.

چرا باید به راه اندازی یک کسب و کار بازرسی خانه فکر کنید

تعداد زیادی وجود دارد دلایلی که چرا باید به راه اندازی یک شرکت بازرسی خانه فکر کنید. در اینجا برخی از مزایا آمده است:

  • شما می توانید از خانه کار کنید: بازرسی خانه یک کار است اگر می خواهید از خانه کار کنید، یک کسب و کار عالی برای شروع. شما به فضای زیادی نیاز ندارید و می‌توانید ساعات کاری خود را تعیین کنید.
  • تقاضای رو به رشد برای بازرسان خانه وجود دارد:بازرسی‌های خانه مهم هستند. با افزایش فروش خانه و تقریباً ۹۰٪ از این خانه ها که نیاز به بازرسی خانه دارند، تقاضای فزاینده ای برای بازرسان خانه و شرکت های بازرسی خانه وجود دارد.
  • شما به تجربه زیادی نیاز ندارید: اگرچه در اکثر ایالت ها به مجوز بازرسی حرفه ای نیاز دارید، اما برای راه اندازی یک شرکت بازرسی خانه به تجربه زیادی نیاز ندارید. همچنین منابع زیادی برای کمک به یادگیری طناب ها وجود دارد.
  • شروع یک کسب و کار نسبتا آسان است: راه اندازی یک شرکت بازرسی خانه نسبتاً آسان است. شما به پول یا فضای زیادی نیاز ندارید و می‌توانید فوراً شروع به ارائه خدمات کنید.

هزینه راه‌اندازی یک تجارت بازرسی خانه چقدر است؟

هزینه راه اندازی کسب و کار بازرسی خانه متفاوت است، بسته به نوع کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید. در اینجا برخی از هزینه های تقریبی راه اندازی آورده شده است:

  • مجوز و گواهی: بر اساس ایالت متفاوت است اما معمولاً حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار است. برای مشاهده الزامات مجوز، از جمله هزینه‌ها بر اساس ایالت، اینجا را کلیک کنید: https://www.spectora.com/r/home-inspector-license-requirements-map/
  • <نرم افزار بازرسی خانه: حدود ۸۰۰ دلار در سال

  • تجهیزات: ۳۰۰ دلار برای پایه و ۱۰۰۰ دلار برای تجهیزات تخصصی تر
  • بازاریابی: ۵۰ تا ۲۰۰ دلار، اگرچه اگر یک وب‌سایت سفارشی بخرید و از استراتژی‌های بازاریابی مانند SEO استفاده کنید، به راحتی می‌توانید از ۱۰۰۰ دلار تجاوز کنید.
  • مدرسه بازرسی خانه: ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار
  • به طور کلی، می‌توانید انتظار هزینه های راه اندازی برای کسب و کار شما در حدود ۱۳۰۰ دلار در قیمت پایین و تقریباً ۵۰۰۰ دلار در سطح بالا تقریباً ۵۰۰۰ دلار است.

    svg%3E - چگونه یک تجارت بازرسی خانه راه اندازی کنیم

    یک کسب و کار بازرسی خانه است سودآور است؟

    بله، تجارت بازرسی خانه می تواند سودآور باشد، به طوری که بسیاری از بازرسان به طور متوسط ​​۴۷۶۰۰ دلار (پاره وقت) تا ۹۷۰۰۰ دلار (تمام وقت) در سال درآمد دارند. بسیاری از کسب‌وکارهای بازرسی خانه که شرکت‌های چند بازرس در نظر گرفته می‌شوند، می‌توانند حتی درآمد بیشتری داشته باشند و سالانه بین ۵۰۰۰۰۰ دلار تا ۳ میلیون دلار به خانه برسند.

    قبل از اینکه بگویید، “ثبت نام کن!” با این حال، به خاطر داشته باشید که ایجاد یک تجارت از پایه می تواند یک چالش باشد. این یک آمار شگفت‌انگیز است، اما حدود ۶۰ درصد از مشاغل بازرسی خانه با شکست مواجه می‌شوند.

    به گفته دن باورز، بازرس و مربی حرفه‌ای، بیشتر این میزان شکست ناشی از “واقعیت خشن ایجاد یک تجارت از ابتدا” است.

    بنابراین، برای مقداری کار سخت و هزینه، مخصوصاً در ابتدا، آماده باشید. اگر آماده باشید آستین‌های خود را بالا بزنید و این کار را انجام دهید، پاداش‌های مالی بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

    فرصت‌های ایجاد یک کسب‌وکار بازرسی خانه

    فرصت توضیح
    تقاضای رو به رشد بازار با افزایش معاملات املاک و مستغلات، نیاز به بازرسی خانه در حال افزایش است و فرصت های فراوانی را فراهم می کند.
    هزینه های پایین راه اندازی کسب و کار به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز ندارد، بنابراین بسیاری از کارآفرینان به آن دسترسی دارند.
    قانونی مطابقت به‌روز ماندن با مقررات محلی می‌تواند مزیت رقابتی و فرصت‌های تجاری مستمر ایجاد کند.
    انعطاف پذیری در عملیات می توان به صورت تمام وقت یا پاره وقت اجرا کرد و به عنوان کسب و کار رشد می کند.
    پتانسیل برای توسعه فرصت هایی برای ارائه خدمات تخصصی برای رشد و گسترش به بازارهای جدید.
    فرصت های شراکت همکاری نزدیک با نمایندگان املاک، وام دهندگان وام مسکن، و شرکت های بیمه می تواند مشارکت های ارجاعی مستمر ایجاد کند.
    ادغام فناوری استفاده از فناوری مدرن می‌تواند کارایی را بهبود بخشد و بازرسی‌های سریع‌تر و دقیق‌تری ارائه دهد.
    روش های پایدار تمرکز بر بهره وری انرژی و پایداری می تواند مشتریان آگاه به محیط زیست را جذب کند.
    فرصت های آموزشی
    ارائه خدمات آموزشی به صاحبان خانه می‌تواند رضایت مشتری را افزایش دهد و منجر به ارجاع دهان به دهان شود.
    فرانچایز پتانسیل اگر مدل کسب و کار موفق باشد، ممکن است فرصت هایی برای فرانشیز کردن کسب و کار وجود داشته باشد که به سرعت امکان پذیر است گسترش به بازارهای مختلف و به طور بالقوه ایجاد یک نام تجاری شناخته شده و قابل احترام در صنعت بازرسی خانه.

    تاسیس یک کسب و کار بازرسی خانه می تواند چندین فرصت هیجان انگیز را ارائه دهد. در اینجا لیستی از ده مزیت و فرصت بالقوه آمده است:

    • تقاضای رو به رشد بازار: با افزایش در معاملات املاک و مستغلات، تقاضا برای بازرسی خانه در حال رشد است. حصول اطمینان از ایمن بودن خانه ها، کارآمد بودن انرژی و مطابق با کد به طور فزاینده ای مهم است و فرصت های فراوانی را برای بازرسی کسب و کارها فراهم می کند.
    • هزینه راه اندازی کم: بر خلاف برخی از مشاغل دیگر، راه اندازی یک تجارت بازرسی خانه لزوماً به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز ندارد. تجهیزات اولیه، گواهینامه‌ها و شاید یک وسیله نقلیه هزینه‌های اولیه هستند که باعث می‌شود بسیاری از کارآفرینان به آن دسترسی داشته باشند.
    • فرصت مطابقت با مقررات: در بسیاری از حوزه‌های قضایی، بازرسی خانه بخشی اجباری است. فرآیند خرید خانه به روز ماندن با مقررات محلی می تواند مزیت رقابتی و فرصت های تجاری مستمر را ایجاد کند.
    • انعطاف پذیری در عملیات: کسب و کار بازرسی خانه را می توان به عنوان یک عملیات تک نفره شروع کرد. ، امکان برنامه ریزی انعطاف پذیر را فراهم می کند. می توان آن را تمام وقت یا پاره وقت اجرا کرد و با رشد کسب و کار گسترش داد.
    • پتانسیل برای گسترش: فرصت هایی برای ارائه خدمات تخصصی مانند بازرسی آفات، آزمایش رادون وجود دارد. یا تصویربرداری حرارتی، که می تواند کسب و کار شما را متمایز کند و امکان رشد و گسترش به بازارهای جدید را فراهم کند.
    • فرصت های مشارکت: همکاری نزدیک با نمایندگان املاک، وام دهندگان وام مسکن، و شرکت های بیمه می تواند مشارکت های ارجاعی مداوم ایجاد کند. ایجاد این روابط می تواند منجر به یک جریان ثابت از مشتریان شود.
    • ادغام فناوری: استفاده از فناوری مدرن، مانند پهپادها یا نرم افزارهای تخصصی، می توانند کارایی را بهبود بخشند و به شما امکان ارائه خدمات منحصر به فرد را می دهند. این نوآوری ممکن است مشتریان باهوش فناوری بیشتری را جذب کند و بازرسی‌های سریع‌تر و دقیق‌تری را ارائه دهد.
    • فرصت تمرین‌های پایدار: تمرکز بر بهره‌وری انرژی و پایداری می‌تواند یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد باشد. ارائه بازرسی هایی که کارایی انرژی را ارزیابی می کند و بهبودهایی را توصیه می کند، می تواند مشتریان آگاه از محیط زیست را جذب کند.
    • فرصت های آموزشی: مشاغل بازرسی خانه می توانند خدمات آموزشی را به صاحبان خانه ارائه دهند و به آنها کمک کند تا وضعیت دارایی خود را درک کنند. و نحوه نگهداری آن این ارزش افزوده می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد و منجر به ارجاعات دهان به دهان شود.
    • فرانچایز پتانسیل: اگر مدل کسب و کار موفق باشد، ممکن است فرصت هایی برای فرانشیز کردن کسب و کار وجود داشته باشد. این می تواند امکان گسترش سریع در بازارهای مختلف را فراهم کند و به طور بالقوه یک نام تجاری شناخته شده و قابل احترام در صنعت بازرسی خانه ایجاد کند.

    به یاد داشته باشید، در حالی که این فرصت ها وجود دارند، موفقیت در این تجارت نیاز به برنامه ریزی و درک کامل دارد. بازار، تعهد به خدمات با کیفیت، پایبندی به قوانین و مقررات محلی، و یادگیری مستمر و سازگاری با روندها و فناوری های صنعت.

    ۲۷ مرحله برای راه اندازی کسب و کار بازرسی خانه

    اکنون که اصول راه اندازی یک کسب و کار بازرسی خانه را می دانید، زمان شروع است. در اینجا ۲۷ مرحله آورده شده است که می توانید برای راه اندازی کسب و کار جدید خود بردارید و به خوبی در راه تبدیل شدن به یک بازرس حرفه ای خانه باشید.

    svg%3E - چگونه یک تجارت بازرسی خانه راه اندازی کنیم

    <1. مطمئن شوید که صلاحیت ها و گواهینامه های لازم را دارید

    قبل از اینکه وارد تجارت بازرسی خانه شوید، باید از داشتن صلاحیت ها و گواهینامه اطمینان حاصل کنید. بیشتر ایالت‌ها از بازرسان می‌خواهند که آموزش‌های لازم را داشته باشند و گواهینامه دریافت کنند.

    برای دریافت گواهی، باید یک برنامه آموزشی معتبر را تکمیل کنید. برنامه های زیادی از جمله دوره های آنلاین و کلاس های آموزش مداوم حضوری در دسترس هستند. همچنین می‌توانید برنامه‌های صدور گواهینامه را از طریق سازمان‌هایی مانند انجمن آمریکایی بازرسان خانه (ASHI) بیابید.

    اگر هنوز مطمئن نیستید که برای بازرس خانه دارای مجوز به چه شرایط و گواهینامه‌هایی نیاز دارید، با مجوز ایالت خود تماس بگیرید. هیئت مدیره یا اداره امور مصرف کنندگان الزامات ممکن است بر اساس ایالت تغییر کنند، و می توانند به شما در تعیین نیازهایتان کمک کنند.

    ۲٫ تحقیق در مورد بازرسان خانه نزدیک

    پیش از شروع کسب و کار، همیشه ایده خوبی است که در مورد رقابت تحقیق کنید. دریابید که آنها چه خدماتی را ارائه می دهند و چقدر هزینه می کنند. این به شما کمک می کند تا تعیین کنید چه خدماتی را ارائه دهید و چگونه خدمات خود را قیمت گذاری کنید. همچنین می‌توانید دریابید که بازرسان مجاور چه دوره‌های آموزشی گذرانده‌اند و آیا آنها دارای مجوز یا گواهی هستند.

    ۳٫ بازار هدف خود را بشناسید

    بازار هدف شما کیست؟ به عنوان مثال، آیا خریداران، فروشندگان، یا صاحبان خانه را هدف قرار می دهید؟ شناخت بازار هدف به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را متمرکز کنید و تعیین کنید که کدام خدمات را ارائه دهید.

    • خریداران خانه: خریداران خانه افرادی هستند که به دنبال خانه جدیدی هستند. آنها معمولا بودجه دارند و به دنبال بهترین معامله ممکن هستند. خریداران خانه به وضعیت ملک علاقه مند هستند و ممکن است قبل از ارائه پیشنهاد، درخواست بازرسی خانه کنند.
    • فروشندگان خانه:فروشندگان خانه افرادی هستند که خانه های خود را می فروشند. آن‌ها معمولاً می‌خواهند بهترین قیمت ممکن را دریافت کنند و ممکن است یک بازرس خانه استخدام کنند تا به آنها ایده بدهد که چه چیزی باید اصلاح شود.
    • صاحبان خانه: صاحب خانه‌ها مالک خانه‌های خود هستند و این کار را نمی‌کنند. می خواهند بفروشند آنها ممکن است یک بازرس خانه استخدام کنند تا مشکلات را بررسی کند یا به آنها ایده بدهد که چه چیزی باید اصلاح شود.

    بازار هدف شما نوع بازاریابی و خدماتی را که باید انجام دهید تعیین می کند. پیشنهاد.

    ۴٫ کسب و کار خود را متمایز کنید

    هنگامی که یک شرکت بازرسی خانه راه اندازی می کنید، مهم است که خود را از رقبا متمایز کنید. چرا مردم باید شما را به جای بازرس دیگری استخدام کنند؟ چه چیز کسب و کار شما را متمایز میکند؟ شما می توانید کسب و کار خود را با تخصص در نوع خاصی از بازرسی متمایز کنید. به عنوان مثال، می توانید خدمات اضافی مانند ممیزی انرژی یا آزمایش رادون ارائه دهید. همچنین می‌توانید قیمت‌های پایین‌تری نسبت به رقبای خود ارائه دهید – اما آنقدر پایین نروید که کیفیت شما پایین بیاید.

    پیدا کردن جایگاه مناسب نیز مهم است. بازرسی خانه صنعت گسترده ای است، بنابراین یافتن یک جایگاه خاص می تواند به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید. برای مثال، می‌توانید در بازرسی خانه‌های جدید ساخت‌وساز یا املاک سلب‌شده تخصص داشته باشید.

    ۵٫ یک نام برای کسب و کار بازرسی خانه خود انتخاب کنید

    نام کسب و کار شما یک تصمیم مهم است، زیرا اولین چیزی است که مردم هنگام جستجوی مشاغل بازرسی خانه در منطقه خود می بینند. بنابراین، مطمئن شوید که جذاب و به یاد ماندنی است. همچنین می توانید از نام خود برای ایجاد شعاری برای توصیف اقدامات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، “بازرسی کامل خانه از A تا Z.”

    نکات دیگر برای انتخاب نام کسب و کار:

    • مطمئن شوید که نام به عنوان یک نام دامنه و دسته‌های رسانه‌های اجتماعی.
    • بررسی کنید که آیا نام دارای علامت تجاری است یا خیر.
    • موقعیت مکانی خود را در نام کسب‌وکار بگنجانید، مانند «بازرسی خانه سینسیناتی».
    • یک نام منحصر به فرد را انتخاب کنید که به راحتی قابل یادآوری باشد.
    • از کلمات کلیدی مرتبط با بازرسی خانه در نام کسب و کار خود استفاده کنید.

    ۶٫ یک طرح کسب و کار بازرسی خانه بنویسید

    یک طرح کسب و کار سندی است که اهداف کسب و کار شما، نحوه برنامه ریزی برای دستیابی به آنها و مدت زمانی که طول می کشد تا آنها را به انجام برسانید، مشخص می کند. به عبارت دیگر، این نقشه راه شما برای ایجاد شرکت شماست. این شامل اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما، مانند تاریخچه، بیانیه ماموریت و بازار هدف است. یک طرح تجاری خوب همچنین می‌تواند به شما کمک کند وام‌های بانکی دریافت کنید یا سرمایه‌گذارانی را جذب کنید که ممکن است بخواهند با شما شریک شوند.

    طرح تجاری شما باید شامل اطلاعات مالی دقیق مانند هزینه‌های راه‌اندازی، سود پیش‌بینی‌شده، و تامین مالی باشد. مواد و روش ها. انجمن کسب و کار کوچک (SBA) منابع آنلاینی برای کمک به شما در ایجاد یک طرح کسب و کار جامع. همچنین می توانید از الگوها یا ابزارهای آنلاین برای کمک به نوشتن طرح خود استفاده کنید.

    ۷٫ نام تجاری کسب و کار شما

    هنگام راه اندازی یک شرکت بازرسی خانه، ایجاد یک نام تجاری قوی بسیار مهم است که مردم آن را به خاطر بسپارند. نام تجاری شما باید در تمام مواد بازاریابی، از جمله وب سایت، صفحات رسانه های اجتماعی و بروشورها سازگار باشد. مطمئن شوید که همه مواد بازاریابی سازگار هستند و برند شما را به خوبی منعکس می‌کنند.

    با برندسازی، متمایز کردن کسب‌وکارتان و پیدا کردن جایگاه خود نیز مهم است. این اقدام ساده به شما کمک می کند تا مشتریانی را جذب کنید که به طور خاص به دنبال خدمات شما هستند. علاوه بر این، ایجاد جایگاه‌ها برای متمایز کردن برند شما مهم است. موقعیت های خوبی که باید در مورد نام تجاری در نظر بگیرید شامل خانه های جدید ساخت و ساز، املاک و ساختمان های تجاری است.

    یک مثال دیگر می تواند این باشد که شرکت شما تنها شرکتی است که کارشناسانی را توصیه می کند که به مشتریان نظر دقیق تری در مورد قالب ارائه می دهند. ، موریانه یا آسیب ساختاری. یکی دیگر از موارد منحصر به فرد می تواند مشاوره با صاحب کسب و کار خانگی یا تجاری برای کمک به سبز شدن آنها.

    svg%3E - چگونه یک تجارت بازرسی خانه راه اندازی کنیم

    ۸٫ یک شخصیت حقوقی تشکیل دهید و در ایالت ثبت نام کنید

    برای راه اندازی یک شرکت بازرسی خانه، باید یک شخص حقوقی تشکیل دهید. این فرآیند شامل ایجاد یک نام تجاری و تشکیل پرونده با دفتر وزیر امور خارجه ایالت شما است. همچنین شامل تشکیل پرونده و پرداخت هزینه است. در اکثر ایالت ها، فرآیند ثبت نام بسیار ساده است.

    برای محافظت از کسب و کارتان در برابر مشکلات قانونی، انجام این کار در مراحل اولیه بسیار مهم است. و آیا می دانید چه جایگاهی در اینجا به کار می آید؟ شما آن را حدس زدید – قانون املاک و مستغلات. بنابراین، در این مرحله، می‌خواهید با یک وکیل متخصص در این زمینه و به‌طور خاص‌تر، مشاغل بازرسی خانگی مشورت کنید.

    می‌توانید از میان چند نوع مختلف شخصیت حقوقی انتخاب کنید، و هر نوع مزایا و معایب خود را دارد. بنابراین قبل از تصمیم گیری باید جوانب مثبت و منفی را بسنجید.

    انواع اصلی نهادهای تجاری برای شرکت های بازرسی خانه عبارتند از:

    • مالکیت انفرادی
    • شرکت
    • شرکت با مسئولیت محدود (LLC)
    • شرکت< /li>

    می‌توانید درباره هر نوع موجودیت در وب‌سایت SBA اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    ۹٫ باز کردن یک حساب بانکی تجاری

    هنگام شروع هر کسب و کاری، مهم است که یک حساب بانکی تجاری باز کنید. این عمل به شما کمک می کند تا امور مالی خود را منظم و جدا از حساب های شخصی خود نگه دارید. همچنین ثبت مالیات در پایان سال را آسان تر می کند. همچنین ایده خوبی خواهد بود که یک کارت اعتباری کسب و کار بگیرید و شروع به ساختن سابقه اعتباری برای شرکت خود کنید.

    ۱۰٫ ابزارهای ضروری را بخرید

    برای راه اندازی شرکت بازرسی خود نیز باید ابزار مناسبی را خریداری کنید. علاوه بر این، تجهیزات بازرسی خانه خاصی ممکن است به عنوان بخشی از الزامات مجوز حرفه ای در ایالت شما مورد نیاز باشد. خبر خوب این است که اکثر ابزارهایی که نیاز دارید نسبتاً مقرون به صرفه هستند و برخی از آنها را می توان حتی اجاره کرد.

    برخی از ابزارهای ضروری برای این نوع کسب و کار عبارتند از:

    می‌توانید لیست جامع تری از ابزارها در وب سایت انجمن ملی بازرسان خانه (NAHI).

    ۱۱٫ نرم افزار بازرسی خانه را در نظر بگیرید

    برای کارآمدتر کردن فرآیند بازرسی، ممکن است بخواهید از نرم افزار بازرسی خانه استفاده کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بازرسی های خود را پیگیری کنید، گزارش ایجاد کنید و اطلاعات مشتری را ذخیره کنید. چندین برنامه مختلف موجود است، و ما تعدادی از محبوب‌ترین آنها را در زیر فهرست کرده‌ایم:

    ۱۲٫ ایجاد یک وب سایت تجاری

    برای بازاریابی کسب و کار خود و جذب مشتریان جدید، ایجاد یک وب سایت مهم است. این رویکرد مشتریان بالقوه را در مورد شرکت، خدمات و نرخ های شما آگاه می کند. همچنین این امکان را به آنها می دهد که در صورت داشتن هر گونه سوال مستقیماً با شما تماس بگیرند. بسیاری از شرکت های بازرسی خانه از WordPress.org برای تقویت وب سایت خود استفاده می کنند زیرا استفاده از آن آسان و ارزان است. به علاوه، افزونه‌های زیادی برای گسترش عملکرد آن وجود دارد.

    ۱۳٫ مطمئن شوید که مجوزهای مورد نیاز در ایالت خود را دارید

    قبل از اینکه بتوانید بازرسی خانه را شروع کنید، باید ببینید آیا در ایالتی زندگی می کنید که به مجوزها یا مجوزهای خاصی نیاز دارد یا خیر. حتی اگر لازم نیست آنها را دریافت کنید، ایالاتی مانند گرجستان حرفه بازرسی خانه را تنظیم می کند. می‌توانید با تماس با آژانس مجوز محلی خود، آنچه را که در ایالت خود مورد نیاز است، دریابید.

    ۱۴٫ مالیات خود را مرتب کنید

    هنگام راه اندازی یک کسب و کار، راه اندازی سیستمی برای ردیابی هزینه ها و درآمدتان بسیار مهم است. انجام اقدامات پیشگیرانه مانند این پرونده مالیاتی را در پایان سال بسیار آسان تر می کند. ممکن است بخواهید برای شروع با یک حسابدار یا متخصص مالیات صحبت کنید. بسیاری از کسب و کارها نیز از Intuit Turbotax استفاده می کنند زیرا با Quickbooks ادغام می شود.

    مالیاتی که باید به عنوان بازرس خانه بپردازید، مالیات بر درآمد و خوداشتغالی است. به خاطر داشته باشید که مالیات ها نیز ممکن است بر اساس ایالت متفاوت باشد.

    svg%3E - چگونه یک تجارت بازرسی خانه راه اندازی کنیم

    ۱۵ . خرید بیمه تجاری

    هنگام راه اندازی یک کسب و کار، خرید بیمه برای محافظت از خود و کارمندانتان بسیار مهم است. بیمه نامه ها به پوشش هر گونه هزینه های مرتبط با حوادث یا صدماتی که ممکن است در حین کار شما رخ دهد کمک می کند. برخی از رایج ترین انواع بیمه های تجاری عبارتند از:

    • بیمه مسئولیت عمومی
    • بیمه مسئولیت حرفه ای
    • بیمه خسارت اموال
    • بیمه خودرو
    • < /ul>

      ۱۶٫ نحوه نوشتن گزارش بازرسی را بدانید

      یکی از مهمترین چیزهایی که برای راه اندازی یک کسب و کار موفق باید بدانید، نحوه نوشتن گزارش بازرسی است. این تخصص به شما این امکان را می دهد که یافته های خود را مستند کنید و آنها را به صورت واضح و مختصر در اختیار مشتریان خود قرار دهید. وقتی گزارش‌های بازرسی را ایجاد می‌کنید، باید به راحتی قابل خواندن، قابل درک باشند و شامل عکس‌هایی از مشکلاتی باشند که در طول بازرسی یافت می‌شوند.

      می‌توانید به بازرسان خانه: گزارش نگارش ۱۰۱ که توسط کارشناسان املاک در سازمان املاک و مستغلات برای نوشتن نوشته شده است. گزارش های بازرسی خانه شما.

      ۱۷٫ بازاریابی کسب و کار شما

      برای جذب مشتریان جدید، بازاریابی موثر کسب و کار ضروری است. این واقعیت به ویژه برای مشاغل کوچکی که تازه شروع به کار کرده اند صادق است. همچنین خوب است که وب سایت خود را با بهینه سازی سئو برای شرکت خود طراحی کنید. همچنین، کارت‌های ویزیت، آگهی‌ها، بروشورها، حضور آنلاین و دهان به دهان همه راه‌های بسیار خوبی برای اطلاع رسانی درباره شرکت بازرسی خانه شما هستند.

      چگونه خود را به عنوان بازرس خانه معرفی کنم؟

      راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از مهارت‌های بازاریابی خود برای آگاه کردن مشتریان بالقوه از کسب‌وکار جدید و مهارت‌های خود به عنوان بازرس خانه استفاده کنید، از جمله:

      • ارسال تبلیغات در روزنامه های محلی یا آگهی های آنلاین
      • توسعه روابط با نمایندگان املاک و پیمانکاران
      • حضور در نمایشگاه ها و همایش ها
      • شبکه سازی با سایر متخصصان
      • حضور در نمایشگاه های خانگی و نمایشگاه های تجاری
      • ارائه بازرسی رایگان به مشتریان بالقوه
      • ارائه ارائه در رویدادهای اجتماعی< /li>

      ۱۸٫ سرنخ ایجاد کنید و مشتریان را قبول کنید

      وقتی بازاریابی شرکت بازرسی خانه خود را شروع کردید، وقت آن است که سرنخ ایجاد کنید و مشتریان را جذب کنید. وقتی چند سرنخ دارید، بسیار مهم است که آنها را در اسرع وقت پیگیری کنید.

      <مطمئن شوید که آماده هستید تا به مشتریان بالقوه یک مرور مختصر از خدمات بازرسی خانه خود ارائه دهید و آماده پاسخگویی به هر سؤالی باشید که ممکن است داشته باشند. سپس، وقتی قراری را رزرو کردید، مطمئن شوید که به موقع حاضر شوید و برای کار آماده باشید.

      به یاد داشته باشید که همه سرنخ‌ها به مشتری تبدیل نمی‌شوند. ممکن است لازم باشد قبل از پیدا کردن شخصی که علاقه مند به استفاده از خدمات شما باشد، چندین سرنخ را مرور کنید. پس ناامید نشوید؛ فقط سخت کار کنید و بازاریابی کسب و کار خود را ادامه دهید.

      چگونه سرنخ های بازرسی خانه ایجاد کنم؟

      بدون سرنخ، شرکت بازرسی شما برای رشد با مشکل مواجه خواهد شد. بنابراین، چگونه سرنخ تولید می کنید؟ وجود دارد چند راه برای انجام آن، از جمله:

      • ارسال آگهی در مشاغل محلی و آنلاین
      • ارسال ایمیل به مشتریان بالقوه
      • تماس یا بازدید از نمایندگان املاک و مستغلات محلی
      • ایجاد یک صفحه فرود در وب سایت خود برای رهبری
      • لیست شدن در یک فهرست بازرسی خانگی مانند یک بازرس استخدام کنید

      ۱۹٫ هنگامی که تمام دانش و مهارت های لازم را دارید ، بازرسی را شروع کنید. وقتی یک خانه را بازرسی می کنید ، حتماً همه چیز را در گزارش بازرسی خود مستند کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد تا به مشتریان خود یک مرور کلی درباره املاک مورد نظر خود در نظر بگیرید. حتماً به هرگونه مسائل احتمالی توجه داشته باشید و آنها را در گزارش خود مستند کنید. هنگام بازرسی از خانه ، برخی از مواردی که باید به دنبال آن باشید عبارتند از:
      • آسیب ساختاری
      • آسیب آب
      • قالب یا کپک
      • خسارت موریانه
      • رنگ سرب
      • نشت گاز
      • سقف بد
      • < Li> واحدهای تهویه مطبوع آسیب دیده

      هنگام بازرسی از ساختمانهای تجاری و مدارس ، به ویژه هنگامی که ساختارهای قدیمی تر می آید ، به دنبال مقصرین زیر باشید:

      • آسیب به آتش سوزی
      • مشکلات الکتریکی
      • آسیب ساختاری
      • آزبست در کاشی های کف ، سقف ها و کاشی های سقفی

      ۲۰٫ پس از ایجاد اصول ، یک حضور آنلاین قوی ایجاد کنید. با مشتریان بالقوه از طریق رسانه های اجتماعی درگیر شوید و یک وب سایت بهینه سازی شده SEO را حفظ کنید. مشتریان رضایت بخش را ترغیب کنید تا نظرات خود را به صورت آنلاین ترک کنند تا اعتبار خود را ارتقاء دهند و دسترسی داشته باشند. اجرای ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

      ابزارهای CRM برای مدیریت کارآمد تعامل مشتری ضروری است. این ابزارها در ردیابی جزئیات مشتری ، قرار ملاقات ها و پیگیری ها کمک می کنند ، و اطمینان می دهند که شما خدمات سریع و شخصی را به مشتریان خود ارائه می دهید. />

      ۲۲٫ ارائه خدمات به مشتری استثنایی

      اولویت بندی ارائه خدمات استثنایی مشتری. در تعامل خود پاسخگو و کامل باشید و هدف آن فراتر از انتظارات مشتری باشید. مشتریان مبارک غالباً منجر به مراجعه و تکرار تجارت می شوند.

      ۲۳٫ به طور مرتب مهارت ها و دانش ها را به روز کنید

      صنعت بازرسی خانه به طور مداوم در حال تحول است. با به روزرسانی منظم مهارت ها و دانش خود از طریق آموزش های مداوم ، کارگاه های آموزشی و سمینارهای صنعت ، پیش بمانید. H3> 24. تنوع و تخصص را کاوش کنید

      خدمات خود را متنوع کنید یا در مناطق طاقچه مانند حسابرسی انرژی یا خانه های تاریخی تخصص داشته باشید. این می تواند به شما در جذب یک مشتری خاص و ایستادگی در بازار کمک کند.

      ۲۵٫ شبکه با متخصصان املاک و مستغلات

      روابط با نمایندگان املاک و مستغلات ، وام دهندگان و سایر متخصصان صنعت می توانند منجر به مشارکت ها و مراجعه های ارزشمند شوند و به طور قابل توجهی چشم اندازهای تجاری شما را تقویت می کنند.

      ۲۶٫ از استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید

      برای گسترش دسترسی خود در استراتژی های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید. این شامل SEO ، تبلیغات PPC و کمپین های ایمیل هدفمند برای جذب مشتری های بالقوه و ساختن برند شما است. https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/Successful-Home-Inspection-Business-150×99.png 150w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023 /08/Successful-Home-Inspection-Business-300×198.png 300w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/Successful-Home-Inspection-Business-620×408.png 620w,https ://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/Successful-Home-Inspection-Business-660×435.png 660w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/ 08/موفقیت آمیز-۷۶۸×۵۰۶٫png 768W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/successful- inspection-business.png 850W “SINESING” SSES) حداکثر عرض: ۸۵۰px) 100VW ، ۸۵۰px “رمزگشایی =” async “width =” 850 “قد =” ۵۶۰ “class =” ezlazyload size-full wp-image-1243603 aligncenter “src =” data: تصویر/svg+xml ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //www.w3.org/2000/svg٪۲۲٪۲۰width=٪۲۲۸۵۰٪۲۲٪۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲٪۳E٪۳C/SVG٪۳E “alt =” “ezimgfmt =” “RS RSCB12 SRC NG NGCB12 SRCSET” DATA-EZSRC = “https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/successful-Home-Inspection.Pone-Business.png” H3> 27. با افزایش مشاغل خود برای بازرسی در خانه ، تجارت خود را برای بازرسی در خانه موفق کنید

      ، ممکن است متوجه شوید که باید کارمندان اضافی یا پیمانکاران فرعی را استخدام کنید. این فرآیند می تواند به شما در مدیریت مشتری در حال رشد خود کمک کند و اطمینان حاصل کنید که تمام بازرسی ها به موقع هستند. = “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_14″/>

      همچنین پیگیری دارایی های شخصی و اطمینان از پوشش بیمه کافی نیز مهم است. با رشد کسب و کار شما ، به احتمال زیاد با تجهیزات و املاک گران تر سر و کار خواهید داشت. علاوه بر این ، برای اطمینان از اینکه به اندازه کافی برای خدمات خود شارژ می کنید ، به امور مالی خود توجه کنید. ایجاد یک حق رای دادن به بازرسی خانه انجام این کار یک روش عالی برای مقیاس است.

      < P> بهترین راه برای مقیاس کردن مشاغل بازرسی در خانه ، ادامه ارائه خدمات عالی و حفظ حرفه ای بودن بالا است. اطمینان حاصل کنید که در آخرین روندها و فن آوری های صنعت به روز هستید و همیشه نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار دهید. />

      سؤالات متداول در مورد شروع یک خانه تجارت بازرسی

      برای شروع یک تجارت بازرسی در خانه به چه صلاحیت ها یا گواهینامه هایی نیاز دارم؟ علاوه بر این ، داشتن زمینه ای در ساخت و ساز ، مهندسی یا زمینه های مرتبط می تواند مفید باشد. بازرسی تجارت؟ به طور متوسط ​​، انتظار داشته باشید یک سرمایه گذاری اولیه از ۵۰۰۰ دلار تا ۲۰،۰۰۰ دلار باشد. مسئولیت بالقوه بیمه مسئولیت عمومی و خطاها و حذفیات (E&O) بیمه سیاست های متداول برای بازرسان خانه است. یک وب سایت حرفه ای ، سئو محلی و رسانه های اجتماعی ضروری است. شبکه سازی با نمایندگان املاک و مستغلات و ارائه مشوق های ارجاع نیز می تواند به جذب مشتری کمک کند. متر ، نردبان و نرم افزار جامع گزارش بازرسی. سرمایه گذاری در دوربین های تصویربرداری حرارتی و کیت های آزمایش رادون را برای خدمات اضافی در نظر بگیرید. لازم است یک بازرسی معمولی در منزل انجام شود؟ به طور متوسط ​​، بازرسی ها می توانند ۲ تا ۳ ساعت طول بکشد ، اما خانه های بزرگتر یا پیچیده تر ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. یا الزامات توسعه حرفه ای برای بازرسان خانه؟ پیوستن به انجمن های حرفه ای و شرکت در کارگاه های آموزشی یا وبینارها می تواند به تحقق الزامات مداوم آموزش کمک کند.

      بیشتر در: تجارت پیمانکاری بهسازی خانه نحوه شروع

منبع :
حتما بخوانید : ۳۰ حق رای برگر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی