عمومی

راه اندازی کسب و کار محوطه سازی: 15 مرحله ضروری

راه اندازی کسب و کار محوطه سازی: ۱۵ مرحله ضروری

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود کسب درآمد کنیم. بیشتر بیاموزید.

محوطه سازی ۸۲ میلیارد دلار است industry، آن را به گزینه ای جذاب برای کارآفرینان مشتاقی تبدیل می کند که به راه اندازی یک تجارت محوطه سازی فکر می کنند. علاوه بر این، فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا در خارج از منزل کار کنند، ظاهر خانه ها و مشاغل محلی را بهبود بخشید، و حتی محیط زیست را بهبود بخشید.

اگر علاقه مند به راه اندازی مشاغل محوطه سازی خود هستید، در اینجا چند گام مهم به همراه اطلاعات بینش وجود دارد. از گروه های صنعتی و صاحبان مشاغل محوطه سازی.

راه اندازی کسب و کار محوطه سازی

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_first_paragraph"/>

svg%3E - راه اندازی کسب و کار محوطه سازی: 15 مرحله ضروری

کسب تجربه در صنعت

پیش از اینکه واقعاً به مالکیت کسب و کار بپردازید، ایده خوبی است که واقعاً این تجارت را یاد بگیرید. شغلی را پیدا کنید که با یک کسب و کار محوطه سازی موجود کار کنید تا بتوانید هنر خود را تقویت کنید، ببینید جنبه تجاری چگونه کار می کند و ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید.

میسی هنریکسن، معاون امور عمومی در انجمن ملی حرفه‌ای‌های منظر گفت: مصاحبه تلفنی با Small Business Trends، “من پیشنهاد می کنم هر کسی که علاقه مند به کار در خارج از منزل و کار با مردم و محیط زیست است، این صنعت را کشف کند.

فرصت های شغلی باورنکردنی در دسترس است. بنابراین اگر هنوز در این صنعت کار نکرده‌اید، اما علاقه‌مند به یادگیری مجموعه مهارت‌ها و نحوه مدیریت یک کسب‌وکار هستید، بروید و با یک متخصص چشم‌انداز که واقعاً تجارت را درک می‌کند کار کنید تا بتوانید هنر خود را تقویت کنید، یک مربی پیدا کنید. همه پیچیدگی هایی را که در راه اندازی یک کسب و کار در این صنعت وجود دارد بیاموزید و در آن غوطه ور شوید.”

درباره جنبه تجاری بیاموزید

همچنین انجام برخی تحقیقات بیشتر قبل از اینکه واقعاً به مالکیت کسب و کار بپردازید می تواند مفید باشد. می‌توانید این کار را با صحبت با صاحبان مشاغل دیگر، خواندن منابع آنلاین یا شرکت در دوره‌های تجاری انجام دهید.

جیم مک کاتچون، مدیر عامل HighGrove Partners در آتلانتا، GA در ایمیلی به روندهای کسب و کار کوچک، “من همیشه خود را یک یادگیرنده مادام العمر می دانستم، بنابراین تصمیم گرفتم با فردی باهوش تر از خودم در مورد تجارت صحبت کنم.

او پدر یکی از دوستانم است که بسیار خوب بود. تاجر موفق. او از من خواست که فهرستی از تمام چیزهایی که می‌دانستم و نسبت به آنها اطمینان داشتم تهیه کنم. اما، با ارزش ترین بخش، تهیه فهرستی از چیزهایی بود که من در مورد اداره یک کسب و کار نمی فهمیدم.

البته، او باید بیشتر لیست را به من می داد. از آنجا، من برنامه ای برای یادگیری در مورد هر یک از آن چیزها تهیه کردم. من دانش را از طریق مطالعه در مورد برخی و ضربه سخت به برخی دیگر به دست آوردم.»

یک طرح کسب و کار جامع ایجاد کنید

یک طرح کسب و کار جامع برای موفقیت کسب و کار محوطه سازی شما بسیار مهم است. این طرح باید اهداف کسب و کار، بازار هدف، خدمات ارائه شده، تجزیه و تحلیل رقابتی، استراتژی بازاریابی و پیش‌بینی‌های مالی شما را مشخص کند.

یک طرح کسب‌وکار سنجیده به شما کمک می‌کند مرحله راه‌اندازی را طی کنید و تصمیمات تجاری خود را هدایت کنید. ، مدیریت رشد و تغییر را آسان تر می کند.

svg%3E - راه اندازی کسب و کار محوطه سازی: 15 مرحله ضروری

دریافت مجوز و بیمه

شرایط صدور مجوز برای مشاغل محوطه سازی بر اساس ایالت متفاوت است بسته به خدمات واقعی ارائه شده، برخی نیز در سطح فدرال مورد نیاز هستند. اما Henrickson اذعان می‌کند که بیشتر کسب‌وکارها به نوعی مجوز نیاز دارند، حتی برخی از آنها نیاز به گواهینامه مداوم دارند. او همچنین می‌گوید که بیمه تجاری و مسئولیت می‌تواند مفید باشد.

تجهیزات ایمن و تامین مالی

شاید بتوانید با چند چمن زن، یک کامیون کوچک دیگر و چند ابزار کوچک دیگر. با این حال، اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری بزرگ‌تری انجام دهید، ایجاد روابط با بانک‌داران برای تأمین مالی برای این موارد می‌تواند ارزشمند باشد.

شین نیومن، بنیانگذار YardApes, Inc. در نیو میلفورد، CT گفت. در ایمیلی به Small Business Trends، «هنگام شروع کار، با یک بانکدار کار کردم تا سرمایه‌ای را برای سرمایه‌گذاری در تجهیزات و وسایل نقلیه تضمین کنم. برای رشد یک کسب و کار نیاز به جریان نقدی است، بنابراین یک رابطه محکم با افسر وام شما بسیار مهم است.”

سرمایه گذاری در ابزار و تجهیزات با کیفیت

سرمایه گذاری در ابزار و تجهیزات با کیفیت بالا برای کارایی و قابلیت اطمینان ضروری است. تحقیق کنید و روی ماشین‌های چمن‌زنی با کارایی بالا، موبرها، دمنده‌ها و دیگر ابزارهای محوطه‌سازی تحقیق و سرمایه‌گذاری کنید.

تجهیزات باکیفیت زمان خرابی را به دلیل تعمیر و نگهداری کاهش می‌دهد و از ارائه خدمات ثابت اطمینان می‌دهد.

svg%3E - راه اندازی کسب و کار محوطه سازی: 15 مرحله ضروری

نرخ های خود را تعیین کنید

شما همچنین باید تعیین کنید که واقعاً چه چیزی را قرار است انجام دهید خدمات خود را هزینه کنید. عوامل متعددی در این تصمیم نقش دارند: یک شغل خاص چقدر وقت شما را می گیرد، چقدر باید ساعتی درآمد داشته باشید، چه حقوقی به کارمندان می دهید، و چه تجهیزاتی مورد نیاز است.

اما فقط مطمئن شوید که نرخ های شما تعیین شده است. به شما این امکان را می‌دهند که به فعالیت و رشد خود ادامه دهید و در عین حال سود کسب کنید.

مک کاتچون می‌گوید: «اجرای یک کسب‌وکار چشم‌انداز اول از همه یک تجارت است. شما باید پایه‌های یک کسب‌وکار موفق را درک کنید و آن را با کارهای چشم‌اندازی که می‌خواهید انجام دهید، برابری کنید. این بدان معنی است که شما باید پول در بیاورید. باید بدانید که چگونه پول در می آورید و بر این اساس در مورد تخمین، قیمت گذاری، استخدام، عملیات و غیره تصمیم می گیرید.”

تخصصی را در نظر بگیرید

برخی از کسب و کارهای محوطه سازی انتخاب می کنند که بسیار مناسب باشند. تخصص خاص، مانند تعمیر و نگهداری چمن یا طراحی منظر، در حالی که سایرین طیف وسیع تری از خدمات را ارائه می دهند.

به گفته هنریکسن، این تصمیم در نهایت به ترجیحات، تجربه و دسترسی کارآفرین به تجهیزات لازم برای تکمیل بستگی دارد. هر نوع شغل در برخی موارد، کسب‌وکارها ممکن است انتخاب کنند که فقط با یک نوع پیشنهاد شروع کنند و سپس خدمات دیگری را اضافه کنند زیرا می‌توانند هزینه تجهیزات را پرداخت کنند و کارمندانی را با مهارت‌های لازم جذب کنند.

بپیوندید. انجمن های تجاری

راه اندازی یک کسب و کار محوطه سازی مستلزم منابع و اطلاعات متخصص زیادی است، از آموزش کارکنان گرفته تا برنامه های بازاریابی. یکی از راه‌های عالی برای دسترسی به این منابع، پیوستن به برخی انجمن‌های تجاری است.

نیومن توصیه می‌کند، «به انجمن‌های تجاری ایالتی و ملی مانند انجمن ملی متخصصان منظر (NALP) بپیوندید. NALP در رشد کسب و کار من نقش بسزایی داشته است و به من و کارمندانم راهنمایی و شهامت داده تا حرفه ای واقعی شویم.

این انجمن همچنین الگوهایی را برای آموزش، برنامه های ایمنی، ایده های بازاریابی و روابط عمومی، انسانی ارائه می دهد. کمک به منابع، مشاوره حقوقی و موارد دیگر. عضویت در NALP فرصت‌های شبکه‌سازی باورنکردنی را نیز ارائه کرده است.

من و کارمندانم با متخصصان پرشور و باتجربه‌ی چشم‌انداز زیادی آشنا شده‌ایم که همان مبارزاتی را که شرکت من تجربه کرده، تجربه می‌کند یا خواهد داشت، به اشتراک می‌گذارند. آینده. این نوع شبکه برای صاحب یک کسب و کار کوچک بسیار ارزشمند است.»

ایجاد یک برنامه بازاریابی

بازاریابی کسب و کار شما برای رشد پایگاه مشتریان محوطه سازی ضروری است. تاکتیک های واقعی شما می تواند بر اساس منابع، مشتریان هدف و تخصص شما متفاوت باشد. ممکن است روی سئوی محلی تمرکز کنید یا بروشورهایی را در سراسر جامعه خود قرار دهید.

اما هر تاکتیکی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که آنها سازگار هستند تا مشتریان بالقوه بتوانند کسب و کار شما را در همه پلتفرم‌ها تشخیص دهند.

نیومن می‌گوید: «بازاریابی و برندسازی باید ثابت و ثابت باشد. اگر مشتریان بالقوه شما را نشناسند، ایجاد سرنخ‌های جدید دشوار است.»

حضور آنلاین خود را ایجاد کنید

در دنیای دیجیتال امروزی، حضور آنلاین برای موفقیت کسب‌وکار حیاتی است. یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید که خدمات، نمونه کارها و نظرات مشتریان خود را به نمایش بگذارد. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تعامل با جامعه خود، به اشتراک گذاری کار خود و تبلیغ پیشنهادات ویژه استفاده کنید.

به روز رسانی منظم و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) باعث افزایش دید شما و جذب مشتریان بالقوه می شود.

توسعه روابط با مشتریان

هنگامی که شروع به ایجاد این پایگاه مشتری کردید، باید واقعاً با آن مشتریان رابطه برقرار کنید تا آنها را راضی نگه دارید و مطمئن شوید که آنها همچنان از خدمات شما استفاده می کنند.

تیم ماهر بسازید

با رشد کسب و کار شما، ایجاد یک تیم ماهر بسیار مهم می شود. افراد با تجربه و با انگیزه ای را استخدام کنید که دیدگاه تجاری شما را به اشتراک بگذارند. آموزش هایی را برای ارتقای مهارت های آنها ارائه دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی در آخرین تکنیک های محوطه سازی و استانداردهای خدمات مشتری تسلط دارند.

تیم خود را بسازید

برای گسترش کسب و کار خود، ممکن است لازم باشد برای اینکه شما چند کارمند را بیاورید. اما نیومن به صاحبان مشاغل هشدار می دهد که فقط کارکنانی را استخدام کرده و نگه دارند که انگیزه نشان می دهند و مطابق با استانداردهای شما عمل می کنند.

ممکن است رد کردن یا کنار گذاشتن اعضای تیم دشوار باشد، اما برای اینکه یک کسب و کار موفق در محوطه سازی باشید، باید افراد مناسب را در گوشه خود داشته باشید.

روی مشتری تمرکز کنید. خدمات عالی

خدمات استثنایی به مشتریان می تواند کسب و کار محوطه سازی شما را از رقبا متمایز کند. از خدمات به موقع و حرفه ای اطمینان حاصل کنید، به سؤالات و بازخوردهای مشتری پاسخ دهید و همیشه به دنبال فراتر از انتظارات مشتری باشید.

ایجاد شهرت برای خدمات عالی می تواند منجر به کسب و کار و ارجاعات مجدد شود.

اهمیت شیوه های پایدار

svg%3E - راه اندازی کسب و کار محوطه سازی: 15 مرحله ضروری

پایداری در حال تبدیل شدن به یکی از جنبه های مهم صنعت محوطه سازی است. به عنوان یک کارآفرین مسئول، ترکیب شیوه های پایدار در کسب و کار محوطه سازی شما نه تنها می تواند مشتریان آگاه از محیط زیست را جذب کند، بلکه به محیط زیست نیز کمک می کند. در اینجا چند راه برای پذیرش پایداری آمده است:

  • تکنیک‌های محوطه‌سازی سازگار با محیط‌زیست را اتخاذ کنید: روش‌هایی مانند کمپوست‌سازی، سیستم‌های آبیاری کم مصرف، و تأسیسات گیاهی بومی را برای کاهش اثرات زیست‌محیطی و حفظ منابع اجرا کنید.
  • کاهش استفاده از مواد شیمیایی: استفاده از مواد شیمیایی مضر و آفت کش هایی که می توانند به محیط زیست، حیات وحش و سلامت انسان آسیب بزنند به حداقل برسانید.
  • بر بازیافت و کاهش ضایعات تاکید کنید. : برنامه های بازیافت زباله های سبز را اجرا کنید و برای به حداقل رساندن تولید زباله در فعالیت های خود تلاش کنید.
  • به مشتریان در مورد پایداری آموزش دهید: آگاهی مشتریان خود را در مورد مزایای پایداری افزایش دهید. محوطه سازی کنید و گزینه های سازگار با محیط زیست را در خدمات خود ارائه دهید.
< tr class="row-1 odd">

< /tbody>

عملیات پایدار توضیحات
محوطه سازی سازگار با محیط زیست تاسیسات کمپوست، آبیاری کم مصرف و گیاهان بومی را برای حفظ منابع و کاهش اثرات زیست محیطی اجرا کنید.
کاهش استفاده از مواد شیمیایی مواد شیمیایی مضر و آفت کش ها را به حداقل برسانید تا از محیط زیست، حیات وحش و سلامت انسان محافظت کنید.< /td>
بازیافت و کاهش زباله برنامه های بازیافت زباله سبز را ایجاد کنید و برای به حداقل رساندن تولید زباله در عملیات تلاش کنید.
آموزش مشتری در مورد پایداری افزایش آگاهی در مورد مزایای محوطه سازی پایدار و ارائه گزینه های خدمات سازگار با محیط زیست.

با اولویت دادن به پایداری در کسب و کار محوطه سازی خود، می توانید خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات آینده نگر و آگاه به محیط زیست قرار دهید و بخش رو به رشدی از مشتریان آگاه از محیط زیست را جذب کنید.

مستمر سازگار و نوآوری کنید

صنعت محوطه سازی دائما در حال پیشرفت است. در جریان آخرین روندها، فناوری‌ها و شیوه‌های پایداری باشید.

به‌طور مستمر به دنبال راه‌هایی برای در خدمات و عملیات تجاری خود نوآوری کنید. این می‌تواند به معنای اتخاذ تکنیک‌های جدید محوطه‌سازی، کاوش راه‌حل‌های سازگار با محیط زیست، یا ترکیب فناوری برای بهره‌وری باشد.

سوالات متداول (پرسش‌های متداول)  

چه چیزی محوطه سازی را به یک صنعت جذاب برای کارآفرینان مشتاق تبدیل می کند؟

محوطه سازی یک صنعت پرسود ۸۲ میلیارد دلاری است که فرصت هایی برای کار در فضای باز، بهبود ظاهر خانه ها و مشاغل و کمک به بهبود محیط زیست.

چگونه می توانم قبل از شروع کسب و کار خود در صنعت محوطه سازی تجربه کسب کنم؟

برای یادگیری این تجارت با یک کسب و کار محوطه سازی موجود همکاری کنید. ، جنبه کسب و کار را درک کنید و با متخصصان این حوزه ارتباط ارزشمندی برقرار کنید.

< قوی>قبل از شروع سرمایه گذاری خود در مورد جنبه تجاری محوطه سازی چه چیزی باید بدانم؟

با مشاوره گرفتن از صاحبان کسب و کار با تجربه، مطالعه منابع آنلاین و گذراندن دوره های کسب و کار مرتبط، تحقیقات کاملی انجام دهم؟ خود را به دانش ضروری کارآفرینی مجهز کنید.

آیا صدور مجوز و بیمه برای کسب و کار محوطه سازی ضروری است؟

اکثر مشاغل محوطه سازی به نوعی مجوز نیاز دارند و برخی از آنها به نوعی مجوز نیاز دارند. خدمات حتی ممکن است نیاز به گواهینامه مداوم داشته باشند. همچنین توصیه می‌شود برای حفاظت بیشتر، بیمه تجاری و مسئولیت دریافت کنید.

چگونه می‌توانم تأمین مالی برای تجهیزات محوطه‌سازی و سایر سرمایه‌گذاری‌ها را تضمین کنم؟

ایجاد روابط قوی با بانکداران می تواند به تامین سرمایه برای تجهیزات ضروری و وسایل نقلیه ضروری برای شروع و رشد تجارت محوطه سازی شما کمک کند.

چه عواملی را هنگام تعیین نرخ خدماتم باید در نظر بگیرم؟

نرخ ها را بر اساس مدت زمان شغل محاسبه کنید ، دستمزد ساعتی، دستمزد کارکنان و هزینه های تجهیزات، تضمین می کند که آنها به اندازه کافی رقابتی هستند تا امکان رشد پایدار کسب و کار را فراهم کنند.< /p>

آیا باید در جنبه خاصی از محوطه سازی تخصص داشته باشم؟

تصمیم به تخصص یا ارائه طیف وسیعی از خدمات به ترجیحات، تجربه، و شما بستگی دارد. دسترسی به تجهیزات برخی از کسب‌وکارها با یک تخصص شروع می‌شوند و بعداً گسترش می‌یابند.

چگونه انجمن‌های تجاری می‌توانند به راه اندازی کسب و کار محوطه سازی کمک کنید؟

پیوستن به انجمن های تجاری، مانند انجمن ملی متخصصان منظر (NALP)، دسترسی به منابع ارزشمند، آموزش، طرح های ایمنی، ایده های بازاریابی، فرصت های شبکه را فراهم می کند. و راهنمایی متخصص.

اهمیت ایجاد یک برنامه بازاریابی برای کسب و کار محوطه سازی من چیست؟

توسعه یک برنامه بازاریابی منسجم و هدفمند به جذب مشتریان بالقوه و ایجاد شناخت برند در جامعه و بازار هدف شما کمک می کند.

چرا ایجاد روابط قوی با مشتری برای یک تجارت محوطه سازی مهم است؟

توسعه روابط معنادار با مشتریان، وفاداری را تقویت می‌کند، تجارت را تشویق می‌کند، و به موفقیت بلندمدت پروژه محوطه‌سازی شما کمک می‌کند.

چگونه می توانم با ایجاد یک تیم شایسته، کسب و کار محوطه سازی خود را افزایش دهم؟

برای رشد کسب و کار شما، استخدام کارکنان با انگیزه و ماهر بسیار مهم است. روی حفظ تیمی تمرکز کنید که استانداردهای شما را برآورده می کند و به موفقیت کسب و کار شما کمک می کند.

چرا پذیرش شیوه های پایدار برای کسب و کار محوطه سازی مهم است؟

ترکیب کردن تکنیک های پایدار، مانند محوطه سازی سازگار با محیط زیست، کاهش استفاده از مواد شیمیایی، بازیافت و کاهش ضایعات، نه تنها مشتریان آگاه از محیط زیست را جذب می کند، بلکه تأثیر مثبتی بر محیط زیست می گذارد و شیوه های تجاری مسئولانه را ترویج می کند.

عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: کسب و کار پیمانکاری بهبود خانه، چگونه شروع کنیم
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی