عمومی

وقتی مشاغل زنان، همه را در اولویت قرار می دهید برنده می شود

وقتی مشاغل زنان، همه را در اولویت قرار می دهید
برنده می شود

به‌عنوان مدیر عامل یک شرکت بازاریابی که در فناوری B2B تخصص دارد، از نزدیک دیده‌ام که برای زنان چگونه است. به فرصت ها و پیشرفت در زمینه های متمرکز بر فناوری. مطمئناً فناوری با تنوع جنسیتی مشکل دارد، زیرا در استخدام زنان از بقیه بازار کار عقب‌تر است – درصد زنان شاغل در همه بخش‌های شغلی در ایالات متحده به ۴۷ درصد در مقایسه.

در حالی که زنان درصد کمی از نیروی کار صنعت فناوری را در کل تشکیل می دهند، پنج شرکت بزرگ فناوری روی کره زمین (آمازون، اپل، فیسبوک، گوگل و مایکروسافت) تنها حدود ۳۴٫۴ درصد نیروی کار زن دارند.

روندها واقعا نگران کننده هستند: ۴۸ درصد از زنان در مشاغل STEM تبعیض را در فرآیند استخدام و استخدام گزارش می دهند و پس از استخدام، ۶۶ درصد از زنان گزارش می دهند که هیچ مسیر روشنی برای آنها در شغل خود در شرکت فعلی وجود ندارد. نکته اصلی: ۳۹ درصد از زنان تعصب جنسیتی را دلیل اصلی عدم پیشنهاد ترفیع می دانند.

من خوش شانس بودم که در دنیای فناوری فضایی برای خودم ایجاد کردم و توانستم چندین زن را با خود بیاورم. شرکت ما را در چندین بخش رهبری کنید. خوشبختانه، سایر شرکت‌های فناوری نیز این روندها را کنار می‌گذارند و با شیوه‌های تجاری فعالی که مسیرهای شغلی زنان را در اولویت قرار می‌دهند و آنها را برای پیشرفت در فناوری تنظیم می‌کنند، برای تغییر وضعیت موجود قدم برمی‌دارند.

برای خدمات حرفه ای Optomi، شرکتی که I.T. راه حل های پرسنل و برون سپاری از طریق مارک های خود Optomi و Provalus، قرار دادن اولویت بالا برای تسهیل مشاغل زنان در فناوری بخشی از ماموریت آن است. این شرکت دارای نیروی کاری است که بیش از ۵۰٪ برای برند Optomi خود و ۵۶٪ برای برند Provalus زن هستند. Provalus بیش از ۵۰۰ نفر را در جوامع روستایی با پتانسیل بالا استخدام می کند و برای استعدادهای کشف نشده در ایالات متحده فناوری، تجارت و مشاغل پشتیبانی ایجاد می کند. رؤسای هر دو برند Provalus و Optomi زن هستند.

در معماری هدف OPS، بنیان‌گذاران زن آن دیدگاه‌ها، اهداف و مأموریت‌های خود را به کسب‌وکار القا کردند که به سمت ارائه فرصت‌های برابر برای پیشبرد مشاغل زنان متمایل است– به ویژه کسانی که در شهرهای کوچک آمریکا زندگی می کنند. کمک به این زنان برای شروع مسیرهای شغلی مستقل که خودکفایی را تقویت می کند، بخشی از هدف شرکت است. مدل کسب و کار Provalus استخدام افرادی است که استعداد بالایی دارند و آنها را با آموزش، مربیگری و راهنمایی برای حفظ حرفه خود در I.T توانمند می کند. خدمات.

آنها تنها شرکتی نیستند که به دنبال کمک به زنان برای بازگشت به نیروی کار هستند. Rebound – Back to Work یک برنامه ایجاد شده توسط Altimetrik است. شرکت فناوری توانمندسازی کسب و کار، که زنانی را که مرخصی گرفته‌اند به بازار کار بازمی‌گرداند.

Altimetrik برای تضمین یک محیط کاری ایمن و عادلانه سرمایه گذاری شده است، و این باعث شد تا آنها WINGS – ابتکار زنان در رشد و موفقیت شبکه، که منجر به استخدام بیش از ۵۵۰ زن تا به امروز شده است. این برنامه کارگاه هایی را برای مدیران خط زن و مرد ارائه می دهد تا آگاهی در مورد سوگیری جنسیتی و موانع روانی مانند سندرم ایمپوستر و سوگیری ناخودآگاه را افزایش دهند.

این شرکت‌ها تنها تعدادی از شرکت‌هایی هستند که در حوزه فناوری، نه تنها در جهت توانمندسازی زنان، بلکه در استخدام و استخدام آنها گام‌های بزرگی برمی‌دارند. کمک به رشد آنها در زمینه های فناوری. امید من این است که این تازه آغاز راه باشد. در نهایت، موقعیت‌ها، ترفیع‌ها و غیره مبتنی بر شایستگی خواهند بود و به شدت تحت تأثیر سوگیری قرار نمی‌گیرند – چه آگاهانه یا غیره.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی