عمومی

Rich Rao of Meta – پیام‌رسانی که حتی برای آن مهم‌تر می‌شود SMB ها برای ایجاد روابط با مشتریان

Rich Rao of Meta – پیام‌رسانی که حتی برای آن مهم‌تر می‌شود
SMB ها برای ایجاد روابط با مشتریان

این هفته اعلامیه های زیادی منتشر می شود و هفته ملی کسب و کارهای کوچک است. تعدادی از آنها از متا آمده اند، از جمله مواردی مانند:

  • ایجاد تبلیغات بومی: کسب و کارها اکنون می توانند از ایجاد تبلیغات بومی در برنامه تجاری WhatsApp استفاده کنند و دیگر نیازی به تغییر ندارند. برنامه‌ها برای تکمیل آن‌ها
  • درخواست قیمت در اینستاگرام: افراد اکنون می‌توانند با پیروی از پرسشنامه‌ای که قبل از شروع مکالمه ظاهر می‌شود، از کسب‌وکارهای منتخب در اینستاگرام درخواست قیمت بدهند.
  • پیام‌های بازاریابی در MBS: متا در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد کمپین‌های پیام‌های تبلیغاتی را از طریق مسنجر به مشتریانی که شرکت می‌کنند ارسال کنند

  • Unified Inbox Coming. به WhatsApp: Meta همچنین در حال آزمایش ادغام WhatsApp به Inbox در Meta Business Suite است، با این هدف که کسب‌وکارها با مدیریت مکالمات خود با مشتریان در سراسر برنامه‌های متا در یک مکان و اجازه دادن به چندین نفر، در زمان خود صرفه‌جویی کنند. در کسب و کار برای مدیریت پیام‌ها از یک شماره WhatsApp در چندین دستگاه

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برخی از این اعلان‌ها، من گفتگوی زنده لینکدین در اوایل این هفته با ریچ رائو، معاون کسب و کار کوچک متا. در زیر متن ویرایش شده بخشی از گفتگوی ما آمده است. روی پخش‌کننده SoundCloud تعبیه‌شده کلیک کنید تا گفتگوی کامل را بشنوید.

خوش‌بینی علی‌رغم محیط چالش‌برانگیز

Brent Leary: در یک سال و نیم صحبت نکردم. چیزی که از مشتریان کسب و کار کوچک خود شنیده اید چه بوده است؟ چالش هایی که بیشتر در طول یک سال و نیم گذشته در ذهن آنها بوده است.

Rich Rao: خب، از فرصتی که برای آمدن و گپ زدن به ما دادید متشکرم. وقتی در دسامبر ۲۰۲۰ صحبت کردیم، در حال گذراندن همه‌گیری بودیم. و از برخی جهات هنوز چالش هایی وجود دارد که متفاوت هستند. ما از این مرحله حاد همه‌گیری خارج شده‌ایم، اما حتی در ژانویه، آخرین باری که گزارش کسب‌وکار کوچک خود را ارائه کردیم، دیدیم که کسب‌وکارها به شدت آسیب می‌بینند. اما در کل، می‌توانم بگویم که ثابت‌ترین بخش همه‌گیری این بود که کسب‌وکارهای کوچک خوش‌بین بودند. آنها به توانایی خود برای حرکت رو به جلو، حفظ مشتریان و رشد مشتریان خود خوش بین هستند. و بنابراین این فقط یک منبع انرژی شگفت‌انگیز برای ما بوده است.

در اینجا در متا، ما بر تلاش برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک با ابزارهایی که در اختیار داریم تمرکز کرده‌ایم و ارتباط آنها را آسان‌تر می‌کنیم. مشتریان آنها و برای رشد آنها. بدیهی است که چالش های اقتصادی وجود دارد. به طور گسترده‌تر، چالش‌های زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری وجود دارد. اشتغال عمومی وجود دارد، مشاغلی که تلاش می کنند افرادی را برای کار پیدا کنند. تورم. اما می بینیم که فناوری دیجیتال بخشی از راهی است که کسب و کارها کارآمدتر می شوند و چگونه می توانند مقیاس اقتصادی بیشتری را درک کنند. و من می‌توانم بگویم که ما درست در خط مقدم کمک به کسب‌وکارهای کوچک در طول این دوره دو ساله بوده‌ایم.

اعلان‌های NSBW

> برنت لیری: هفته ملی کسب و کار کوچک برای شما چه معنایی دارد؟ چون می‌دانم که شما یک مرد کسب‌وکار بزرگ و کوچک هستید، اما همچنین برای یک متا چه معنایی دارد؟

Rich Rao: این هفته بزرگ برای مشاغل کوچک است. اتفاقات زیادی در سراسر کشور برای متا می افتد. ما برنامه های جدیدی داریم که در حال راه اندازی هستیم که شامل آموزش ها می شود. و ما مشتاقیم محصولات جدیدی را معرفی کنیم که فکر می‌کنیم می‌توانند برای نحوه ارتباط کسب‌وکارها با مصرف‌کنندگان تحول‌آفرین باشند.

برنت لیری: برخی از چیزهایی که شما بچه‌ها در حال استفاده از آن هستید چیست؟ بیرون؟

Rich Rao: همه اینها بر پیام‌های تجاری و تولید سرنخ متمرکز است. و صرفاً برای ارائه زمینه پیرامون آن، روزی روزگاری ویژگی بارز یک کسب و کار کوچک در مورد یک لبخند دوستانه، قدم زدن در یک فروشگاه، یک دست دادن، و یک رابطه بود. و سپس با همه‌گیری، همه اینها به صورت آنلاین تغییر کرد و شاهد بودیم که سه چهارم SMB‌ها اولین مدل‌های کسب‌وکار دیجیتال را اتخاذ کردند. و بنابراین، پیام‌های تجاری ابزاری برتر برای ارائه آنلاین این ویژگی فروش مبتنی بر رابطه بوده است.

اکنون به این نقطه حساس از مقیاس رسیده‌ایم. ما بیش از یک میلیارد کاربر داریم که هر هفته با یک حساب تجاری در سراسر خدمات پیام رسانی ما ارتباط برقرار می کنند. بنابراین این پدیده قبلاً اتفاق افتاده است و در حال رشد است. کسب‌وکارها می‌توانند از ابزارهای رایگان استفاده کنند، می‌توانند پیام داشته باشند… برای من در صفحه من یا در پروفایل اینستاگرام یا واتس‌اپ پیام ارسال کنید. همچنین کلیک روی تبلیغات پیام‌رسانی وجود دارد و ما مجموعه جدیدی از قابلیت‌ها را گسترش می‌دهیم تا کسب‌وکارها بتوانند حتی بیشتر از آن استفاده کنند.

برنت لیری: تکرار آن به نوعی سخت است. چهره به چهره، لبخند زیبا، دست دادن، اما باید اتفاق می افتاد. وقتی نمی‌توانید آن کارها را انجام دهید، تقریباً یک شبه، باعث می‌شود که کسب‌وکارها باید بفهمند که چگونه آن را تکرار کنیم؟ و بنابراین من حدس می‌زنم که این به نوعی انگیزه‌ای برای برخی از چیزهایی است که امروز اینجا در مورد آنها صحبت می‌کنیم.

پیام‌رسانی مهم‌تر از همیشه است

<.>ریچ رائو: فکر می کنم دقیقاً درست است، برنت. یکی از آموخته‌های کلیدی من این است که آنچه در طول همه‌گیری رخ داد این است که این تصور را تقویت کرد که در مورد رابطه و ارتباط بین یک کسب‌وکار و یک شخص، یک شخص واقعی در یک کسب‌وکار کوچک و یک فرد واقعی است که در حال خرید یک محصول، یک خدمات است. . و پیام رسانی مکانیزم الکترونیکی و دیجیتالی برای انجام این کار بوده است. یک وب سایت این کار را انجام نداده است، ایمیل این کار را انجام نداده است، اما پیام رسانی انجام داده است. بنابراین ما آن را تمدید می کنیم. من واقعاً در مورد پتانسیل این امر برای به دست آوردن نتایج واقعی تجاری هیجان‌زده هستم.

من نمونه‌ای از یکی از مواردی را که در حال راه‌اندازی هستیم به شما ارائه می‌دهم. تصور کنید من و شما به هم متصل هستیم، شما کسب و کار هستید و من یک مصرف کننده. ما در حال گفتگوی پیامکی هستیم و شاید من چیزی از شما خریده بودم. ما در حال راه اندازی این قابلیت برای شما هستیم که یک کمپین تبلیغاتی برای من در رشته پیام اجرا کنید. شما می توانید یک کمپین کامل را سفارشی کنید. شما می توانید نه تنها من، بلکه مجموعه ای از مخاطبان را انتخاب کنید که ممکن است به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند. مثلاً فروش تابستانی. می تواند با یک تخفیف خاص، دعوت به عمل، محتوای خلاقانه شما همراه باشد، می توانید یک تصویر آپلود کنید. بنابراین می‌توانید با این قابلیت جدید، خود را به مشتریانی که در حال حاضر دارید بازاریابی کنید. ما در مورد آن هیجان‌زده هستیم، و تاکنون آزمایش اولیه بسیار مثبت بوده است.

من نمونه‌ای از کسب‌وکاری را به شما می‌آورم که در گروه آزمایش ما بود. نام او استیسی است و یک مغازه خالکوبی و سوراخ‌کاری در ناکسویل، تنسی دارد. پس ناکسویل را فریاد بزنید. نقل قول او در اینجا به شما نشان می دهد که چقدر بهتر از مکانیسم های دیگر است. او می‌گوید: «بسیاری از ایمیل‌هایی که از طریق برنامه رزرو فعلی من ارسال می‌شوند، به بن‌بست می‌رسند. با فیس بوک، اینها افرادی هستند که قبلاً با آنها در ارتباط هستند و ما با آنها صحبت می کنیم، و مردم می توانند آن را ببینند و ما آن را می بینیم و باز می کنیم. این یک تعامل زنده در مقابل نشستن و امیدواری است.» ما شاهد بازخوردهای بسیار خوبی از این دست هستیم. و چیزهای زیادی در این زمینه وجود دارد. این یکی از نمونه‌های بسیاری از قابلیت‌هایی است که در این هفته راه‌اندازی می‌کنیم.

اهمیت فزاینده WhatsApp

Brent Leary: من فقط اخیراً با مدیرعامل و موسس شرکتی به نام FreshWorks گفتگو کرده است. و یکی از مواردی که او گفت این است که اگر می خواهید در هند و آسیا تجارت کنید، باید همه چیز را از طریق واتس اپ انجام دهید. کسی چیزی را سفارش می دهد، شما تایید سفارش را در واتس اپ برای او ارسال می کنید. اگر آنها نیاز به خدمات مشتری دارند، از طریق چت از طریق WhatsApp انجام می شود. بازاریابی، شما از طریق واتس اپ بازاریابی می کنید. آیا شما هم آن را می بینید؟ و آیا می‌بینید که واتس‌اپ برای کسب‌وکارهای کوچک در ایالت‌ها بسیار مهم است؟

Rich Rao: بله و بله. و این یک نمونه واقعا عالی است… همان طور که شما اشاره کردید، پیام رسانی به مکانی تبدیل شده است که در آن کارهای زیادی انجام می شود. پشتیبانی مشتری، ارسال تایید سفارش، استعلام، فروش و خرید و همچنین تبلیغات و سپس در نهایت خرید و تجارت بیشتر و بیشتر. و واتس اپ یک کانال کلیدی بوده است. شما به طور خاص به آن اشاره کردید زیرا بسته به بازار، به ویژه بازارهای بین‌المللی، واتس‌اپ استاندارد واقعی و بستری برای مکالمه بین تجارت و مصرف‌کننده و تجارت است.

و بنابراین یکی از چیزهایی که من هیجان‌زده هستم. درباره این سوالی است که در مورد مشاغل ما در ایالات متحده ذکر کردید که در واتس اپ نیز مورد توجه قرار می گیرد. پاسخ بله است. شما می توانید محصولات خود را از طریق مرزها و در هر مکانی بفروشید. و ما شاهد یک الگوی تجاری فرامرزی در حال ظهور بوده ایم. یکی از مواردی که ما به‌علاوه اعلام می‌کنیم، امکان ارسال پیام با هر کسی از طریق پلتفرمی است که از درون صندوق ورودی یکپارچه انتخاب می‌کند. می‌توانید همه پیام‌های مختلفی را که از فیس‌بوک مسنجر، از دایرکت اینستاگرام و واتس‌اپ دریافت کرده‌اید، ببینید و سپس می‌توانید پاسخ دهید، و پاسخ در محصول مصرف‌کننده‌ای که استفاده می‌کند نشان داده می‌شود. به طوری که ما فکر می کنیم بزرگ خواهد بود.

تکامل نسل پیشرو

برنت لیری: کسب و کارهای کوچک، آنها. همیشه با تلاش برای یافتن مشتریان خوب بیشتر به چالش کشیده می شوید. و من می دانم که آنها هنوز وب سایت دارند. آن‌ها فرم‌های سرنخ دارند، کمپین‌های اجتماعی انجام می‌دهند، اما چگونه نیاز به انجام همه آن کارها به گونه‌ای متفاوت، باعث برخی از اطلاعیه‌های امروزی شده است و چگونه برخی از اطلاعیه‌های امروز این نیاز را برطرف می‌کنند؟

ریچ رائو: فکر می‌کنم تمام قطعات کمپین تبلیغاتی که در مسنجر در مورد آنها صحبت کردم چیزی است که به رشد شما کمک می‌کند. هنگامی که این ارتباط را به دست آوردید، می توانید فروش بیشتری انجام دهید. اگر بتوانید دوباره آن را برای من بازاریابی کنید و من بیشتر بخرم، ارزش طول عمر مشتری را تغییر می دهد. سپس به شما امکان می دهد مشتری بیشتری جذب کنید زیرا درآمد حاصل از آن مشتری بیشتر است. به همین دلیل می‌بینیم که کسب‌وکارها کارهایی را که روی تبلیغات کلیکی برای پیام‌رسانی انجام می‌دهند تسریع می‌کنند.

اما بخش دیگری در اینجا وجود دارد، شما از اصطلاح «تولید سرنخ» استفاده کردید. اکنون بیشتر مردم، وقتی به تولید سرنخ فکر می‌کنید، ممکن است به یک نوع بسیار سنتی از کسب‌وکار فکر کنید، اما واقعاً آنچه اتفاق می‌افتد این است که شرکت‌های دیجیتال اول از ابزارهای تولید سرنخ آنلاین استفاده می‌کنند. و ما در حال اعلام یک قابلیت جدید هستیم که مجموعه ای از عملکردها را برای زنده کردن نسل اصلی با برخی از قابلیت ها ارائه می دهد. به عنوان مثال، توانایی ایجاد یک فرم سرنخ سفارشی. بنابراین اگر شما یک آرایشگاه هستید، می‌توانید سوالاتی را بپرسید که مربوط به خدماتی است که ممکن است در مورد نوع مدل موی مورد نظرتان ارائه دهید، اگر می‌خواهید رنگ بگیرید، هر چه که باشد. اگر شما یک شرکت خدمات حرفه ای هستید و در تلاش برای شناسایی مشتریان جدید هستید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. من یک نمونه از آن را برای شما بیان می کنم. نام او آناند است. او مالک شرکتی به نام کیک میل است و نانوایان خانگی یا حرفه ای را آموزش می دهد. این یک دسته خاص است و مشتریان اغلب می‌خواهند دقیقاً بدانند که چگونه کار می‌کند، بنابراین می‌خواهند گفتگو داشته باشند.

و بنابراین تبلیغات را هدایت می‌کند، این یک استراتژی عالی برای مشتریان غیرمشخص است زیرا او می‌تواند سوال بپرس. او می تواند محتوایی ارائه دهد که به پرورش افراد در طول مسیر کمک کند. سپس او می‌تواند همه آن سرنخ‌ها را به دست آورد، زیرا می‌تواند آن را با سیستم CRM خود یکپارچه کند و سپس می‌تواند به سرعت و کارآمد با آن‌ها کار کند. ما در مورد قابلیت‌های جدید تولید سرب هیجان‌زده هستیم و نمونه‌های خوبی مانند Anand و سایر شرکت‌ها را حتی در اینجا در ایالات متحده دیده‌ایم، حتی شرکت‌های مصرف‌کننده، یکی به نام Beau and Belle، و آنها پوشک شنای کودک قابل استفاده مجدد را می‌فروشند. و شما می گویید، “خب بازار برای … چقدر بزرگ است؟” خوب، آنها یک کمپین راه اندازی کردند و ۶۹۲ سرنخ از مادران و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و والدینی که علاقه مند به محیط زیست بودند، دیدند که می خواستند بیشتر در مورد آن بدانند، درست است. وقتی این را می شنوید، به نوعی این سوال را ایجاد می کند، کمی بیشتر در مورد آن به من بگویید.

بنابراین، ما در مورد قابلیت های تولید سرنخ که در حال ساخت و راه اندازی و به زودی عرضه می شود، هیجان زده هستیم.

ادغام با CRM

برنت لیری: دلایل خوبی برای کسب و کارهای کوچک برای استفاده از CRM وجود دارد. و هرچه بیشتر از آن استفاده کنند، داده های بیشتری در مورد معاملات، مخاطبین، حساب ها و همه چیز ایجاد می کنند. اما هنوز اطلاعات و بینش‌های بسیار خوبی از تمامی تعاملات وجود دارد که در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه در پلتفرم‌های متا در حال رشد هستند.

چگونه متا به مشتریان کسب‌وکار کوچکی که از CRM برای ایجاد استفاده می‌کنند کمک می‌کند. بیشتر آن در حالی که از پلتفرم متا نیز استفاده می کنید؟

Rich Rao: من فکر می کنم CRM به طور کلی یکی از ویژگی های کسب و کارهای پیچیده تر بوده است و فکر می کنم در گذشته چه اتفاقی افتاده است. چند سالی است که CRM نه تنها به ابزاری برای مشاغل بزرگتر، بلکه برای مشاغل کوچکتر تبدیل شده است. آنها ممکن است به آن CRM نگویند. آنها ممکن است به یک شکل به آن فکر نکنند، اما چیزی که به یک کسب و کار کوچک اجازه می دهد انجام دهد این است که از همه مشتریان و مشتریان بالقوه خود نهایت استفاده را ببرد. و اگر به بازاریابی ما در پلتفرم‌های متا نگاه کنید، با شرکت‌های کلیدی ادغام می‌شود تا کسب‌وکارها بتوانند از مزایای CRM بهره‌مند شوند. به هر حال، ما همچنین در حال ادغام هستیم، بنابراین قابلیت های تولید سرنخ که ذکر کردم با CRM ها نیز ادغام می شوند. بنابراین مشتریان می توانند آن دسته از سرنخ هایی را ایجاد کنند که با سیستم CRM آنها یکپارچه شده و از مزایای آن بهره مند شوند.

چالش حریم خصوصی برای بازاریابی آنلاین

برنت لیری: کسب‌وکارهای کوچک به دلیل تغییرات حریم خصوصی که بر فعالیت‌های بازاریابی آنلاین آنها تأثیر می‌گذارد، به چالش کشیده می‌شوند. متا چگونه به دنبال کمک به آن‌ها با این چالش‌ها است؟

Rich Rao: در طول سال گذشته، یک سال و نیم از زمان گذشته تغییرات قابل‌توجهی در اکوسیستم تبلیغاتی تبلیغات ایجاد شده است. صحبت کرد، برنت و مطمئناً چالش‌های واقعی را برای کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌کند، به‌ویژه برای کسانی که از تبلیغات شخصی‌سازی‌شده که با پیام‌های تجاری در مورد آن صحبت کردیم، سود می‌برند، چگونه ارزش‌ها در آن ارتباط شخصی وجود دارد – جایی که مصرف‌کنندگان می‌خواهند آن ارتباط را با مشاغل داشته باشند. و آن‌ها شرکت می‌کنند و به همان روشی که تبلیغات شخصی‌شده به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد با هم ارتباط برقرار کنند و آن مشتریان جدید را پیدا کنند، دوباره به روشی که مصرف‌کنندگان واقعاً می‌خواهند و همچنین به دنبال آن هستند.

بنابراین چالش‌هایی ارائه شده است. . ما روی راه حل ها کار می کنیم. ما در طول یک سال و نیم گذشته روی راه‌حل‌هایی کار کرده‌ایم که به طرق مختلف برای این تغییر آماده می‌شوند. ما چند چیز داریم که برجسته خواهم کرد. شماره یک این است که چالش ها باعث از بین رفتن چیزی شده است که ما آن را سیگنال تبلیغاتی می نامیم. تشخیص اینکه چه زمانی تبدیل ها اتفاق می افتد دشوار است. بنابراین ما یک قابلیت جدید به نام Conversion API تولید کردیم که با رضایت مصرف کننده امکان اتصال آن تبدیل ها را فراهم می کند. وقتی کمپینی را اجرا می‌کنم، می‌توانید ببینید که تبدیل واقعی به آن می‌شود. و این با برخی از پلتفرم های کلیدی تجارت الکترونیک ادغام می شود. Shopify یک نمونه است. اما اگر پلتفرم خود را اجرا می‌کنید، می‌توانید مستقیماً API تبدیل ما را نیز ادغام کنید.

این به تعدادی از کسب‌وکارها کمک کرده است. ما واقعاً نتایج خوبی دیده ایم. ما دیده‌ایم که برخی از کسب‌وکارها بسیار خوب عمل می‌کنند و سپس در واقع به کارهایی که در پلتفرم‌های ما انجام می‌دهند سرعت می‌بخشند. اما افرادی که از طریق آن کار می کنند در حال حاضر بسیار در مرحله یادگیری بودند، اما ما هیجان زده هستیم که واقعاً در این زمینه به مشاغل کمک کنیم. قطعه دیگری که به زودی راه اندازی می شود، نسخه به روز شده قابلیت اندازه گیری ما است.

حتی اگر این اتصال را داشته باشید، باید توانایی اندازه گیری آنچه اتفاق می افتد را داشته باشید. ما در واقع تعدادی راه اندازی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ انجام داده ایم، اما چند قابلیت جدید در تابستان امسال داریم و من واقعاً از این بابت هیجان زده هستم. بنابراین این دو روشی است که ما به کسب‌وکارها در این دوره چالش‌برانگیز تغییرات اکوسیستم تبلیغ‌کننده کمک می‌کنیم.

اما علاوه بر این، من به آنچه در اکثر مواقع در اینجا درباره آن صحبت کردیم، برمی‌گردم. که پیام های تجاری است. پیام‌رسانی تجاری در برابر تغییرات اکوسیستم تبلیغ‌کننده انعطاف‌پذیر است، این بخشی از دلیلی است که ما فکر می‌کنیم بسیاری از کسب‌وکارها راه جدیدی برای اتصال، یافتن مشتریان جدید، ارتباط با آنها دیده‌اند و اکنون همه این موارد استفاده اضافی در حال ظهور هستند. آی تی. بنابراین، پیام‌های تجاری پلتفرمی بزرگ برای آینده خواهد بود، زیرا ما همچنان به تبلیغ‌کنندگان با راه‌حل‌های سیگنال و اندازه‌گیری موجود کمک می‌کنیم که آنها به استفاده از آنها عادت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

این بخشی از یک به یک است مجموعه مصاحبه با رهبران فکری. متن برای انتشار ویرایش شده است. اگر مصاحبه صوتی یا تصویری است، روی پخش‌کننده تعبیه‌شده در بالا کلیک کنید یا از طریق iTunes یا از طریق Stitcher.


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی