عمومی

خط مشی جدید کار از راه دور Airbnb فقط 105 کلمه است. در اینجا چیزی است که شرکت شما می تواند از آن بیاموزد

خط مشی جدید کار از راه دور Airbnb فقط ۱۰۵ کلمه است.
در اینجا چیزی است که شرکت شما می تواند از آن بیاموزد

شب گذشته، مدیر عامل Airbnb برایان چسکی در توییتر به خط مشی جدید کار از راه دور شرکت را اعلام کنید، و این یک تاسف است.

“من فکر می‌کنم این روش غالب شرکت‌ها در ۱۰ سال آینده خواهد بود.”

در نگاه اول، سیاست جدید ممکن است بسیار شبیه آنچه از شرکت‌های دیگر دیده‌ایم باشد که به رویکرد ترکیبی نزدیک شده‌اند و به کارمندان اجازه می‌دهد بین کار در خانه یا محل کار یکی را انتخاب کنند. اما چند نکته کلیدی وجود دارد که ممکن است کوچک به نظر برسند، اما می توانند تفاوت بزرگی در نحوه همکاری افراد ایجاد کنند.

در اینجا آمده است. هر یک از نکات کلیدی که توسط چسکی خلاصه شده است:

۱٫ می‌توانید از خانه یا محل کار کار کنید – هر چیزی که برای شما بهتر است.

۲٫ می‌توانید به هر نقطه از کشور نقل مکان کنید، مانند سانفرانسیسکو به نشویل، و غرامت شما تغییر نخواهد کرد.

۳٫ شما از انعطاف پذیری برای زندگی و کار در ۱۷۰ کشور تا ۹۰ روز در سال در هر مکان برخوردار هستید.

۴٫ ما به طور منظم برای جمع آوری تیم ملاقات خواهیم کرد. اکثر کارمندان هر سه ماه یک بار به مدت یک هفته (برخی بیشتر) شخصاً به یکدیگر متصل می شوند.

۵٫ برای رسیدن به این هدف، ما از یک نقشه راه چند ساله با عرضه دو محصول عمده در سال استفاده خواهیم کرد، که ما را به روشی بسیار هماهنگ کار می کند.

در حالی که فقط ۱۰۵ کلمه است، از رویکرد Airbnb چیزهای زیادی برای جمع آوری وجود دارد. بیایید برخی از نکات کلیدی را بررسی کنیم و ببینیم کسب و کارهای دیگری که کار از راه دور را می پذیرند چه چیزی می توانند از آن بیاموزند.

از هر کجا کار کنید–با توجه به آن

اولین نکته ای که Chesky به آن اشاره می کند این است که کارمندان می توانند هر کدام را که ترجیح می دهند در خانه یا محل کار کار کنند.

چسکی سه دلیل اصلی را ذکر می کند.

“جهان چسکی می نویسد: انعطاف پذیرتر شده است. «اگر میلیون‌ها نفر از Airbnbs کار نمی‌کردند، کسب‌وکار ما به این سرعت از همه‌گیری بهبود نمی‌یافت.»

دوم، داده ها از این تصمیم پشتیبانی کردند. مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، همه‌گیری Covid-19 کارمندان Airbnb را مجبور کرد که از راه‌حل کار از راه دور استفاده کنند. اما به گفته چسکی، این منجر به “پربارترین دوره دو ساله در تاریخ شرکت ما” شد.

و دلیل سوم. مربوط به جنگ برای استعدادیابی است. چسکی می‌نویسد: «شرکت‌ها در صورت محدود کردن استعداد خود به شعاع رفت‌وآمد در اطراف دفاترشان، در ضرر قابل توجهی خواهند بود. “بهترین مردم در همه جا زندگی می کنند.”

البته، هر شرکتی نمی تواند به کارمندان خود اجازه دهد از هر کجا زندگی و کار کنند. اما آن‌هایی که می‌توانند باید از خط‌مشی حمایتی Airbnb، یعنی اینکه «غرامت تغییر نمی‌کند» بسته به آدرس فرد، سرنخی بگیرند.

این نه تنها به کارمندان این آزادی را می‌دهد که در هر جایی که آنها را خوشحال می‌کند زندگی کنند (یا حتی هر زمان که می‌خواهند حرکت کنند)، بلکه اساساً به آنها این آزادی را می‌دهد که به اصطلاح حقوق خود را افزایش دهند. به هر حال، قدرت خرید دلار در شارلوت یا تولسا بسیار بیشتر از نیویورک یا سانفرانسیسکو خواهد بود.

چرا این مورد را الزامی می کنیم؟

“معنی ترین ارتباطات شخصا اتفاق می افتد.” “زوم برای حفظ روابط عالی است، اما بهترین راه برای تعمیق آنها نیست. و برخی از کارهای خلاقانه بهتر است در یک اتاق انجام شوند.”

“راه‌حل مناسب باید کارایی Zoom را با ارتباط انسانی معنادار که هنگام گرد هم آمدن افراد اتفاق می‌افتد ترکیب کند. طراحی ما تلاش می‌کند بهترین‌های هر دو جهان را ترکیب کند.”

به‌عنوان کسی که از قبل از همه‌گیری یک کسب‌وکار از راه دور را اداره کرده‌ام، می‌توانم ارزش این رویکرد را تضمین کنم.

من و تیم من عاشق کار از راه دور هستیم، زیرا این امکان را برای ما فراهم می کند تا در آن زندگی کنیم و به نقاط مختلف جهان سفر کنیم. این به ما امکان می‌دهد استعدادها را در سطح جهانی منبع یابی کنیم، به این معنی که به سطح بسیار بالاتری از تنوع دست می‌یابیم که در غیر این صورت ممکن است – و آن پیشینه‌ها، دیدگاه‌ها و شخصیت‌های متنوع تأثیر عمیقی بر کیفیت کار ما دارند.

در عین حال، می دانم که هیچ جایگزینی برای دور هم جمع شدن وجود ندارد. انرژی، گفتگوهای خود به خود، پویایی شخصی – همانطور که چسکی می گوید، همه اینها کلید تعمیق روابط هستند. آیا این اتفاق می تواند در یک محیط ۱۰۰ درصد از راه دور رخ دهد؟ تا حدی بله. اما من در یک سطح بحث نمی‌کنم – و اغلب بسیار سخت‌تر است و خیلی بیشتر طول می‌کشد.

پس، چه می‌شود. آیا شرکت ها می توانند سیاست جدید Airbnb را کنار بگذارند؟

اول، همه نمی توانند کاری را که Airbnb انجام می دهد انجام دهند، به دلیل بودجه و انواع دیگر محدودیت ها اما اگر شرکت شما با تنظیم یک خط مشی کار از راه دور با چالش مواجه شد، از Airbnb درس بگیرید و سعی کنید این اصول را تا جایی که می توانید به کار ببرید:

  • غرامت را بر اساس موقعیت مکانی کاهش ندهید
  • گردهمایی های منظم تیمی را بصورت حضوری تنظیم کنید
  • با هر دو کوتاه مدت شفاف باشید و اهداف بلند مدت

تقریباً هر شرکتی می تواند این چهار اصل را در اولویت قرار دهد. درست انجام دهید، و نه تنها بهترین کارمندان را جذب خواهید کرد، بلکه آنها و کسب و کارتان را در موقعیتی برای موفقیت قرار خواهید داد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی