عمومی

8 راه برای گسترش شبکه امروزی

۸ راه برای گسترش شبکه امروزی

دفعه بعد که در یک ساعت خوش صنعتی دیگر ایستادید، Chardonnay را کنار بگذارید و این نکات را امتحان کنید تا شروع به ملاقات با افراد خارج از جایگاه خود کنید.

شبکه کردن به معنای ایجاد روابط، اشتراک‌گذاری اطلاعات و یافتن منابع پشتیبانی است. اغلب مردم آن را ایمن بازی می‌کنند، در داخل دیوارهای صنعت خود می‌مانند و در پاپ ناکام می‌مانند. آن حباب منطقه راحتی و وارد شدن به قلمرو ناشناخته چهره‌های جدید و ایده های جدید. وقت آن رسیده است که از چیزهای آشنا فراتر بروید و شبکه خود را گسترش دهید و دانش و با مخاطبین بیشتری ملاقات کنید که می توانند شما را تا این حد به اهدافتان نزدیکتر کنند.

از هشت کارآفرین از شورای کارآفرینان جوان (YEC) خواستیم تا نکات خود را به ما ارائه دهند. برای تسلط بر هنر ملاقات با افراد فراتر از مرزهای علایق و ارتباطات تجاری شما:  

۱٫ داوطلب شوید.

سازمانی را بیابید که روی هدفی که برای شما مهم است کار می کند و چند ساعت در ماه داوطلب شوید. خیلی خوب است که از کارهای روزمره خود خارج شوید و در یک ماموریت متفاوت مشارکت کنید، و با افرادی آشنا خواهید شد که به چیزهای مشابه اهمیت می دهند اما به احتمال زیاد در صنایع مختلف کار می کنند.

—مارتینا ولکه، زیلست

۲٫ یک wingperson شبکه پیدا کنید.

برای هر رویداد شبکه‌ای، داشتن یک «wingperson» در شبکه می‌تواند مفید باشد. با هم، به طور طبیعی می توانید دیگران را به مکالمه خود بکشانید. این امر به ویژه در صورتی صادق است که بال شبکه شما در مورد صنعتی که با آن آشنا نیستید آگاه باشد. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این رویداد فرصتی برای شما فراهم می کند تا با بال شبکه خود بهتر بشناسید.

—داگ بند، خم گروه حقوق، کامپیوتر

۳٫ از شبکه های فارغ التحصیلان استفاده کنید.

فصل‌های فارغ‌التحصیل راهی عالی برای در ارتباط ماندن و شبکه خارج از شرکت و جایگاه خود هستند. آنها اغلب شامل فارغ التحصیلان رشته های مختلف می شوند و این یک راه سرگرم کننده برای یادگیری از افرادی است که معمولاً با آنها تعامل ندارید. شما علاقه مشترکی به مدرسه خود دارید، و این یک راه آسان برای ملاقات با افراد جدید است.

—اندرو توماس، SkyBell Technologies Inc. .

۴٫ میزبان رویدادها.

به‌جای شرکت در رویدادهایی، که در آن شما یکی از چندین رویداد هستید و ممکن است خارج از تخصص خود باشید، رویدادهای خارج از صنعت خود را میزبانی کنید. به عنوان میزبان، شما و فضایتان یک نقطه کانونی طبیعی هستید. علاوه بر این برجستگی افزوده شده، تغییر نقش شما – از شرکت کننده به میزبان – گفتگو را آسان تر می کند و فشار حضور در رویداد با یک برنامه یا مأموریت خاص را از بین می برد.

—برنان وایت، برج دیده‌بانی

۵٫ فقط شروع کنید.

راستش را بخواهید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع کنید. حتی به آن فکر نکنید، فقط شروع کنید. اگر می خواهید در هر چیزی تأثیرگذار شوید، با خواندن همه چیز در آنجا شروع کنید. سپس شروع به شبکه سازی با افراد در آن جایگاه کنید. سپس شروع به رفتن به رویدادها کنید. سپس شروع به نوشتن در مورد آن کنید. سپس شروع به صحبت در مورد آن کنید. سپس در آن جایگاه متخصص شوید. این یک راه مطمئن برای ساخت شبکه شما است!

—جان رامپتون، آدوگی

۶٫ برای توصیه به VC مراجعه کنید.

از سرمایه گذاران خطرپذیر بپرسید که چه کارآفرینانی را واقعاً تحسین می کنند. آن‌ها همیشه مجموعه گسترده‌ای از شرکت‌هایی دارند که با آن‌ها کار می‌کنند، و می‌توانند شما را با کارآفرینان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مختلف مرتبط کنند که در غیر این صورت ممکن است آنها را نبینید.

—دریاچه کاترینا، رفع دوخت

۷٫ در اینستاگرام و پینترست فعال شوید.

ما برای کمک به دسترسی به طرفداران در اینستاگرام و Pinterest موفق بوده ایم فراتر از طاقچه محصولات طبیعی ما. با عکس های زیبا، می توانید به سرعت فالوورهای خود را در اینستاگرام و پینترست افزایش دهید. به مخاطبان خود محتوای عالی ارائه دهید که می‌خواهند به آن نگاه کنند و این همهمه گسترش می‌یابد.

—Emily Doubilet، Susty Party

۸٫ به یک سازمان تجاری بپیوندید.

در خارج از شرکت و حتی صنعت خود، می توانید ایجاد کنید روابط و شبکه با پیوستن به یک گروه تجاری مانند Vistage، که رهبران مشاغل را از بازارهای مختلف گرد هم می آورد. این یک تمرین ذهنی خوب است و به شما کمک می کند تا در مورد اینکه دیگران خارج از صنعت شما چگونه کسب و کار شما را درک می کنند، بازخورد دریافت کنید.

—مایکل سیمن، CPXi

این مقاله در جولای ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Syda Productions/Shutterstock

YEC 150x150 - 8 راه برای گسترش شبکه امروزی

شورای کارآفرینان جوان (YEC) یک سازمان فقط دعوت‌شده است که از آینده‌دارترین کارآفرینان جوان جهان تشکیل شده است. با مشارکت Citi، YEC اخیراً BusinessCollective را راه‌اندازی کرد، یک برنامه مربیگری مجازی رایگان که به میلیون‌ها کارآفرین کمک می‌کند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی و رشد دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی