عمومی

Wix ادغام با متا برای تجارت را اعلام کرد صاحبان

Wix ادغام با متا برای تجارت را اعلام کرد
صاحبان

Wix.com از ادغام‌های جدیدی با متا رونمایی کرد که به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد به طور یکپارچه با مشتریان خود در واتس‌اپ، اینستاگرام و مسنجر ارتباط برقرار کنند. این توسعه، تعاملات مشتریان کسب‌وکارها را از پلت‌فرم‌های اجتماعی مختلف در یک مکان متمرکز می‌کند – Wix Inbox.

این ادغام به کاربران Wix امکان می‌دهد تا مستقیماً حساب‌های تجاری خود را با صندوق ورودی Wix خود پیوند دهند، و مدیریت تمام ارتباطات و تعاملات مشتری را در یک مکان ساده می‌کند. صندوق ورودی Wix برای صرفه جویی در وقت برای صاحبان مشاغل طراحی شده است و در عین حال فرصت ایجاد، تقویت و شخصی سازی روابط با مشتریان خود را به راحتی ارائه می دهد.

svg%3E - Wix ادغام با متا برای تجارت را اعلام کرد
صاحبان

با اضافه شدن این ادغام‌های اجتماعی، کاربران Wix اکنون می‌توانند همه پیام‌های مشتری را در یک صندوق ورودی دریافت کنند و مستقیماً از داشبورد Wix پاسخ دهند. تجربه پیام‌رسانی داخلی به صاحبان مشاغل اجازه می‌دهد تا از دارایی‌های موجود خود برای گسترش ارتباطات خود در این کانال‌ها، ارائه پیشنهادات محصول، کوپن‌ها و ایجاد پاسخ‌های خودکار استفاده کنند.

رونی الکایام، معاون موبایل، بازار برنامه و amp; محصولات استراتژیک در Wix، بر تعهد این شرکت به ارائه هر ابزار لازم برای موفقیت به صاحبان مشاغل تأکید کرد. «ادغام این پلت‌فرم‌های پیام‌رسان برتر با Wix Inbox، ارتباطات را ساده‌تر می‌کند و به صاحبان مشاغل کمک می‌کند کارآمدتر باشند. این ارتباط مستقیم و سریع باعث ایجاد اعتماد می شود و در نهایت باعث افزایش وفاداری و حفظ مشتری می شود. ما مشتاقانه منتظر ادامه رشد ارتباطات چند کاناله برای حمایت از کسب‌وکارها در حین گسترش و ارائه خدمات به مشتریان هستیم.»

Kyle Jenke، مدیر پیام‌رسان تجاری مشارکت در متا، بر نیاز کسب‌وکارها برای داشتن یک تجارت آسان تأکید کرد. و روشی ساده برای مدیریت تعاملات مشتری در کل سفر مشتری. “ما از کار با Wix در راه حل جدید Inbox که اکنون با تمام پلتفرم های پیام رسانی برتر Meta ادغام می شود، هیجان زده هستیم.”

Wix Inbox، یک ابزار پیام رسانی CRM، به کاربران اجازه می دهد پیام ها را مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهند. از کانال‌های مختلف، از جمله Wix Chat در وب‌سایت Wix، ایمیل، پیامک، و اکنون صفحات تجاری WhatsApp، Instagram و Messenger. کاربران می‌توانند با بازدیدکنندگان سایت مستقیم چت کنند، با مخاطبین ارتباط برقرار کنند و پیوست‌ها، کوپن‌ها، درخواست‌های پرداخت و پیوندهایی به محصولات و خدمات را برای بازدیدکنندگان ارسال کنند. Wix Inbox به کسب‌وکارهایی که بر روی Wix ساخته شده‌اند، یک پلتفرم CRM یکپارچه و کاملاً قابل گسترش برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد آنها ارائه می‌کند.

تیم Wix CRM در حال حاضر روی افزودن کانال‌ها و ادغام‌های بیشتر به قابلیت‌های Wix Inbox کار می‌کنیم، که به اشخاص ثالث امکان می‌دهد کانال‌های بیشتری را در ادغام‌های ارتباطی بگنجانند و آنها را به‌طور یکپارچه در یک صندوق ورودی ارتباطات چند کاناله ادغام کنند.

برای آخرین‌ها، دنبال کنید. ما در اخبار Google.

تصویر: Deposi tphotos


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی