عمومی

3 راه برای اثبات رکود – کسب و کار شما

۳ راه برای اثبات رکود – کسب و کار شما

من یک کارآفرین سریالی هستم و Fluid Truck برای من خوش شانس شماره ۱۳ است. من از طریق آزمون و خطا یاد گرفته ام که رکود اقتصادی را به عنوان فرصت به جای چیزی برای ترسیدن ببینم. حتی اگر بازار کاهش نیابد، همیشه بهترین کار این است که کسب و کار خود را برای زنده ماندن از بدترین نتیجه ممکن آماده کنید. صنعت حمل و نقل به دلیل تغییر تمرکز مصرف کننده از کالاها به خدمات و کاهش واردات، بدون توجه به رکود، به کاهش سرعت ادامه خواهد داد. با این حال، می‌توانید موقعیت کسب‌وکار خود را به گونه‌ای قرار دهید که نه تنها افت بازار را تحمل کند، بلکه امیدواریم در طرف مقابل نیز آماده رشد باشید.

به عنوان مدیر عامل Fluid Truck، یک شرکت اجاره کامیون تجاری، دیدگاه منحصر به فردی در مورد صنعت حمل و نقل و روندهای آن دارم. این روشی است که می توانید از آن روندها سرمایه گذاری کنید تا کسب و کار خود را بدون توجه به آنچه پیش می آید حفظ کنید.

۱٫ چرا صاحب آنچه می توانید اجاره کنید؟

یک راه عالی برای کاهش ریسک کسب و کار در مواجهه با رکود اقتصادی احتمالی، شروع به کار است. اجاره دارایی اگر هر ماه مبالغ هنگفتی را بابت وام خودروی خود پرداخت می کنید و کسب و کارتان کند می شود، ممکن است این وسایل نقلیه بیکار بمانند. آنها می توانند به جای پرداخت هزینه برای خود با وارد کردن جریان نقدی، پس انداز شما را تخلیه کنند.

با اجاره، می توانید اطمینان حاصل کنید که شما فقط برای وسایل نقلیه ای پرداخت می کنید که واقعاً درآمد دارند. شما به راحتی می توانید اندازه ناوگان خود را برای برآورده کردن نیازهای فعلی خود تنظیم کنید. حتی زمانی که کسب‌وکار پشتیبان‌گیری می‌کند، می‌توانید به سادگی دارایی‌هایی را که برای پوشش سفارش‌های دریافتی نیاز دارید اجاره کنید. این انعطاف‌پذیری به شما این امکان را می‌دهد که شرکت خود را در میان یک بازار همیشه در حال تغییر سازگار نگه دارید.

اجاره وسایل نقلیه و تجهیزات نیز شما را نجات می‌دهد. از پوشش هزینه های نگهداری تعمیرات، تعویض روغن، لاستیک‌های نو، معاینه و غیره–همه این هزینه‌ها به‌سرعت افزایش می‌یابد، مخصوصاً زمانی که ناوگان بزرگ یا تجهیزات زیادی را مدیریت می‌کنید. برای دارایی‌های اجاره‌ای، تعمیر و نگهداری معمول به عهده شرکت اجاره است و بار اضافی را از صورت‌حساب‌های ماهانه شما کاملاً حذف می‌کند. این پس انداز به تنهایی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند که هر پنی مهم باشد.

۲٫ از بازارهای پر رونق استفاده کنید

طبق خدمات حراج خودرو Manheim، قیمت خودروهای دست دوم افزایش یافت ۴٫۳ درصد در فوریه. این قابل توجه ترین افزایش قیمت در این ماه خارج از فصل از سال ۲۰۰۹ است.

اگر به دنبال تغییر روش خود بوده اید. ناوگان خود را مدیریت کنید یا موجودی وسیله نقلیه خود را بازسازی کنید، این زمان می تواند بهترین زمان برای انجام این کار باشد. با فروش وسایل نقلیه‌ای که دارید و استفاده از خدمات اجاره‌ای، از بازار فروش مجدد در حالی که بازار بالا است، سرمایه‌گذاری کنید.

اجاره خودروهای تجاری. شرکت‌ها طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها را ارائه می‌کنند، از ون‌های باری متوسط ​​و پیکاپ‌ها تا کامیون‌های جعبه‌ای بزرگ‌تر. بسیاری از شرکت‌ها وسایل نقلیه الکتریکی را نیز ارائه می‌کنند که می‌توانند به شما کمک کنند تا در رسیدن به اهداف کسب و کارتان در زمینه آلایندگی صفر شروع کنید.

۳٫ کسب و کار خود را به عنوان یک منبع رکود قرار دهید

اگر واقعاً می خواهید از طریق رکود اقتصادی به قدرت برسید، سعی کنید کسب و کار خود را به عنوان یک منبع رکود تنظیم کنید. راه حل بالقوه برای مشکلات رکود من از طریق آزمون و خطا یاد گرفته ام که رکود اقتصادی را به عنوان فرصت به جای چیزی برای ترسیدن ببینم. من این کار را با ارزیابی اینکه چگونه می توانم پیشنهادات شرکتم را به عنوان منبعی برای دیگران در یک مرکز اقتصادی در مرکز شهر قرار دهم، انجام داده ام. به عنوان مثال، اگر شخصی اخراج شود، می تواند فشاری باشد که برای راه اندازی شرکت خود به آن نیاز دارد. اگر آن شرکت برای کار کردن به وسیله نقلیه نیاز داشته باشد، خرید آن زمان می برد و راه اندازی شرکت را کند می کند.

ما Fluid را طراحی کردیم. کامیون برای آسان کردن استفاده از برنامه ما و اجاره کامیون. این بدان معناست که این صاحبان کسب و کار برای اولین بار می توانند در عرض چند دقیقه وسیله نقلیه مورد نیاز خود را برای راه اندازی کسب و کار خود در دست بگیرند. ما می‌توانیم با تهیه وسایل نقلیه با پرداخت‌های ساعتی، روزانه یا ماهانه مقرون‌به‌صرفه، به آن‌ها پای بگذاریم تا بتوانند روی آن بایستند.

مهم نیست در چند ماه آینده اقتصاد به کجا ختم می‌شود، آماده کردن کسب‌وکارتان برای تحمل بدترین‌ها هرگز ضرری ندارد. در واقع، پیش‌بینی تغییرات در حال حاضر می‌تواند شما را در موقعیتی قرار دهد که زمانی که بازار به عقب برگردد، یک رونق دوباره پیدا کنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی