عمومیمقالات

بهترین نکات کریستی رایت برای راه اندازی YouEconomy کسب و کار

بهترین نکات کریستی رایت برای راه اندازی YouEconomy
کسب و کار

مزرعه زیبا بود: یک خانه متوسط ​​و انباری ۱۱ غرفه ای که در ۴۰ هکتار خارج از نشویل ساخته شده بود. کریستی رایت را به یاد پدرش می‌اندازد، و بو، کره‌ای با پاهای تکان‌خورده را که نزدیک به دو دهه قبل تماشا می‌کرد، اولین قدم‌هایش را برداشته بود. بو اولین اسب او بود. او وحشی و ماجراجو بود، به نوعی شبیه او. او از آن روز می خواست در یک مزرعه – این مزرعه – زندگی کند. اما یک مشکل نه چندان کوچک وجود داشت: کرایه خانه تقریباً سه برابر بیشتر از توان مالی فارغ التحصیلان کالج بود. رایت به هر حال آن را اجاره کرد.

او روی راه هایی که ممکن است شکست بخورد متمرکز نبود. او روی رویایش متمرکز شده بود. رایت برای حل مشکل مزرعه بزرگ و پول کم خود به منابعی که قبلاً در اختیار داشت نگاه کرد – دانش اسب و مراقبت از اسب و ۱۱ غرفه خالی. مزرعه فیلدز گریس اولین کسب و کار او شد، یک سرویس سوارکاری اسب که به پناهگاهی برای خرهای مینیاتوری، چند گربه ولگرد و دو بز غش شده تبدیل شد. او هرگز به قصد به دست آوردن سود کلان یا حتی برچسب زدن به خود به عنوان یک کارآفرین وارد نشد. او به سادگی مهارت ها، پیشینه و منابع موجود خود را به منظور حل مشکلی که در زندگی خود دیده بود ترکیب کرد.

“بیشتر اوقات، تجارت فوق العاده پیچیده نیست. رایت می‌گوید: «فقط خراب است. “این فقط باعث می شود که کار کند. این شکست و برداشتن خود و تلاش برای چیز جدیدی است.”

باز کردن مزرعه یک خطر بود، و آن زمان‌ها آسان نبود. اما رایت از زندگی در خانه ای مملو از چرخه بی پایان هم اتاقی هایی که به داخل و خارج می شوند خسته شده بود. او از کار کردن ۸۰ ساعت در هفته با حداقل دستمزد غیرانتفاعی خسته شده بود. او به خود اجازه داد تا یک رویای بزرگتر را دنبال کند و سپس برای رسیدن به آن برنامه ریزی کرد.

اکنون یک مربی ۳۹ ساله تجارت، نویسنده پرفروش کتابهایی از جمله بازگشت زمان شما و بوتیک تجاری و سخنران عمومی، ماموریت رایت به عنوان شخصیت رسانه ای سابق دیو رمزی و خالق برند بیزینس بوتیک، توانمندسازی زنان در همه جا، در اتاق های هیئت مدیره و مهد کودک ها، برای آن صدای کوچک را در سرشان پر از ایده ها در آغوش بگیر.

نحوه شروع یک بازی جانبی در YouEconomy

یک مسابقه انفرادی یا هستل جانبی نباید بزرگ باشد و ندارد رایت می گوید برای تغییر جهان. شما نیازی به نقل مکان به دره سیلیکون یا حتی بیرون از زیرزمین خود ندارید. نیازی نیست تا ۱ میلیون دلار درآمد داشته باشید. در واقع، شما می توانید به اندازه کافی برای تعطیلات خانوادگی سالانه، یا هزینه های سفر ورزشی باشگاه فرزندتان هزینه کنید. زیبایی YouEconomy این است که برای همیشه قابل تنظیم است. می توان آن را خم کرد، چرخاند، پیچ و تاب کرد تا زمانی که با واقعیت برنامه موجود شما مطابقت داشته باشد. سرمایه گذاری YouEconomy شما باید در زندگی شما جا بیفتد، نه برعکس.

این مفهوم جدید از رویای آمریکایی برای هر زنی که مایل به کار برای آن است در دسترس است. و کمک به زنان در ایده‌پردازی، برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و رشد فعالیت‌های YouEconomy خود

“بخش مورد علاقه من در این سفر داشتن یک صندلی در ردیف جلو برای تماشای این افراد است که این کار را انجام می دهند، کسب و کار خود را بسازند و رویاهای خود را دنبال کنند.

اما، او هشدار می‌دهد، راه‌اندازی یک کسب‌وکار – صرف نظر از اندازه یا پیچیدگی – آسان نیست، و برای همه مناسب نیست. برای کسانی که آن را می خواهند، با این حال، زمان هیچ وقت بهتر نبوده است. در اینجا او بهترین نکات موفقیت خود را برای شروع یک کار جانبی در YouEconomy ارائه می‌کند.

۱٫ تماس خود را درک کنید

پس طراحی و ساخت میزهای قهوه را دوست دارید؟ سرد. آیا این علاقه شماست؟ آیا این کار زندگی شماست؟ آیا این همان چیزی خواهد بود که مردم شما را به خاطر آن به یاد می آورند؟ شاید نه، و این اشکالی ندارد. نکته این است که از آن لذت می برید، و شاید گروهی از مردم را پیدا کنید که از میزهای قهوه ساز دست ساز نیز لذت می برند، اما استعداد، زمان یا حوصله ساختن میزهای خود را ندارند. کسانی که حاضرند برای محصول شما به شما پول بپردازند و به طور بالقوه حتی یک رابطه تجاری طولانی مدت با شما ایجاد کنند. بوم، شما اولین مشتری دارید، یعنی در YouEconomy هستید. رایت می‌گوید که واقعاً می‌تواند به همین سادگی باشد.

او می‌گوید: «[‘Calling’] به این معنی است که شما برای انجام یک کار روی این زمین قرار گرفته‌اید، و من با آن موافق نیستم. “صرف نظر از اینکه چه کاری انجام می دهید یا چگونه آن را انجام می دهید، من مشتاق خدمت به مردم هستم، و راه های مختلفی وجود دارد که می توانیم این کار را انجام دهیم.”

تعقیب رویاهای خود< /a> وقتی شروع به بررسی اینکه آیا سرگرمی یا مهارت شما به اندازه کافی سودآور و مقیاس پذیر است که با جهان به اشتراک بگذارید، احساس ترس می کند. رایت می گوید، این افکار منفی را کنار بگذارید.

۲٫ داستان خود را در آغوش بگیرید تا کار جانبی خود را شروع کنید

سفر کارآفرینی رایت خیلی قبل از ماجراجویی او در مزرعه آغاز شد. وقتی او ۶ ماهه بود، مادر مجردش به یک صاحب آبنبات فروشی نسبتاً موفق در مرکز شهر نشویل مراجعه کرد و فیلمنامه زندگی او. او به تجارت بیشتری نیاز داشت، و او به یک پلتفرم مستقر برای نشان دادن استعداد خود برای ایجاد کیک و دسر نیاز داشت. بنابراین او به او پیشنهاد کرد که شیرینی‌های خانگی‌اش را در یکی از ویترین مغازه‌ها به نمایش بگذارد. برای درصدی از سود، مادر رایت دارای املاک و مستغلات عالی بود و صاحب آبنبات فروشی شاهد ترافیک بیشتری بود. کار کرد و مادر رایت سرانجام مغازه کیک فروشی خود را باز کرد.

رایت در آن کیک فروشی بزرگ شد. او با کارمندان دوست شد، تحویل را در مرکز شهر انجام داد و کیسه های آیسینگ را بر اساس رنگ مرتب کرد. او علاقه زیادی به پخت و پز آن نداشت، اما شلوغی یک تجارت کوچک حتی در آن زمان او را هیجان زده کرد. رایت صبح های زیادی را قبل از مدرسه با کیسه های ۵۰ پوندی شکر و آرد چرت می گذراند و اغلب با رنگ پودری در موهای بلوند سفیدش در کلاس حاضر می شد. او از صندوق، ریتم دکمه‌ها و صدای رضایت‌بخش هنگام باز شدن کشو خوشش می‌آمد. رایت دارای مدرک BBA است و مربی کسب و کار معتبر است، اما اولین کسب و کار و رهبری او درس ها در آن کیک فروشی اتفاق افتاد.

رایت می‌گوید: «مادر من اخلاق کاری، شخصیت، اشتیاق، پشتکار، مهربانی و خدمات مشتری را به من یاد نداد. “او آن را در مقابل من زندگی کرد، و در نتیجه، من نیز آن را زندگی می کنم.”

فروشگاه کیک هرگز به طور تصاعدی رشد نکرد. مادر رایت زندگی راحت داشت، اگرچه او هرگز به طور مستقل از تجارت خود ثروتمند نشد. اما او عاشق پخت و پز بود و ایفای نقش مهمی در جشن گرفتن نقاط عطف زندگی مشتریان وفادارش باعث خوشحالی او شد.

در زمانی که تقریباً هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد می‌تواند یک استارت آپ راه اندازی کنید یا یک شلوغی جانبی راه اندازی کنید، ممکن است بازار برای جواهرات دست ساز یا شمع های سویا کاملاً طبیعی بسیار شلوغ به نظر برسد. اما رایت می گوید که همان اصول قدیمی بازاریابی اعمال می شود: مشتریان می خواهند محصولات جدید را امتحان کنند و بازار همیشه آماده پذیرش ایده های جدید است.

اما آنچه واقعاً می‌فروشد، شخص و داستان پشت یک محصول است.

رایت می‌گوید: «نام تجاری شخصی، برند تجاری شماست و این یک مزیت منحصربه‌فرد است. “این می تواند دلیلی باشد که مردم به شما مراجعه کنند.”

چیزهایی که ممکن است در مورد شما عجیب به نظر برسند، چیزهایی هستند که شما را منحصر به فرد می کنند و در نتیجه، محصول یا خدمات شما را منحصر به فرد می کنند. داستان اینکه چه کسی هستید و چه چیزی را می خواهید به دست آورید در آغوش بگیرید. مخاطبان شما این آسیب پذیری را احساس خواهند کرد و پاسخ خواهند داد.

۳٫ تحقیق خود را انجام دهید و هنگام شروع یک شلوغی جانبی واقع بین باشید

رایت از توصیه‌های حاوی شکر استفاده نمی‌کند. پس از مدیریت تیم‌های بزرگ، رشد بخش‌ها و راه‌اندازی سرمایه‌گذاری‌های جدید، او یک واقع‌گرا است. اگر اشتیاق شما در بازار فعلی تقاضایی نداشته باشد، او این را به شما خواهد گفت.

اگر عاشق آموزش پیانو هستید، عالی است. اما اگر محله شما سه معلم پیانو دیگر دارد که در تلاش برای پر کردن زمان‌بندی هستند، ممکن است مشکل داشته باشید. این بدان معنا نیست که شما شکست خواهید خورد، اما به این معنی است که باید تحقیقات خود را انجام دهید. چرا آن معلمان دیگر برای پر کردن نیمکت ها تلاش می کنند؟

رایت می‌گوید: «برای اینکه کسی بتواند در دنیایی که امروز در آن زندگی می‌کنیم پول دربیاورد، باید مشکلی را حل کند.

۴٫ با آنچه دارید شروع کنید — و سریع

رایت می‌گوید:

شروع یک کار جانبی موفق لازم نیست پیچیده باشد. با منابعی که دارید شروع کنید. شاید سه زبان را روان صحبت کنید. آموزش یک زبان خارجی یا راه اندازی یک دوره دیجیتالی را در نظر بگیرید که مشتریان شما می توانند با سرعت خود بگذرانند. مانع شما برای ورود به دنیای کسب و کار اکنون هزینه اتصال به اینترنت و زمان لازم برای ایجاد طرح کلی دوره است.

رایت می‌گوید برای بسیاری، سخت‌ترین بخش شروع است. این برای بیشتر چیزهای ترسناک یا غیرقابل پیش بینی زندگی صادق است. بنابراین سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن فقط یک مشتری پولی را دریافت کنید. اولین برد شما ممکن است اعتماد به نفسی را که برای با انگیزه ماندن نیاز دارید تقویت کند. بعد از اولین مشتری، می‌توانید در صورت لزوم تنظیم کنید.

رایت می‌گوید: «سریع شروع می‌شود، سریع شکست می‌خورد. “می‌فهمید که کار نمی‌کند و در صورت نیاز می‌توانید تغییر مسیر دهید.”

۵٫ زمین خود را به خطر بیندازید

پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد شما یکی از ویژگی‌های محصول یا خدمات شماست که توسط شخص دیگری انجام نشده است. رایت می‌گوید یک مثال بارز لیوان Ember است که به شما امکان می‌دهد برای تنظیم دمای نوشیدنی خود از طریق یک برنامه در تلفن هوشمند خود. برای رایت، مادر سه فرزند که قهوه‌اش را قبل از ناهار ۵۰ بار گرم می‌کند، این یک راه‌گشا بود. اما اگر ایده ای نداشته باشید که قبلا انجام نشده باشد، چه؟

این زمانی است که پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما به کیفیتی از محصول یا خدمات شما تبدیل می شود که انتخاب می کنید برجسته کنید.

رایت می‌گوید: «بسیاری از آنچه که Business Boutique را منحصربه‌فرد می‌کند، من هستم. “بیلیون مربی کسب و کار وجود دارد، اما مردم برای روشی که من آن را آموزش می دهم به من مراجعه می کنند.”

وقتی به این فکر می‌کنید که چه چیزی سرمایه‌گذاری انفرادی شما را قابل فروش می‌کند، اجازه ندهید که فکر ایجاد اولین یا حتی بهترین نسخه محصول یا خدماتتان شما را بترساند. فقط روی چیزی که آن را منحصر به فرد می کند تمرکز کنید.

۶٫ رویای بزرگ داشته باشید، کوچک شروع کنید و خستگی ناپذیر کار کنید

رایت شروع به کار برای رمزی، پرفروش‌ترین نجواگر پول و رادیو کرد. شخصیت، در سال ۲۰۰۸٫ او قبل از تبدیل شدن به یک سخنران، به عنوان یک توسعه دهنده محصول شروع کرد و با راهنمایی او، یک مربی کسب و کار در سرمایه گذاری کارآفرینی خود شد.

رایت مدت‌ها رویای کار برای الهام بخشیدن به زنان در تجارت را داشت، همانطور که مادرش زمانی به عنوان مثال انجام می‌داد، اما او همچنین ریسک‌های حساب شده را پذیرفت، صبر و حوصله به خرج داد و ذهنیت دانشجویی را در پیش گرفت. رایت به همان اندازه که معتقد است ما باید رویاپرداز را در درون خود تغذیه کنیم، هشدار می دهد که امنیت مالی شما یا خانواده تان را به خطر نیندازید.

رایت می‌گوید: «من همیشه و همیشه مسیر امن را آموزش می‌دهم. “من هرگز به مردم یاد نمی دهم که لحظه جری مگوایر را داشته باشند که در آن ماهی قرمز را می گیرید و می گویید “چه کسی با من است؟”

رایت می‌گوید: اگر کسب‌وکار YouEconomy شما جدید است، احتمالاً زمان آن نیست که از ۹ به ۵ خود دست بکشید. صبور باشید، و ایجاد زمان در حاشیه برنامه خود برای ایجاد کسب و کار خود به هر اندازه ای که برای موقعیت شما مناسب است. وقتی تمام تخم‌های استعاری خود را در سبد کنسرت جانبی قرار می‌دهید، خطر قربانی کردن امنیت مالی خود و راه‌اندازی کسب‌وکارتان را از یک محل استیصال به خطر می‌اندازید.

رایت می‌گوید: «من این را به شما تضمین می‌کنم. “اگر برای فروش ناامید هستید، برای پول ناامید هستید، برای درآمد شخصی ناامید هستید، مشتریان شما آن را احساس خواهند کرد.”

۷٫ وقت بگذارید، نه بهانه ای برای شروع شلوغی های جانبی خود

چند بار در این هفته، این ماه یا امسال به کسی گفته‌اید که دوست دارید یک سفر جانبی را شروع کنید، اما ساعات کافی در روز وجود ندارد؟ رایت می‌گوید مشکل این است که ما عمداً نحوه صرف زمان خود را انتخاب نمی‌کنیم.

“من بسیار آگاه هستم که زمان من محدود است و می توانم هر کاری انجام دهم. اما من نمی توانم همه کارها را انجام دهم… من خوب می گویم نه،” او می گوید.

اگر اغلب به رختخواب می‌روید و نمی‌دانید روزتان کجا رفته است، و احساس گناه می‌کنید که همه چیز را در لیست کارهای شما، ممکن است زمان یک حسابرسی برنامه زمانی فرا رسیده باشد. به مدت یک هفته، تک تک کارهایی که انجام می دهید و مدت زمان آن را یادداشت کنید. اگر به مدت ۲۵ دقیقه در یک جلسه اسکرول اینستاگرام غرق شدید، آن را یادداشت کنید. اگر هر شب به مدت سه ساعت برنامه‌های تلویزیونی را زیاده‌روی می‌کردید، آن را کمرنگ نکنید. در پایان هفته، در مقابل آنهایی که خودمراقبتی را ترویج می‌کنند و به شما کمک می‌کنند در جهت اهداف خود تلاش کنید.

مادر رایت از سنین پایین به او آموخت که اجازه دادن به رویاهای شما در پشت صندلی گزینه مناسبی نیست. چه در حال بلعیدن آرزوی شروع یک شلوغی جانبی هستید یا در حال حاضر در مراحل برنامه ریزی هستید، «چرا» خود را شناسایی کنید. می تواند انگیزه اضافی مورد نیاز شما را فراهم کند تا رویاها و اهداف خود را در اولویت قرار دهید. فقط به یاد داشته باشید که “چرا” شما نیازی به بزرگ بودن ندارد. می تواند به همین سادگی باشد که بخواهید کمی پول اضافی به دست آورید.

رایت می‌گوید: «شما در خانه بمانید، مادر، کسی که ترس و تردید دارید، می‌دانید که شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.»

این مقاله در اصل در تابستان ۲۰۱۹ منتشر شد مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس با اجازه از Business Boutique.

1b81ded084bc48e862897929bdafbea5?s=150&d=mp&r=g - بهترین نکات کریستی رایت برای راه اندازی YouEconomy
کسب و کار

سیسیلیا میس مدیر تحریریه موفقیت و یک عشایر دیجیتال است. او در مورد سایر عشایر دیجیتال، افراد انفرادی و آینده کار می نویسد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی