عمومی

چگونه Raising Cane’s از حقیقت 2 دلاری برای تبدیل شدن به یک امر ساده استفاده کرد ایده به یک برد واقعا بزرگ

چگونه Raising Cane’s از حقیقت ۲ دلاری برای تبدیل شدن به یک امر ساده استفاده کرد
ایده به یک برد واقعا بزرگ

سالها پیش، من برای شرکت رسانه دیجیتال، و من یک حقیقت مهم را یاد گرفتم که مرا بسیار در کار بهتر:

افراد بیشتری وارد یک مسابقه با یک جایزه واقعا عالی که ارزش آن مثلاً ۵۰۰ یا ۵۰۰۰ دلار است، نسبت به زمانی که جایزه را فقط ۵۰۰ دلار یا ۵۰۰۰ دلار نقد کنید.

  • اگر به کسی بگویید ۳۰۰۰ دلار به او می دهید، شاید به این فکر کند که چگونه صورتحساب ها را پرداخت کند یا پس انداز یا سرمایه گذاری کند، یا اینکه آن را از بین ببرد. اما اگر یک تعطیلات ۲۵۰۰ دلاری در دریای کارائیب پیشنهاد دهید، شاید تصور کنند که مراقبت‌های خود را برای چند روز در ساحل ترک می‌کنند.
  • به همین ترتیب، تخمینی از چند سال پیش این بود که والدین جدید به طور متوسط ​​حدود ۹۰۰ دلار در سال برای خرید پوشک برای هر کودک خردسال خرج می‌کردند. اما وقتی مسابقه‌هایی را برای یک نام تجاری والدین برگزار می‌کردیم، با ارائه «پوشک رایگان برای یک سال»، ورودی‌های بیشتری دریافت می‌کردیم. فقط با ارائه یک جایزه نقدی ۱۰۰۰ دلاری.

به همه اینها فکر کردم وقتی شنیدم که Raising Cane’s، رستوران زنجیره ای انگشت مرغ مستقر در لوئیزیانا، ۱۰۰۰۰۰ دلار خرج کرده است. برای خرید ۵۰۰۰۰ بلیت در جکپات ۸۱۰ میلیون دلاری بخت آزمایی مگا میلیون دلاری این هفته، با این وعده که ۵۰۰۰۰ کارمند زنجیره هر برنده ای را تقسیم خواهند کرد.

بیایید این را “حقیقت ۲ دلاری” بنامیم:

دادن ۲ دلار به هر کارمند چندان کارساز نبود. اما در عوض، یک معامله بزرگ و سرگرم کننده در مورد این ایده انجام داد، به اشتراک گذاشت که هشت ساعت طول کشید در یک جفت فروشگاه ۷-Eleven ایستاده و ۵۰۰۰۰ بلیط چاپ کرد (که اتفاقاً با پول نقد خریداری شده بود)، و همه آن را به دنیا اعلام کرد. این زنجیره برای دو دلارشان خیلی بیشتر شد.

“خریدن ۵۰۰۰۰ بلیط بخت آزمایی سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید!” مدیر عامل شرکت، تاد گریوز، در توییتر نوشت. “به امید اینکه بتوانیم جکپات برنده را با ۵۰۰۰۰ خدمه @RaisingCanes خود به اشتراک بگذاریم.”

همانطور که ممکن است بدانید، هیچکس در قرعه کشی Mega Millions برنده نشد. شب دیگر. اما، بیایید ببینیم که Raising Cane از کل این عملیات چه نتیجه ای کسب کرده است:

  • تنها پوشش رسانه ای.
  • به گفته جولیا دویل، سخنگوی شرکت، بازخورد مثبت از کارمندان. (او پیام هایی را از برنامه داخلی شرکت ارسال کرد: “این را دوست دارم. حتی اگر ما برنده نباشیم چه شرکتی و تاد این کار را انجام دهد. هیجان انگیز” و “چه جالب Aj متشکرم تاد همه ما نمی توانیم صبر کنیم. موفق باشید برای همه.”)
  • و، باید فرض کنیم: بیش از ۲ دلار رویاپردازی، شوخی و فکر کردن در مورد اینکه اگر برنده شوند چه کاری انجام می دهند.

اکنون، باید دو چیز را تصدیق کنم: 

اول، حتی با یک میلیارد دلار جایزه مگا میلیون دلاری، اگر مجبور باشید آن را بین ۵۰۰۰۰ نفر به اشتراک بگذارید، قیمت هرکدام فقط ۲۰۰۰۰ دلار خواهد بود.

نه اینکه من به ۲۰۰۰۰ دلار نه بگویم، اما این مبلغی نیست که زندگی را تغییر دهد و خانواده را تعیین کند که برنده شدن در همه چیز باشد.

<. div class="standardText" readability="35">

و ثانیاً، من از طعنه آمیز آن آگاه هستم که خود قرعه کشی پول نقد ارائه می دهد، برخلاف هر جایزه خلاقانه ۱ میلیارد دلاری که ممکن است به دست آورند.

شاید این “استثنای ۱ میلیارد دلاری” برای “حقیقت ۲ دلاری” باشد.

یا شاید باید به این نکته اشاره کنیم که ریاضیات برای برخی افراد چالش برانگیز است، که باعث می‌شود بسیاری جوایز قرعه‌کشی را به‌عنوان اقساط سالانه دریافت کنند، که احتمالاً ارزش کلی کمتری دارند. مبلغ یکجا غول پیکر.

اما، من فکر می کنم در اینجا چیزی ارزش یادگیری دارد. این یک یادآوری است که چه محصولی را بفروشید یا به یک تیم پاداش دهید، مردم مزیت را می خرند نه ویژگی را. و در اینجا، سود، رویا است.

آنها انتظار دارند که با آنها خوب رفتار شود و منصفانه جبران شود. اما وقتی می‌توانید مقداری خلاقیت به جوایز، جوایز و تخفیف‌ها اضافه کنید، گاهی اوقات می‌توانید به سطح احساسی برسید که واکنش‌های بزرگ‌تری را برانگیزد.

پس، آیا این بدان معناست که افرادی از Raising Cane’s خرج خواهند کرد. هشت ساعت دیگر در ۷-Eleven ایستاده، ۵۰۰۰۰ بلیت دیگر برای قرعه کشی جمعه بخرید تا دوباره این کار را انجام دهید؟ دویل دیشب در پیامی به من گفت

“ما هستیم”. “انگشتان مرغ ضربدر است.”

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی