عمومی

3 اصل ثروت برای کارآفرینان برای رشد آنها پول

۳ اصل ثروت برای کارآفرینان برای رشد آنها
پول

کارآفرینی یک خرده کاری است.

سوزاندن روغن نیمه شب یک الزام است برای تحقق رویای شما.

همچنین به همین دلیل است که کارآفرینان اغلب از امور مالی خود غافل می شوند، زیرا ایجاد یک کسب و کار مستلزم تمام وقت و توجه شما است. .

پس از ساخت خیلی از اشتباهات خودم و یادگیری از سایر کارآفرینان موفق، در اینجا چند اصل سرمایه گذاری کلیدی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

توجه داشته باشید که این توصیه مالی نیست و شما باید با تحقیق تصمیم خود را بگیرید.

۱٫ ابتدا به خودتان بپردازید

در روزهای اولیه، احتمالاً هر دلاری را که به دست می آورید دوباره برای ایجاد کسب و کار خود سرمایه گذاری خواهید کرد. اما با گذشت زمان، پرداختن به حقوق و دستمزد می تواند به شما صدمه بزند.

به خودتان فکر کنید که ابتدا به عنوان سرمایه گذاری برای موفقیت کار شما. به هر حال، سلامت و رفاه شما بر کیفیت تصمیماتی که می گیرید تأثیر می گذارد.

بدون این نیازهای اولیه، مانند یک صرفه جویی اضطراری پوشش داده شده است، شما به احتمال زیاد بر اساس حالت ترس تصمیم می گیرید. از آنجایی که همه چیز در راستای کسب و کار شما است، ممکن است از اتخاذ تصمیمات جسورانه مورد نیاز برای پیشبرد شرکت خود بترسید.

هرکسی نیازهای متفاوتی از آنچه برای زندگی کردن دارد خواهد داشت، پس خودتان آن را دریابید.

۲٫ روی دایره شایستگی خود تمرکز کنید

هنگامی که می‌دانید روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کنید، همانطور که وارن بافت توصیه می‌کند انجام دهید: روی حلقه شایستگی. اینها شرکت هایی هستند که شما به خوبی آنها را درک می کنید، خواه صنعتی باشد که قبلاً در آن کار می کنید یا صنعتی که عمیقاً در مورد آن تحقیق کرده اید.

بافت اغلب اوقات به کتاب تد ویلیامز، اسطوره بیسبال، علم ضربه زدن اشاره دارد. بافت می‌گوید که اگر منتظر زمینی باشد که در محل شیرینش بود، ۴۰۰/۰ ضربه می‌زد. اما اگر او کمی بیرون می‌چرخید، به ۰٫۲۳۵ نزدیک‌تر می‌شد.

آخرین چیزی که می‌خواهید این است که خرج کنید. زمان بیشتری برای مدیریت سرمایه‌گذاری‌هایتان نسبت به کسب‌وکارتان دارید.

زمان بزرگترین متحد شما در رشد سرمایه‌گذاری‌ها و بزرگترین دشمن شماست. وقتی نوبت به ساختن کسب‌وکارتان می‌رسد.

با سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی که برای مدت طولانی در اختیار دارید، بازی را به نفع خود انجام دهید. اجرا کن. مهم‌تر از آن، سرمایه‌گذاری‌هایی انجام دهید که به شما امکان می‌دهد روی ایجاد کسب‌وکارتان تمرکز لیزری داشته باشید و شب‌ها راحت بخوابید.

اگر می‌خواهید بخوابید. بتوانید روی دایره شایستگی خود تمرکز کنید، این باید بسیاری از نگرانی های شما را کاهش دهد.

۳٫ در خارج از صنعت خود تنوع ایجاد کنید

این ممکن است برخلاف اصل قبلی به نظر برسد. اما بهترین پرتفوی های سرمایه گذاری همیشه دارای تنوع سالمی خواهند بود. به عنوان سرمایه گذار باتجربه، پاتریک تسانگ، رئیس گروه Tsangs، می گوید: سرمایه گذاری خارج از صنعت مرتبط شما می تواند نزولی شما را کاهش دهد، بدون اینکه شما را کاهش دهد. وارونه

برای اکثر کارآفرینانی که شروع به کار می کنند، بخش زیادی از زمان و پول آنها صرف شرکت آنها می شود. از نظر منطقی، استارت آپ ها یک شرط بندی خطرناک هستند. ممکن است به طور عینی تصمیم بگیرید که پس‌اندازی را که دارید در دارایی‌های مطمئن سرمایه‌گذاری کنید تا ریسک موجود در پرتفوی خود را متنوع کنید.

در پایان در روز، شما بهترین فردی خواهید بود که میزان تحمل ریسک خود را بدانید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی